Las Vegas: vragen en discussietopic.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Aniet
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 mei 2013, 22:50

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door Aniet »

bedankt voor jullie reacties,
is inderdaad erg prijzig

groetjes,Anita
Gebruikersavatar
Frasi
Amerika-expert
Berichten: 1914
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:36
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door Frasi »

SuuSje schreef:Heeft iemand wel is een helivlucht over de strip gedaan? Is nu in de aanbieding bij Viator voor een kleine 50 euro, maar vroeg me af of het enige toegevoegde waarde heeft... Is een vlucht van 12 minuten.
Niet met je ogen knipperen dan, want dan is de vlucht al voorbij.. :lol:
Zelf even gezocht en nu is het een grote €50 (€58) voor een 7 minuten vlucht over de strip.
Nog steeds een goede deal: doorgaans zijn helicoptervluchten stukken duurder (afgelopen jaar Grand Canyon $240 voor 50min).

http://www.viator.com/tours/Las-Vegas/L ... 4-3422_N02
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen (2007, 2010, 2012, 2022); California (2012, 2015,2016, 2018, 2021); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills (2014); NY/Wash.(2016); LA (2016); Deep South (2017). NY (2018, 2019)
Lilo
Amerika-expert
Berichten: 1755
Lid geworden op: 26 aug 2009, 17:02
Aantal x V.S. bezocht: 54

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door Lilo »

Wij hebben in Amerika nog nooit een helicoptervlucht gedaan, maar mij lijkt het dat de prijzen nog meevallen. Wij betaalden in maart van dit jaar voor een 12 minuten durende helicoptervlucht boven de Victoriawatervallen 109 € per persoon. Ik denk dat een vlucht boven de strip wel leuk is, maar of je die dan best over dag of als het donker is doet? Ik zie over dag heel veel helicopters vliegen boven Vegas, 's avonds lijkt het mij iets minder druk te zijn, allebei zal wel iets hebben...

Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
bosmeneer
Amerikafan
Berichten: 115
Lid geworden op: 09 mei 2013, 20:59

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door bosmeneer »

Zojuist na zoeken en vergelijken bij Booking.com Planet Hollywood gereserveerd voor 2 nachten, blijkt achteraf de taxes en fee er bij opgeteld te worden, kom je alsnog hoger uit. Totaal 430 dollar.. pfff.. wel een ´Strip view´ suite.

Iemand ervaring met de hoge meerkosten (20 dollar resortfee per nacht, 42 dollar taxes)?
Enig idee of dat goedkoper kan als je nog wat verder zoekt?
Toch maar annuleren..?
annet2009
Amerikakenner
Berichten: 805
Lid geworden op: 06 mei 2009, 21:14
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door annet2009 »

bosmeneer schreef:Iemand ervaring met de hoge meerkosten (20 dollar resortfee per nacht, 42 dollar taxes)?
Enig idee of dat goedkoper kan als je nog wat verder zoekt?
Taxes zal je overal moeten betalen, en in Las Vegas rekenen tegenwoordig alle hotels op de strip een resort fee.
Voor de beste prijzen moet je de verschillende sites goed bekijken (vergeet smartervegas niet voor Las Vegas), maar taxes en resort fee zul je sowieso moeten betalen.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Gebruikersavatar
eddepet71
Amerikakenner
Berichten: 1086
Lid geworden op: 27 dec 2012, 21:23
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door eddepet71 »

Met korting eten in Mirage (tijdelijke aanbieding)
http://www.travelzoo.com/local-deals/La ... e=tzprtr00
JB81
Amerika-ontdekker
Berichten: 52
Lid geworden op: 03 mar 2011, 12:08

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door JB81 »

Is er iemand bekend met dergelijke buffetten? want dit lijkt inderdaad best een mooie aanbieding.
Gebruikersavatar
eddepet71
Amerikakenner
Berichten: 1086
Lid geworden op: 27 dec 2012, 21:23
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door eddepet71 »

ThomasBol.nl
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 nov 2012, 19:32
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Nieuwegein

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door ThomasBol.nl »

Heeft iemand een goede en betrouwbare site voor concerten en events in Vegas van grote namen? Eventueel van LA en SF ook nog?!
1991: Detroit & Chicago
2011: Miami
2012: Las Vegas & Los Angeles
2013 zomer: Portugal, Dubai & China
2013 USA: California, Nevada, Utah, Arizona
2014 winter: Dubai
2014 zomer: Dubai, Singapore, Maleisie
december 2014: New York
Brandjes
Amerikafan
Berichten: 103
Lid geworden op: 29 apr 2012, 19:53

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door Brandjes »

Eddepet71 schreef:
Met korting eten in Mirage (tijdelijke aanbieding)
http://www.travelzoo.com/local-deals/La ... e=tzprtr00
Wij zijn in juli met 11 personen in Las Vegas en ik vind deze deal wel interessant. Ik vraag mij echter het volgende af: ik heb gezien dat ik meerdere vouchers kan kopen, maar kunnen we die dan ook allemaal in 1 groep gebruiken? Ik kan er niets over terugvinden in de aanbieding. Zou het ook niet gek vinden als je er maar 2 per groep mag gebruiken, maar om nu allemaal apart van elkaar binnen te komen vind ik ook zo wat. Iemand hier ervaring mee?

Update: hebben het Mirage gebeld, en zij raden ons vooral aan om voor de hele groep vouchers te kopen, ook voor de kinderen (ouder dan 10 jaar). Dat heb ik dus net gedaan; 5 vouchers gekocht! We gaan heerlijk eten! Bedankt Eddepet71 voor de tip.
Laatst gewijzigd door Brandjes op 29 mei 2013, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Annette

Living the life in Raleigh, NC
Gebruikersavatar
6foot6
Amerika-expert
Berichten: 2151
Lid geworden op: 27 apr 2006, 08:50

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door 6foot6 »

ThomasBol.nl schreef:Heeft iemand een goede en betrouwbare site voor concerten en events in Vegas van grote namen?
http://eventful.com/lasvegas/events/cat ... pick-dates

Geen informatie over kwaliteit en betrouwbaarheid
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
ThomasBol.nl
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 nov 2012, 19:32
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Nieuwegein

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door ThomasBol.nl »

Thanks!
1991: Detroit & Chicago
2011: Miami
2012: Las Vegas & Los Angeles
2013 zomer: Portugal, Dubai & China
2013 USA: California, Nevada, Utah, Arizona
2014 winter: Dubai
2014 zomer: Dubai, Singapore, Maleisie
december 2014: New York
Stoux
Amerika-ontdekker
Berichten: 95
Lid geworden op: 29 mar 2013, 09:22
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door Stoux »

Hoe zit het eigenlijk precies met de veel besproken Room Upgrade in Las Vegas?

Krijg je die vrijwel altijd aangeboden? En als het niet wordt gevraagd, is het verstandig om er zelf één te vragen? En op welke zaken moet je letten omtrent een Room Upgrade?
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door PSVwally »

Nog nooit aan mij gevraagd of ik een upgrade wil. Zelf ook nog nooit naar gevraagd trouwens.
Wat ik gelezen heb ik het soms de kunst om 15 of 20 dollar om je credit card te doen en als je die geeft te vragen om een complementary upgrade.
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door Harry »

Er is ons ook zelden een upgrade aangeboden in las Vegas, en we hebben al heel veel keer in een Las Vegas hotel ingecheckt (zeker meer dan 50 keer), als het al aangeboden werd was het nooit gratis, maar ging het altijd om een betaalde upgrade.
Als je de zogenaamde $ 20 truck wil proberen(zoals PSV aangeeft geef je die samen met je CC) zorg dan in ieder geval dat je om een gratis upgrade vraagt, anders ben je niet alleen je $ 20 kwijt, maar betaal je gewoon voor een duurdere kamer.
En zorg dat je voor het inchecken precies weet wat een upgrade is, dus kijk eerst op de website van het hotel of je inderdaad een duurdere kamer krijgt.
Gebruikersavatar
eddepet71
Amerikakenner
Berichten: 1086
Lid geworden op: 27 dec 2012, 21:23
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door eddepet71 »

Harry schreef:Er is ons ook zelden een upgrade aangeboden in las Vegas, en we hebben al heel veel keer in een Las Vegas hotel ingecheckt (zeker meer dan 50 keer), als het al aangeboden werd was het nooit gratis, maar ging het altijd om een betaalde upgrade.
Als je de zogenaamde $ 20 truck wil proberen(zoals PSV aangeeft geef je die samen met je CC) zorg dan in ieder geval dat je om een gratis upgrade vraagt, anders ben je niet alleen je $ 20 kwijt, maar betaal je gewoon voor een duurdere kamer.
En zorg dat je voor het inchecken precies weet wat een upgrade is, dus kijk eerst op de website van het hotel of je inderdaad een duurdere kamer krijgt.
Ens anders eis je je omkoopbedrag terug :geek2:
Gebruikersavatar
martijn76
Amerika-expert
Berichten: 1750
Lid geworden op: 09 mei 2005, 22:29
Locatie: Rijswijk

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door martijn76 »

Soms heb je geluk en krijg je zonder te vragen een upgrade aangeboden. Sommige mensen vragen om een complimentary (gratis) upgrade terwijl ze 20 dollar om hun creditcard heenwikkelen en deze op de balie leggen. Echter, je bent dan niet altijd gegarandeerd van een echte upgrade, dat wil zeggen een duurdere kamer. Soms geven ze je een kamer met zogenaamd een beter uitzicht. De kans is groot dat je diezelfde kamer al toegewezen had gekregen, ook zonder de fooi. Maar het is misschien een gokje waard. In ieder geval helpt vriendelijk zijn en niet zeuren altijd. De receptiemedewerkers zijn ook maar mensen en zullen eerder wat extra's voor je doen als ze netjes behandeld worden. Wil je 100% zeker in een duurdere kamer zitten, dan zal je hem gewoon moeten boeken.

Wat trouwens ook goed werkt is om gewoon een standaard kamer te boeken en om vervolgens ter plekke te vragen wat een suite kost. Dit zal in de regel altijd minder zijn dan wanneer je hem vooraf boekt. Misschien dat je een kamer voor 100$ boekt en ter plekke met 50$ bijbetalen een upgrade naar een suite krijgt, terwijl hij vooraf 250$ per nacht kostte.

Wat zeker ook helpt is om van te voren uit te zoeken wat voor soort kamers het hotel heeft,welke je graag zou willen hebben en wat dat type kamer normaal gesproken kost. Dat maakt het ter plekke dan een stuk makkelijker om te bepalen of het het extra geld waard is.

Succes ermee!
Stoux
Amerika-ontdekker
Berichten: 95
Lid geworden op: 29 mar 2013, 09:22
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door Stoux »

Ter plekke vragen kan ik altijd doen inderdaad! Ik ben er niet in het weekend, wellicht dat er dan meer mogelijk is qua upgrade of mogelijkheden voor een suite.

Ik ga sowieso eens uitzoeken wat voor kamers er beschikbaar zijn in het hotel.
Ik vroeg het ook omdat ik bij m'n bevestiging zag staan dat ik een "1 Extra large Double” bed heb en geen King of Queen zoals bij m'n andere reserveringen. Weet dus niet of dat goed of niet goed is t.o.v. andere bedden :p
Evelien.
Amerikakenner
Berichten: 760
Lid geworden op: 08 aug 2010, 14:36

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door Evelien. »

Wij zouden graag bij ons volgende verblijf in Las Vegas wat luxueuzer willen gaan uit eten. Maar we weten niet goed waar..
Heb al gelezen over picasso met uitzicht op de fonteinen, maar is dit kwalitatief goed?
Dus alle ervaringen over restaurants en tips zijn meer dan welkom! :)
Afbeelding
VinMor
Amerikafan
Berichten: 364
Lid geworden op: 29 mei 2013, 07:50
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.

Bericht door VinMor »

2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
2015: New Yok • 2015: Las Vegas
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer