Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Laurent Martres - Photographing the Southwest
Laurent Martres - Photographing the Southwest
hoi allemaal!
volgend jaar in mei maken wij een rondreis door Californië, Nevada, Utah en Arizona.
Via dit forum heb ik gelezen dat de boeken van Laurent Martres zeer sterk aan te raden zijn, zowel voor fotografietips alsook voor wandelingen en mooie plekjes.
Ik lees dat het boek in een reeks van drie bestaat, maar als ik op Amazon kijk zie ik verschillende andere boeken ook.
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze boeken?
Ik vermoed dat we met Volume 1 (Southern Utah) en Volume 2 (Arizona) zeker voldoende hebben?
En heeft iemand een idee of er een gelijkaardig boek bestaat voor Californië?
Alvast bedankt voor jullie antwoord!
groetjes,
fieke
volgend jaar in mei maken wij een rondreis door Californië, Nevada, Utah en Arizona.
Via dit forum heb ik gelezen dat de boeken van Laurent Martres zeer sterk aan te raden zijn, zowel voor fotografietips alsook voor wandelingen en mooie plekjes.
Ik lees dat het boek in een reeks van drie bestaat, maar als ik op Amazon kijk zie ik verschillende andere boeken ook.
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze boeken?
Ik vermoed dat we met Volume 1 (Southern Utah) en Volume 2 (Arizona) zeker voldoende hebben?
En heeft iemand een idee of er een gelijkaardig boek bestaat voor Californië?
Alvast bedankt voor jullie antwoord!
groetjes,
fieke
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Re: Laurent Martres - Photographing the Southwest
Ik heb vorig jaar deze 3 boeken besteld bij Amazon Duitsland, hier betaal je immers geen verzendkosten. Het zijn prachtige boeken die ik enkel maar kan aanraden als je "iets" anders wilt doen dan louter asfaltwegen rijden...
Wij hebben er alvast heel wat tips uitgehaald voor onze ZW-reis van afgelopen april en zullen ze opnieuw alle 3 verslinden voor april 2013
Photographing the Southwest: Volume 1--Southern Utah von Laurent Martres (29. November 2011)
Photographing the Southwest: Volume 2--Arizona von Laurent Martres (29. November 2011)
Photographing the Southwest: Volume 3--Colorado/New Mexico von Laurent Martres (7. Dezember 2011)
Photographing the Southwest komt dit najaar uit voor North California en in 2013 voor South California.
Hier vind je overigens alle uitgaven : http://www.phototripusa.com/
Wij hebben er alvast heel wat tips uitgehaald voor onze ZW-reis van afgelopen april en zullen ze opnieuw alle 3 verslinden voor april 2013
Photographing the Southwest: Volume 1--Southern Utah von Laurent Martres (29. November 2011)
Photographing the Southwest: Volume 2--Arizona von Laurent Martres (29. November 2011)
Photographing the Southwest: Volume 3--Colorado/New Mexico von Laurent Martres (7. Dezember 2011)
Photographing the Southwest komt dit najaar uit voor North California en in 2013 voor South California.
- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik heb de eerste 2 boeken ook bij Amazon gekocht, maar enkel voor in de Kindle App op mijn Macbook. Staat enorm veel informatie in & prachtige foto's 
Reisblog: thisisfraa.be
Bedankt voor de tips! Ik ga de eerste twee boeken alvast aanschaffen, die eerste van Californië lukt nog wel, maar die tweede zal er pas zijn als we terug zijn
.
Boeken bestel ik altijd via The Book Depository, is over de hele wereld gratis levering!
Boeken bestel ik altijd via The Book Depository, is over de hele wereld gratis levering!
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Dank voor de link, heb hem gelijk opgeslagen! Ik wist dat er nieuwe versies in de maakt zijn, maar hier kun je ook de inhoudsopgave bekijken. Ik ben ook een groot fan van de boeken van Martres, alleen al door de goede beschrijvingen, hoe je er kunt komen, en de mooie en heel aparte -niet platgetreden- paden. Oregon en Washington zijn 2 van mijn favoriete staten, als de gids van Washington uit is ga ik ze gelijk bestellen. Ook die van de "world" lijkt me echt fantastisch, die moet er ook komen natuurlijk. En dan kan ik die van Californië zeker niet achterwege laten. Dank in elk geval, ik ga ze zeker opvolgen. En dan bestellen bij bookdepository voor goede prijzen en gratis verzending!kalaman schreef:Ik heb vorig jaar deze 3 boeken besteld bij Amazon Duitsland, hier betaal je immers geen verzendkosten. Het zijn prachtige boeken die ik enkel maar kan aanraden als je "iets" anders wilt doen dan louter asfaltwegen rijden...![]()
Wij hebben er alvast heel wat tips uitgehaald voor onze ZW-reis van afgelopen april en zullen ze opnieuw alle 3 verslinden voor april 2013![]()
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 999
ik heb ze alle 3 en ben er verslaafd aan 
Ik heb ze overigens ook via book depository besteld.
Onze reis volgend jaar komt bijna volledig uit dit boek (en van ontdek-amerika.nl, hihi)
Ondertussen bestaat er trouwens ook een boek "photographing the southwest" van een bevriend auteur, niet van martres. Hier plaatste ik onlangs een berichtje over op het forum. Maar aangezien california voorlopig niet op de reisagenda staat heb ik die nog niet gekocht.
Ik heb ze overigens ook via book depository besteld.
Onze reis volgend jaar komt bijna volledig uit dit boek (en van ontdek-amerika.nl, hihi)
Ondertussen bestaat er trouwens ook een boek "photographing the southwest" van een bevriend auteur, niet van martres. Hier plaatste ik onlangs een berichtje over op het forum. Maar aangezien california voorlopig niet op de reisagenda staat heb ik die nog niet gekocht.
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij hebben er ook al 3 liggen.
Zo'n prachtige boeken! Ik vind het nog altijd jammer dat ze we pas na onze 2e reis ontdekt hebben. 
Ik heb ze trouwens bij bol.com besteld.
Ik heb ze trouwens bij bol.com besteld.
Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
Zo te horen kan je er geen kwaad mee doen om ze te kopen!
Ik ben al benieuwd!
(En het zal nog een hoop nieuwe informatie zijn om te verwerken, je kan uren en uren lezen over Amerika...)
Ik ben al benieuwd!
(En het zal nog een hoop nieuwe informatie zijn om te verwerken, je kan uren en uren lezen over Amerika...)
-
pushirubiano
- Amerikakenner
Hier ook alle drie in huis. En ook via de book depository...
Beide zeer aan te raden: de boeken en de handelaar...
Beide zeer aan te raden: de boeken en de handelaar...
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ook heel interessant zijn de updates die op die website gepubliceerd worden. Zo blijven de boeken geen dode materieJasmino schreef: Dank voor de link, heb hem gelijk opgeslagen! Ik wist dat er nieuwe versies in de maakt zijn, maar hier kun je ook de inhoudsopgave bekijken.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 999
even een update :
dit vond ik op de facebook van martres:
I'm pleased to announce the release of “Photographing California - Vol.1 North” by Gary Crabbe in the PhotoTripUSA series.
Photographing California has the same look & feel and high standards that have made the series so popular, with 432 pages of great information on where, when, and how to get the best shots at hundreds of northern California locations, illustrated by 340+ full color photographs at 175 lpi.
The book is available immediately and can be ordered securely at http://www.phototripusa.com/. PDFs of a full chapter, table of contents, index, and sample ratings can be viewed or downloaded.
dit vond ik op de facebook van martres:
I'm pleased to announce the release of “Photographing California - Vol.1 North” by Gary Crabbe in the PhotoTripUSA series.
Photographing California has the same look & feel and high standards that have made the series so popular, with 432 pages of great information on where, when, and how to get the best shots at hundreds of northern California locations, illustrated by 340+ full color photographs at 175 lpi.
The book is available immediately and can be ordered securely at http://www.phototripusa.com/. PDFs of a full chapter, table of contents, index, and sample ratings can be viewed or downloaded.
Wij hebben twee boeken besteld, die van Arizona en die van Utah, en wauw, wat een aanraders!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, het zijn geweldige boeken!
Heeft iemand al Photographing California aangeschaft? Ik zie dat het alleen noord-Calfornië is, hoewel dat wel redelijk ruim geinterpreteerd is.
Ik denk dat ik hem ga aanschaffen.
Marianne
Heeft iemand al Photographing California aangeschaft? Ik zie dat het alleen noord-Calfornië is, hoewel dat wel redelijk ruim geinterpreteerd is.
Ik denk dat ik hem ga aanschaffen.
Marianne
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Zet ze op mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag 
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
de drie exemplaren (Utah, Arizona, Colorado/New Mexico) die wij amper een jaar geleden gekocht hebben zijn inmiddels ook al tot op de draad versleten, maar dit vinden wij enkel een goed teken
.
Op 1 april as gaan we bvb naar The Wave, maar de rest van de dag rónd The Wave wordt volledig ingevuld met tips van LM.
Op 1 april as gaan we bvb naar The Wave, maar de rest van de dag rónd The Wave wordt volledig ingevuld met tips van LM.
Zijn de tips en suggesties in de boeken van Martres ook interessant voor camper-reizigers?
Wij mogen met de camper niet op onverharde wegen, dus hebben minder mogelijkheden.
Wij mogen met de camper niet op onverharde wegen, dus hebben minder mogelijkheden.
-
Frans H
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Vind van wel: ook al ga je geen route doen zoals in het boek vermeld of bekijk je niet 1 plek zoals beschreven dan nog is het de moeite waard.
Ik zou graag ook zo een versie willen zien van Grand Teton en Yellowstone
Ik zou graag ook zo een versie willen zien van Grand Teton en Yellowstone
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
Absoluut, het gaat niet enkel over dirt roadsrian schreef:Zijn de tips en suggesties in de boeken van Martres ook interessant voor camper-reizigers?
Mooi, dank je, heb net het boek besteld bij bol.com van Utah zuid, is onderweg..........: 
Die van California hebben wij niet besteld, omdat het vooral het Noorden is (San Francsico, Yosemite). Die twee die we nu hebben zullen al genoeg leesvoer zijn
.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 8595 Weergaves
-
Laatste bericht door DavidC