Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Slechte ervaring Yosemite Lodge at the Falls
- Nathalie21
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Slechte ervaring Yosemite Lodge at the Falls
Vorige week verbleven we in Yosemite National Park, we hadden geboekt voor de Lodge at the Falls voor 2 nachten maar naar 1 nacht zijn we hier weer vertrokken!
Ik heb nog nooit zoiets vies gezien! Het stof lag overal, de spinnen webben zaten er ook al een tijdje en het bed zat vol met vlekken en was compleet doorgelegen.
Na onze klacht kregen we gelukkig nog een korting van 20% op de eerste nacht, en werd de 2e nacht niet in rekening gebracht.
Zijn er meer mensen hier die hier gelogeerd hebben en wat is jullie ervaring?
Ik heb nog nooit zoiets vies gezien! Het stof lag overal, de spinnen webben zaten er ook al een tijdje en het bed zat vol met vlekken en was compleet doorgelegen.
Na onze klacht kregen we gelukkig nog een korting van 20% op de eerste nacht, en werd de 2e nacht niet in rekening gebracht.
Zijn er meer mensen hier die hier gelogeerd hebben en wat is jullie ervaring?
2012: Californië, Arizona, Utah en Nevada
2014: Florida (en LA)
2015: Nevada, Arizona en Utah
2018: Florida
2019: New York en Westkust Florida
2024: Florida
The world is a book, and those who do not travel read only one page.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: Slechte ervaring Yosemite Lodge at the Falls
ik heb hier gelogeerd in juli 2010;
het was een oude blokhut stijl kamer, ik vond dat wel charmant zo in het bos.
ik vond het wel sfeervol, maar zo duur en zelfs geen airco op de kamer. Het was ook overal in yosemite valley zo druk dat het echt wel de minst fijne plek van de vakantie was.
maar ik was toch blij dat ik in de lodge sliept en niet in de tenten van curry village of zo want dat zag er al helemaal niet leuk uit.
als ik nog eens naar yosemite ga, zou ik liever buiten de vallei slapen...
het was een oude blokhut stijl kamer, ik vond dat wel charmant zo in het bos.
ik vond het wel sfeervol, maar zo duur en zelfs geen airco op de kamer. Het was ook overal in yosemite valley zo druk dat het echt wel de minst fijne plek van de vakantie was.
maar ik was toch blij dat ik in de lodge sliept en niet in de tenten van curry village of zo want dat zag er al helemaal niet leuk uit.
als ik nog eens naar yosemite ga, zou ik liever buiten de vallei slapen...
Wij zijn daar onlangs twee nachten geweest, nacht 1 in een 'deluxe kamer', nacht twee in een standaardkamer. Ik vond de prijs schandalig hoog, maar je betaalt natuurlijk de locatie. De deluxe kamer was wel in orde, maar het is allemaal compleet verouderd. Oude meubels, verouderde badkamer,... Het was er inderdaad niet zo proper, maar de standaardkamer was nog erger, daar was het echt vuil. Heel het hotel heeft gewoon een grondige update nodig. Als je ziet dat we voor de deluxe kamer (het verschil met de standaardkamer was dat ze iets groter was, een grotere tv had en een klein balkonnetje) 244 dollar hebben betaald met belastingen in, was de kwaliteit echt ondermaats. Ik heb nog nooit in mijn leven zoveel uitgegeven voor 1 nacht in een hotelkamer
. Ik moet wel bekennen dat ik blij was dat we een eigen badkamer hadden (hadden eerst in Curry Village geboekt), want dat is toch wel leuk na een dag wandelen. Het personeel was wel zeer vriendelijk.

- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
wij hadden ook een "deluxe" kamer, allez ja, het is wat je luxe noemt natuurlijk 

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben er in 2004 meerdere nachten gezeten, en het is ons toen goed bevallen. Eenvoudig, maar schoon.
Uit ons verslag:
Van die extra luxe is dus blijkbaar nog niets terecht gekomen.
Marianne
Uit ons verslag:
De kamer is eenvoudig, maar ruim. We zitten op de begane grond met schuifdeuren naar een terrasje. Behalve twee queensbedden hebben we nog een bank en een eettafel. Aan het plafond hangt een fan die we helaas niet aan de praat krijgen. Aangezien er geen airco is, is het er warm en benauwd. Gelukkig weet iemand van de Lodge de fan aan de praat te krijgen, en krijgen we nog een extra ventilator erbij. We horen dat er plannen zijn voor meer luxe in de vorm van een tv en airco in de kamers.
Van die extra luxe is dus blijkbaar nog niets terecht gekomen.
Marianne
- Nathalie21
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Nee helaas niet, dat het verouderd was hadden we al gelezen en was ook niet zo erg maar het was zo smerig en we hadden pijn in onze rug van het bed waar we nauwelijks in konden slapen dat we daar geen nacht langer wilde blijven. De man die ons hielp in de lobby leek er ook niet van op te kijken dat we niet langer wilde blijven. Ze moeten wat in ons betreft hier snel iets aan veranderen, schandalig dat je zoveel betaald voor zo iets slechts. Locatie mag dan top zijn, je wilt ook een fijne kamer na een lange dag wandelen.
2012: Californië, Arizona, Utah en Nevada
Wij hebben midden september 2 nachten gehad in een Lodge Room (gebouw Elderberry, begane grond).
Voor ons 1 van de mooiere kamers (en locaties) van de vakantie.
Alles zag er netjes uit, flatscreen TV, badkamer was netjes en bed lag heerlijk.
Het kan zijn dat onze kamer recenter was, maar ook iedereen heeft een andere perceptie van wat vies/muf/oud etc. is.
Ons verblijf is in ieder geval goed bevallen
Voor ons 1 van de mooiere kamers (en locaties) van de vakantie.
Alles zag er netjes uit, flatscreen TV, badkamer was netjes en bed lag heerlijk.
Het kan zijn dat onze kamer recenter was, maar ook iedereen heeft een andere perceptie van wat vies/muf/oud etc. is.
Ons verblijf is in ieder geval goed bevallen

- knop
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij hebben 2 weken geleden ook voor de 2e keer de Lodge at the Falls bezocht.
Net zoals vorig jaar een 'deluxe' kamer, op een hoek. We kenden de kamer van vorig jaar, maar dit jaar was het toch beduidend minder bevallen. De kamer was inderdaad veel minder schoon, en er was gewoon een hoop kapot. Gezien de prijzen die ze vragen, eigenlijk schandalig. Een verbouwing is hard nodig.
Net zoals vorig jaar een 'deluxe' kamer, op een hoek. We kenden de kamer van vorig jaar, maar dit jaar was het toch beduidend minder bevallen. De kamer was inderdaad veel minder schoon, en er was gewoon een hoop kapot. Gezien de prijzen die ze vragen, eigenlijk schandalig. Een verbouwing is hard nodig.
Groet,
Frans
Frans
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 963 Weergaves
-