tofke schreef:@Dento: ja dat wordt idd een druk dagje misschien dat we garden of the god's of Lodo wel overslaan we zullen wel zien de dag zelf!
Is Lodo eigenlijk wel de moeite? Je vindt er niet zo veel van op het forum eigenlijk...
Tja, LoDo... wat moet ik zeggen? Na enkele jaren in Denver te hebben gewoond was ik aangenaam verrast door LoDo. Ik had destijds een wandeltocht gevonden online, compleet met historische beschrijvingen, en ik vond het toch wel leuk om te doen. Het is weer eens heel wat anders.
Hier vind je een beetje een idee, hoewel ik de wandeling van destijds niet meer zo 1-2-3 terug kan vinden. Je kunt ook eens
hier op mijn blog kijken voor een idee van LoDo.
Je moet wat van geschiedenis van steden houden om er plezier van te hebben, en je hebt de beschrijvingen nodig bij de wandeling en gebouwn. Ik vond het persoonlijk in ieder geval leuker dan de 16th Street Mall - dat vind ik in een teleurstelling, maar smaken verschillen, want veel mensen vinden het geweldig.
Dat je er niet zo veel van op het forum vindt komt denk ik doordat vrij weinig mensen van het bestaan van LoDo afweten. Zoals gezegd, ik had er ook niet veel van verwacht, ondanks er niet al te ver vandaan gewoond te hebben. Denver heeft over het algemeen wel een reputatie dat er weinig te doen en te zien is, maar ik denk dat het onterecht is.
Hou je niet van stadswandelingen dan kun je wellicht LoDo overslaan, en naar Garden of the Gods rijden, maar reken zoals gezegd op de rijtijd heen en terug.