Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

San Francisco: waar aanschaf tomtom en reisbed

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
skamoto
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

San Francisco: waar aanschaf tomtom en reisbed

Bericht door skamoto »

Binnenkort (3 Sept) landen wij in San Francisco en willen dan op de korte termijn een tomtom aanschaffen en reisbed voor onze 18mnd oude dochter.
Heeft er iemand een goed adres, het liefst in de stad, zodat we de items kunnen aanschaffen voordat we de huurauto ophalen en on-the-road gaan.
DonnieDarko
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: San Francisco: waar aanschaf tomtom en reisbed

Bericht door DonnieDarko »

Voor een tomtom (of Garmin) kun je naar een bestbuy.
Op de site van Bestbuy kun je wel een adresje vinden.
Of even kijken op het vliegveld of er niet toevallig een bestbuy vending machine staat met een goedkope navi.

Reisbedje geen idee. Ik zou daarvoor op zoek gaan als je de huurauto en de navi hebt. Dan kun je naar de dichtsbijzijnde walmart ofzo rijden.
Zomer 2009: SF-LA-LV
Februari 2010: NBA All Star Weekend Dallas Texas
Zomer 2012: Nationale parken trip West-Amerika
April 2013: LA Lakers NBA trip

jan-feb 2014: NYC NBA trip
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

One stop shopping en beide kopen bij de Walmart.

Reisbedjes kennen ze niet echt in USA. Je kan bij de Walmart een Graco of Cosco kopen. Pack&Play noemen ze dat geloof ik. Zit een matrasje bij, kennen ze ook niet. Dus wellicht kan je haar op een deken leggen zodat ze toch wat zachter ligt. Zo hebben wij het altijd gedaan.

http://www.walmart.com/ip/Cosco-Funspor ... gMethod=rr

Autostoeltje huur je? Want die kan je voor veel minder geld bij Walmart kopen. Als je huurt gaat het minimaal 2x over de kop. Zonde geld!
Vera&Gaddo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Vera&Gaddo »

Wij hebben nog wel een TomTom ONE in de aanbieding met de VS en Canada erop (aangeschaft in 2010 en 3 vakantie's gebruikt).
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

Ik zou geen peuterbedje in Amerika kopen: die Pack & Plays zijn loodzwaar en hebben een keiharde bodem.

Veel kindjes (waaronder die van ons) vinden het fijn om een eigen 'huisje' te hebben op vakantie, dus je zou kunnen overwegen om vanuit Nederland een Deryan mee te nemen. Weegt maar twee kilo en past makkelijk onderin een reistas (of als extra handbagage). De iets luxere variant is een kilo zwaarder, maar heeft een ingebouwd matrasje en een precies passende slaapzak.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Die Deryan bedjes zijn hier in de VS ook te koop, maar dan met de merknaam peapod. Maar volgens mij zijn ze in NL goedkoper (en soms nog voordeliger te krijgen bij Kruidvat), en aangezien ze niet veel wegen zou ik hem meenemen. Heb je ook geen gedoe om hier iets te vinden.
Terug in Texas!
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Dan moet je kindje daar wel in willen slapen.

Ik moet zeggen dat onze kinderen er nooit problemen mee hebben gehad met slapen in de Pack&Play. Extra deken of speel kleed erin en klaar.

Het sjouwen hebben wij ook niet als lastig ervaren. Ieder zijn eigen ding dus. Gewoon even zelf kijken wat het beste bij jouw kindje past.

Ze hebben bij Walmart ook mini stretchers. Maar ik denk dat ze daar nog te klein voor is?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer