Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips gevraagd, 1 nacht en een dag LA.
Tips gevraagd, 1 nacht en een dag LA.
Hoi Forumbezoekers,
Ik vlieg op 10 september via houston naar LA. Wij komen 19:00 uur lokale tijd aan. De volgende dag 17:00 uur vetrekken wij naar kona big island (hawaii). Wij verblijven in het westin resort.
Mijn vraag is: Is het de moeite om nog wat te bekijken in LA?
Zo ja, kunnen we dan beter voor 1 dag een auto huren of kunnen we beter met de taxi verplaatsen. Is er savonds wat leuks te bezichtigen of kan je savonds beter niet de straat op in LA?
Het zou toch leuk zijn om nog iets te zien van LA als je daar toch bent, al is het alleen even hollywood en venice beach bv.
Alvast bedankt voor de reacties.
Mvg, Mario
Ik vlieg op 10 september via houston naar LA. Wij komen 19:00 uur lokale tijd aan. De volgende dag 17:00 uur vetrekken wij naar kona big island (hawaii). Wij verblijven in het westin resort.
Mijn vraag is: Is het de moeite om nog wat te bekijken in LA?
Zo ja, kunnen we dan beter voor 1 dag een auto huren of kunnen we beter met de taxi verplaatsen. Is er savonds wat leuks te bezichtigen of kan je savonds beter niet de straat op in LA?
Het zou toch leuk zijn om nog iets te zien van LA als je daar toch bent, al is het alleen even hollywood en venice beach bv.
Alvast bedankt voor de reacties.
Mvg, Mario
Re: tips gevraagd, 1nacht en een dag LA.
Persoonlijk vond ik de omgeving van het Westin niet de beste buurt om 's avonds nog lekker de straat op te gaan. Mijn ervaring is ook dat je bij aankomst rond dat tijdstip veel te moe bent om nog wat leuks te gaan doen diezelfde avond. De volgende dag lijkt het me dat je nog wel wat tijd hebt om iets te gaan doen/bekijken...
September 2009: Hawaii (Oahu & Maui) || September 2010: New York ||Mei 2012: Zuidwest-USA (LA-LA)
Re: Tips gevraagd, 1 nacht en een dag LA.
Misschien is het een idee om je dag daar, gebruik te maken van een hop on hop off bus dan hoef je ook geen auto te huren.
Dat zou ik zelf doen in zo`n geval.
bye bye Karin
Dat zou ik zelf doen in zo`n geval.
bye bye Karin
Re: tips gevraagd, 1nacht en een dag LA.
Gezien de grootte van Los Angeles lijkt het mij, ongeacht wat je gaat doen, een goed idee om een auto te huren, tenzij je Bill Gates heet.
Verder staan er heel veel tips over LA in het All About LA topic, even zoeken en dan komt hij wel naar boven.
Verder staan er heel veel tips over LA in het All About LA topic, even zoeken en dan komt hij wel naar boven.
- Montyrulezz
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ik zou ook zeker een auto pakken en dan in die dag tijd zoveel mogelijk proberen mee te pakken!
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
Bedankt voor de reactie,s. Ik denk dat ik een auto ga huren voor een dagje. Smorgens vroeg het bed uit en dan lekker rondkijken in LA. We kijken wel wat we allemaal kunnen bezichtigen.
Ik vond Venice Beach een erg leuke ervaring. Ik ben er afgelopen zomer geweest en je kijkt je ogen uit.
Verder vind ik het ook altijd leuk om even over The Walk of Fame te lopen.
Mocht je nog erg dicht bij het Holleywood Sign willen komen, rij dan naar 6203 Mulholland Highway.
Hier kun je een smal straatje in tussen 2 huizen door. Je zou bijna denken dat het een oprit is, maar je kunt gewoon doorlopen naar achter.
Dit is echt 1 van de beste plaatsen (zo niet de beste plaats) om de letters goed te zien. Vanaf Mulholland Highway heb je bij mooi weer ook een goed uitzicht over L.A.
Verder vind ik het ook altijd leuk om even over The Walk of Fame te lopen.
Mocht je nog erg dicht bij het Holleywood Sign willen komen, rij dan naar 6203 Mulholland Highway.
Hier kun je een smal straatje in tussen 2 huizen door. Je zou bijna denken dat het een oprit is, maar je kunt gewoon doorlopen naar achter.
Dit is echt 1 van de beste plaatsen (zo niet de beste plaats) om de letters goed te zien. Vanaf Mulholland Highway heb je bij mooi weer ook een goed uitzicht over L.A.
Bedankt voor de tips. Dat zijn ook een beetje de drie dingen die ik zou willen bekijken. Savonds is er niet veel te doen denk in LA. Dus gewoon vroeg uit bed, venice beach, walk of fame en de holleywood sign.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
's avonds (vooral in de weekenden) moet je rond sunset blvd zijn. Ook bij de santa monica pier is het 's avonds nog best druk. Ook vele winkelcentra zijn best leuk in het begin vd avond. Het is wat je er zelf van maakt. Het is zo weids dat je alle kanten op kan, mss is een wedstrijd van de dodgers of angels wel iets?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 6437 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 7 Reacties