Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Een woord van dank

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
cornet
Amerika-ontdekker

Een woord van dank

Bericht door cornet »

Beste forumleden,
Via deze weg wil ik iedereen bedanken op het forum voor onze fantastische reis. Het is dankzij jullie raad dat ik op toffe plaatsen geslapen heb, de mooiste plekken heb bezocht. Wij hadden een druk reisschema en zijn dus niet echt uitgerust teruggekomen maar dat kan mij geen bal schelen. Het was de max, de maand reis is voorbij gevlogen. Ik heb al heimwee.
vele,groeten Christophe en nele
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Een woord van dank

Bericht door Isis »

Haha moe maar voldaan dus.
Je kunt nu teren op herinneringen dat doen veel van ons. WIj de komende paar jaar ook weer (helaas :roll: ).
Heb je nog ergens een verslagje gemaakt?
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
cornet
Amerika-ontdekker

Bericht door cornet »

Nee geen verslagje, ik heb nog geen website en zou niet weten hoe je der aan moet beginnen. En nog goed dat ik in niet in Yosemite zelf sliep hihi. trouwens Crane flat zeer aangename camping. Wij waren uiteindelijk blij dat we daar zaten. Veel rustiger. Hoe was het blij jullie
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Onze ervaringen zie blog.
veel van de geschiedenis meegekregen en heel veel dieren gezien. Ben met foto's bezig.

en trouwens een blog is neit moeilijk maar wel veel werk.

Ja het virus heb je nu minder kans op, ik las trouwens dat het ook op andere plekken voorkomt. Gewoon door ontlasting etc van muizen die het dragen. Wat was het meest opvallende in je reis?
cornet
Amerika-ontdekker

Bericht door cornet »

Moeilijke vraag, maar yellowstone was het mooiste natuurparken. Veel wild leven gezien jammer genoeg geen beer. Voor de wandelingen vond ik yosemite het mooist. En op een camping vond ik ook super. Voelde mij terug 18 jaar. Eenvoudig eten boven Bbq met een glas wijn heerlijk. Ik ga je blog eens lezen.
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

:lol: :lol: 18 haha fijn toch
om dan weer wakker te worden thuis...? :sadcry:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer