Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Sportschoolbezoek in SF en LA
-
eddiemike
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Sportschoolbezoek in SF en LA
Wij zijn fanatieke sportschoolbezoekers en willen ook tijdens de vakantie natuurlijk wel even met de ijzers spelen maar hoe zit het daar met de sportscholen...loop je daar zo naar binnen en mag je zo (tegen betaling) gaan trainen of doen ze soms moeilijk en moet je allerlei "contractjes" ondertekenen mbt letselschade,lidmaatschap etc etc....Ik heb eerder wel eens begrepen dat de sportscholen daar niet echt op trainende touristen zitten te wachten..
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Re: Sportschoolbezoek in SF en LA
Neem een goed hotel waar ze fitnessruimte hebben.
-
eddiemike
- Amerikafan
Fitnessruimtes bij hotels zijn niet afdoende helaas...er moet toch echt met wat zwaardere gewichten gewerkt kunnen worden...
Zover ik weet kan je gewoon een sportschool binnen lopen en voor een eenmalig bezoek betalen, meestal rond de $10. Een andere optie is om niet te zeggen dat je een tourist bent, maar graag een paar keer wil trainen om de sfeer te proeven, tegen betaling uiteraard.
Wat zoek je in een sportschool? Heb je nog een bepaalde keten op het oog? Zoals Golds Gym. De regio die je bezoekt is natuurlijk wel de bakermat van de bodybuilding & fitness industrie.
Wat zoek je in een sportschool? Heb je nog een bepaalde keten op het oog? Zoals Golds Gym. De regio die je bezoekt is natuurlijk wel de bakermat van de bodybuilding & fitness industrie.
-
eddiemike
- Amerikafan
Yep...Golds Gym of 24 hour Fitness...maar via hun sites word ik weinig wijzer,je kan een gratis 3 dagen pas krijgen maar da's alleen voor local residents helaas...
Probeer via internet, als je de postcode weet van waar je verblijft, een plaatselijke sportschool te vinden, die zijn vaak wat kleiner en toegankelijker.
Ik weet niet of je het fenomeen "Cross-fit" kent; dat word bij vnl kleine plaatselijke sportscholen beoefend en is heel intensief, vaak wat toegankelijker dan de grote sportscholen.
Ik weet niet of je het fenomeen "Cross-fit" kent; dat word bij vnl kleine plaatselijke sportscholen beoefend en is heel intensief, vaak wat toegankelijker dan de grote sportscholen.
-
Silent Dream
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
- Contacteer:
Hoe zit het met Muscle Beach in L.A.?
Info over mijn boeken:
http://www.suzannepeters.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.suzannepeters.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
eddiemike
- Amerikafan
Daar gaan we inderdaad ook nog een dag of drie aan de gang...
Je weet dat je dan naar Venice moet, en niet naar de originele plek in Santa Monica? Want daar kun je nu alleen nog schommelen
.
-
eddiemike
- Amerikafan
Uiteraard..alhoewel schommelen is eigenlijk ook wel leuk...