Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kun je met een camper parkeren bij Luxor hotel?
Kun je met een camper parkeren bij Luxor hotel?
Op onze reis met een camper willen we in Las Vegas verblijven in het Luxor hotel (na jullie enthousiaste verhalen over dit hotel).
Kan iemand mij vertellen of we onze 25 feeth camper bij dit hotel op de parkeerplaats kwijt kunnen, of is de parkeerplaats ondergronds?
Kan iemand mij vertellen of we onze 25 feeth camper bij dit hotel op de parkeerplaats kwijt kunnen, of is de parkeerplaats ondergronds?
We hebben nu een goedkope site gevonden (http://www.hotelanywhere.co.uk) waar een kamer in Luxor 73 dollar kost, maar gaan nu toch weer twijfelen, want op de parkeerplaats is natuurlijk geen stroom, en kunnen we dus alle spullen uit de koelkast weggooien en vervolgens voor de rest van de trip weer aanschaffen.
We zijn er nog niet uit dus.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Waarom moet je alles weggooien, de koelkast en het vriesvak werken op gas als je geen electra hook-up hebt.HannyUSA schreef:We hebben nu een goedkope site gevonden (http://www.hotelanywhere.co.uk) waar een kamer in Luxor 73 dollar kost, maar gaan nu toch weer twijfelen, want op de parkeerplaats is natuurlijk geen stroom, en kunnen we dus alle spullen uit de koelkast weggooien en vervolgens voor de rest van de trip weer aanschaffen.
Anders zou alles onderweg ook ontdooien

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Kan ik me iets bij voorstellen, het Luxor is een mooi hotel!HannyUSA schreef:We vinden het leuk om 2 nachten in een zo'n schitterend overdreven hotel door te brengen, voor de campgrounds zijn we prijstechnisch niet eens zo heel veel meer kwijt, bovendien kan de airco de hele dag en nacht doorloeien. En ach, je wil eens een keer iets anders meemaken toch?
Carola
volgens mij kun je bij de meeste (grote) hotels gewoon je camper aansluiten op het net hoor. Er wordt voor miljarden door camper rijders uitgegeven in de VS, dus daar wordt ernstig rekening mee gehouden. Uit mijn hoofd zeg ik dat circuscircus een full-hookup op de parkeerplaats heeft, maar er zjn vast mensen die meer weten ?
--
update
--
jaja:
Las Vegas KOA at Circus Circus draws rigs to its 399 full-hookup spaces year-round.
De klok en de klepel in mijn geval dus... Is gewoon een KOA. Maar ik weet zeker dat er plek is speciaal voor RV's bij het stratosphere.
(zoek: "full hookup" "las vegas" strip op google o.i.d.)
--
update
--
jaja:
Las Vegas KOA at Circus Circus draws rigs to its 399 full-hookup spaces year-round.
De klok en de klepel in mijn geval dus... Is gewoon een KOA. Maar ik weet zeker dat er plek is speciaal voor RV's bij het stratosphere.
(zoek: "full hookup" "las vegas" strip op google o.i.d.)
-
- Amerika-expert
Stratosphere zou nou niet bepaald mijn keuze zijn.
De vakantie met camper is ons heel goed bevallen. Zo goed dat we de volgende keer weer een camper huren.
Alleen in Las Vegas vonden we een camper onhandig. Daarom zou ik de volgende keer in Las Vegas of overnachten in de camper en een auto huren, of de camper parkeren en overnachten in een hotel.
Carola
De vakantie met camper is ons heel goed bevallen. Zo goed dat we de volgende keer weer een camper huren.
Alleen in Las Vegas vonden we een camper onhandig. Daarom zou ik de volgende keer in Las Vegas of overnachten in de camper en een auto huren, of de camper parkeren en overnachten in een hotel.
Carola
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
De laatste optie die Carola noemt, hebben wij dus gedaan dit jaar. Overnachten in de camper op "Oasis" en daarbij hadden we voor een paar dagen een auto gehuurd uit de compact klasse (PT-cruiser kregen we).FCRMteB schreef:Alleen in Las Vegas vonden we een camper onhandig. Daarom zou ik de volgende keer in Las Vegas of overnachten in de camper en een auto huren, of de camper parkeren en overnachten in een hotel.
Wij vonden dit perfect. We konden alle kanten op, lekker shoppen en met de auto naar de Strip rijden enz.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Als je in het Oasis verblijft, is het inderdaad heel handig om een auto tot je beschikking te hebben. Er is wel vervoer met een (niet gratis) busje, maar daar word je echt niet vrolijk van. Het kon meer dan een uur duren voordat de 6 km. naar de Strip erdoor waren afgelegd.
De laatste avond van ons verblijf in Oasis hebben we de camper genomen naar de Strip en gratis geparkeerd ergens achter Excalibur op een open parkeerplaats waar wel meer campers en vrachtwagens stonden.
En ja, de koelkast en vriezer gaan automatisch over op gas zodra je de motor uitzet en je geen electriciteitsaansluiting hebt. Dus daarover geen zorgen!
Minoes
De laatste avond van ons verblijf in Oasis hebben we de camper genomen naar de Strip en gratis geparkeerd ergens achter Excalibur op een open parkeerplaats waar wel meer campers en vrachtwagens stonden.
En ja, de koelkast en vriezer gaan automatisch over op gas zodra je de motor uitzet en je geen electriciteitsaansluiting hebt. Dus daarover geen zorgen!
Minoes
-
- Amerika-expert
Ik weet er alles van en dan zijn wij nog niet eens de Strip afgereden. De zuidelijke route was al erg genoeg.Minoes schreef:Er is wel vervoer met een (niet gratis) busje, maar daar word je echt niet vrolijk van. Het kon meer dan een uur duren voordat de 6 km. naar de Strip erdoor waren afgelegd.
Minoes
Wij wilden liever niet met de camper naar de strip omdat het zo ontzettend heet was. We lieten de camper op Oasis staan zodat de airco op volle toeren kon draaien.
Carola
Hallo Carola
Het is de campground Oasis geworden. Nadat we een keer met de bus vanaf Oasis naar the Strip gegaan zijn, besloten we een auto te huren voor de andere twee dagen (ik wilde nl. nog een groot aantal scrapbookwinkels bezoeken en dan cross je met een auto toch wat gemakkelijker door Las Vegas).
Ik vond Las Vegas helemaal super, zo veel idioterie bij elkaar, erg leuk. Ik vond het zelfs jammer dat we er maar 2 1/2 dag hadden en niet een dag meer want nu hebben we nog niet al die gekke hotels van binnen gezien (of ik had wellicht wat minder tijd in de scrapbookwinkels door moeten brengen
).
Het is de campground Oasis geworden. Nadat we een keer met de bus vanaf Oasis naar the Strip gegaan zijn, besloten we een auto te huren voor de andere twee dagen (ik wilde nl. nog een groot aantal scrapbookwinkels bezoeken en dan cross je met een auto toch wat gemakkelijker door Las Vegas).
Ik vond Las Vegas helemaal super, zo veel idioterie bij elkaar, erg leuk. Ik vond het zelfs jammer dat we er maar 2 1/2 dag hadden en niet een dag meer want nu hebben we nog niet al die gekke hotels van binnen gezien (of ik had wellicht wat minder tijd in de scrapbookwinkels door moeten brengen

Lang leve de aankoopbonnen!Rob schreef:Heb je daar adressen vanhier leest er een mee die daar ook wel graag wil snuffelen en de tickets voor volgend jaar liggen al klaar
![]()
Rob
- Pebbles in my pocket: 7650 W Sahara Ave, LV
- Scrappin' Time: 3317 E Russel Road, LV
- Jo-Ann: 2160 North Rainbow, LV
- Jo-Ann: 4628 W Sahara Ave, LV
- Viva Las Vegastamps: internet: http://www.stampo.com
- Dollar Tree Stores, staat geen adres op de bon
En nu doet mijn toetsenbord raar met tekens
/ Michaels, 9881 S Eastern Ave, LV
Bij de andere twee Michaels staat het adres niet op de bon.
Verder heb ik nog diverse keren leuke spullen gekocht bij de Walmart en bij de Target.
Kortom, een extra koffer gekocht om alles mee terug te ktijgen.
Veel winkelplezier

Groeten Hanny.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Je eigen vervelen in LVHannyUSA schreef:Nou Rob, zorg dat jij dan een goed boek of een Sudoku spelletje bij je hebt, dan hoef jij je ook niet te vervelen! In die winkels kun je nl. heel gemakkelijk een tijdje doorbrengenRob schreef:Bedankt voor de adressen, denk dat we voor de volgende reis een extra dagje LV moeten plannen![]()
Rob.

Vaak zoeken we trouwens met zijn tweeën en ik ben vaak wat vlugger van niet over denken maar meenemen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1661 Weergaves
-
Laatste bericht door groenedolfijn
-
- 5 Reacties