Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

ervaringen universials?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
family
Amerika-newbie

ervaringen universials?

Bericht door family »

Hallo allemaal,ben eigenlijk geregistreerd als mamma maar dan ging niet doordat onze eigen pc stuk is :cry: vandaar even deze naam,
Maar ik had een vraagje,is universials geschikt voor kids van 6 en 7 mijn vriendin is hier namelijk ook geweest en die vondt het niet geschikt voor kids van 6 en 7 ,en aangezien het bestwel prijzige tickets zijn zou ik het wel zonde vinden als het voor niets is maaaaar ik wil zelf wel graag hmmmm misschien andere ervaringen.
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Er zijn zeker attracties waar jonge kinderen in kunnen maar er zijn er ook waar ze te klein voor zijn.
Ikzelf zou wel naar Universal gaan en er vanuit gaan dat je in sommige attracties alleen moet omdat de partner dan op de kinderen past.
Carola
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Vorig jaar hadden we wegens tijdgebrek de keuze tussen Disney en Universal. Mijn zoontje was toen 3 jaar en uiteindelijk besloten om naar Universal te gaan omdat wij Disney al hadden gezien in Orlando en Parijs. Universal is echt heel erg leuk, maar onze zoon kon uiteraard niet overal in. De mazzel van mijn man is dat ik een schijtluis ben en niet in snelle of over de kop attracties in ga en zo kon hij wel overal in en bleven wij achter. Je kinderen kunnen iig Shrek in, dat vond mijn zoontje heel erg leuk. Je hebt daar ook heel veel wandelende cartoons (Spongebob, Dora etc) de dierenshow (alhoewel die van Seaworld veel leuker is).
Het enig wat mijn zoontje eng vond was de filmtour bij King Kong, daar kroop hij letterlijk in mijn shirt.
Achteraf gezien hadden we waarschijnlijk meer gehad aan Disney, maar Universal had ik toch niet willen missen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer