Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel San Francisco
-
- Amerika-ontdekker
Hotel San Francisco
In de periode 16-09 - 18-09 gaan wij naar SF.
Ik zit eraan te denken om daar te zoeken naar een hotel, is dit aan te raden, of zeggen jullie vooraf boeken?
Natuurlijk ook ivm parkeerkosten.
Ik zit eraan te denken om daar te zoeken naar een hotel, is dit aan te raden, of zeggen jullie vooraf boeken?
Natuurlijk ook ivm parkeerkosten.
Re: Hotel San Francisco
Ik zou nu maar eens gaan kijken of je online mooie tarieven kan pakken. Op de bonnefooi kan ook maar dan betaal je waarschijnlijk meer voor minder kwaliteit.
-
- Amerika-ontdekker
Hebben jullie goede tips voor website's of misschien hotels?
Met een hotelcoupon heb je weinig kans?
Met een hotelcoupon heb je weinig kans?
De bekende sites zoals booking.nl en tripadvisor.com en uiteraard ook de sites van de Amerikaanse hotelketens.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ter plekke een hotel zoeken kan prima,ik heb in SF nog nooit vooraf geboekt, er zijn zoveel hotels/motels in die stad dat er altijd plek is.
Wil je echt de goedkkopste aanbiedingen is vooraf boeken wel wijs, maar anders is het nergens voor nodig.
Wil je echt de goedkkopste aanbiedingen is vooraf boeken wel wijs, maar anders is het nergens voor nodig.
- Nathalie21
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Omdat ik graag een hotel wil met gratis parkeren en nog wat eisen hebben wij vooraf geboekr.
We logeren aan Lombard street. Het nog zoeken naar een hotel vind ik zonde van onze tijd.
We logeren aan Lombard street. Het nog zoeken naar een hotel vind ik zonde van onze tijd.
2012: Californië, Arizona, Utah en Nevada
2014: Florida (en LA)
2015: Nevada, Arizona en Utah
2018: Florida
2019: New York en Westkust Florida
2024: Florida
The world is a book, and those who do not travel read only one page.
Wij zitten van 16 tot 19 sept in SFO en konden maar met moeite een hotel vinden voor een redelijke prijs. We zitten nu dus in een iets minder Motel buiten de echte 'toeristengebieden'. Ook forumlid Dude had veel moeite een betaalbaar hotel te vinden in dezelfde week. Ik zou dus zeker kijken of je toch iets vast kunt leggen (annuleerbaar) en alles goed in de gaten houden voor een betere aanbieding. Ik zou het ririsco niet lopen dat je straks ter plekke helemaal de hoofdprijs moet betalen (maar ik ben misschien ook niet zo'n 'dare devil
')

Hallo, wij zitten ook van 15 tot 17 sept in San fran, we hebben Beck's Motor Lodge gevonden voor een redelijke prijs en gratis parking + wifi
we zijn met 4 dus hebben 1 kamer met 2 2persoonbedden genomen..
de reviews zijn wel goed en is in de Castro wijk...
Iemand ervaring met de Beck's Motor Lodge?
oja via hun website was het goedkoper boeken dan via bookings.com
Groetjes
we zijn met 4 dus hebben 1 kamer met 2 2persoonbedden genomen..
de reviews zijn wel goed en is in de Castro wijk...
Iemand ervaring met de Beck's Motor Lodge?
oja via hun website was het goedkoper boeken dan via bookings.com
Groetjes
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor de tip!
16/18 september hebben wij Civic center inn geboekt ligt redelijk centraal, gratis parkeren 2 nachten 200 dollar.
We zoeken nog een plek voor 2/4 oktober als we in SF terugboeken en dit lijkt mij een prima optie!!
16/18 september hebben wij Civic center inn geboekt ligt redelijk centraal, gratis parkeren 2 nachten 200 dollar.
We zoeken nog een plek voor 2/4 oktober als we in SF terugboeken en dit lijkt mij een prima optie!!
Civic center Inn konden wij ook nog boeken maar vanwege de slechte beoordelingen op tripadvisor hebben wij een ander hotel gekozen, namelijk Motel 6.
Het is precies een erg drukke periode en wij vonden bijna niets meer dat vrij was want we hadden liever ergens aan Fishermans Warf gezeten.
Bart
Het is precies een erg drukke periode en wij vonden bijna niets meer dat vrij was want we hadden liever ergens aan Fishermans Warf gezeten.
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij gaan eind april 2013.. we overnachten 3 dagen in SF (HOTEL: Chelsea Motor Inn)
Gratis parkeren en een prima locatie.. de prijs is niet top (91euro PN) maar SF is gewoon duur
Gratis parkeren en een prima locatie.. de prijs is niet top (91euro PN) maar SF is gewoon duur
- Nathalie21
- Amerikakenner
Ik vind dat nog een prima prijs, wij betalen $140 voor 3 nachten in een vergelijkbaar motel 

- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
$140 voor 3 nachten in SF is een nette prijs. Ik denk dat ik op onze trip behoudens overnachtingen in SF, death valley, monument valley, grand canyon en las vegas gemiddeld zo'n $50 (incl tax €50) per nacht kwijt was voor overnachtingen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Mag ik weten welk hotel (motel) dit dan is?? dan kan ik altijd nog omboeken als deze niet van kwaliteit, locatie ect verschild..Nathalie21 schreef:Ik vind dat nog een prima prijs, wij betalen $140 voor 3 nachten in een vergelijkbaar motel
Groeten
- Nathalie21
- Amerikakenner
Volgens mij is het motel vrijwel gelijk aan die je nu geboekt hebt, het is Coventry Motor Inn.
Nathalie, ik neem aan dat die prijs per nacht is, want sommigen lijken te denken dat het 140$ voor drie nachten is. Of is dat ook zo? Dat zou wel heel goedkoop zijn want dat hotel had ik ook gecheckt.
Bart
Bart
Grts, Bart
- Nathalie21
- Amerikakenner
Dat is per nacht ja, ik lees het nu terug en dan staat het er niet zo handig haha, sorry!!

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wij verblijven vanaf woensdag a.s. in het Park Hotel, gelegen op Sutter Street. Voor onze periode één van de goedkoopste opties. Het betreft volgens mij wel maar een één-ster hotel, maar de reviews zijn prima, evenals de locatie. Het hotel is gelegen nabij Union Square en de hoofdingang van China Town. Nu, één week voor vertrek kregen we van booking.com een mail met daarin de smart deals. Er werden hotels aangeboden, o.a. in Civic Center met meer sterren, maar met mindere reviews. Het is dus net wat je zoekt. Ow ja, wij betalen voor 3 nachten ongeveer $340,00, omgerekend zo'n €270,00.
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
Wij hebben 2 weken geleden 3 nachten overnacht in Country Hearth Inn Motel (met gratis parkeergelegenheid).
Het was een ontzettend schoon en mooi hotel met vriendelijke eigenaar.
En een groot voordeel vonden wij dat het helemaal aan het einde van Lombard Street ligt, in het rustige gedeelte vlak bij het park en het Palace of Fine Arts.
Helemaal geen last van het verkeer en de drukte gehad (we zaten er ook in het weekend).
We konden veel lopend af, zijn zelfs via Lombard Street naar Fisherman's wharf gelopen!
Heb dit hotel geboekt via booking.com
Wij waren gemiddeld per nacht 123 dollar kwijt.
Het was een ontzettend schoon en mooi hotel met vriendelijke eigenaar.
En een groot voordeel vonden wij dat het helemaal aan het einde van Lombard Street ligt, in het rustige gedeelte vlak bij het park en het Palace of Fine Arts.
Helemaal geen last van het verkeer en de drukte gehad (we zaten er ook in het weekend).
We konden veel lopend af, zijn zelfs via Lombard Street naar Fisherman's wharf gelopen!
Heb dit hotel geboekt via booking.com
Wij waren gemiddeld per nacht 123 dollar kwijt.
Toch maar de Stratford ** geannuleerd en gekozen voor het Nikko Hotel ****. Voor de Stratford zouden we 126 euro per nacht hebben betaald en voor de Nikko is er nu een aanbieding en betalen we 138 euro per nacht inclusief alle belastingen. Van 25 tm 28 september 2012.
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO