All about Las Vegas (LV)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Maxmannl
Amerikafan
Berichten: 166
Lid geworden op: 05 mei 2015, 08:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Maxmannl »

Kleine update..

Aangezien de ticket maar 330 heeft gekost dacht ga gewoon eens proberen of KLM het wil verzetten zonder enige bijbetaling.

Had weinig hoop, maar zolang de datum binnen 30 dagen van originele vertrekdatum valt is het schijnbaar toegestaan. Dus omgezet naar 27 april :lol: . Mochten ze die ook weer annuleren (grote kans) kan ik het weer omboeken naar een datum binnen 30 dagen zonder enige bijbetaling.

Uiteindelijk komen we er wel haha. Deze keer 9 dagen ipv 7 dagen geboekt, wil paar dagen bij circa boeken. Ziet er spectaculair uit voor downtown.
De enige echte Ticketbaas
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2019, 12:02
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door TradeMarkNL83 »

Snap er weinig meer van ;) De een had je geannuleerd dus heb je nou die van september naar voren gehaald?
Maxmannl
Amerikafan
Berichten: 166
Lid geworden op: 05 mei 2015, 08:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Maxmannl »

Haha had nog niet geannuleerd alleen gezegd dat ik KLM alternatief niet zou accepteren, dacht zal eens contact opnemen of er meer opties zijn als omboeken met tarief verschil of annuleren.

Dit is dus de ticket van 28 maart, die is gratis omgeboekt naar 27 april nu en dus zonder tarief verschil. Zolang de nieuwe datum binnen 30 dagen valt van originele vertrekdatum hoef je dus geen tarief verschil te betalen. Heb nu 27 april - 6 mei bijvoorbeeld, kost op dit moment 764euro maar verschil met 330 hoef ik niet te betalen. Zou ik vertekken op 29 april (meert als 30 dagen van originele vertrekdatum) moet ik het verschil wel betalen.

Die van september staat ook nog :wink:
De enige echte Ticketbaas
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2019, 12:02
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door TradeMarkNL83 »

Ah op die fiets!
Pleank
Amerikafan
Berichten: 184
Lid geworden op: 21 sep 2016, 14:41

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Pleank »

Tickets geboekt voor eind september. Onze M-life offers waren een paar weken geleden echt een stuk beter dan nu, iemand een verklaring? Ik denk dat ik nog even wacht; doel is om zo goedkoop mogelijk te overnachten door MyVegas rewards te combineren met M-life offers.. Het wordt een low-budget tripje (als het doorgaat).
Gebruikersavatar
AlexFL
Amerika-ontdekker
Berichten: 84
Lid geworden op: 27 mar 2010, 22:28

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door AlexFL »

Ik vermoed de verwachting dat tegen die tijd de wereld weer "normaal" is. Naarmate de tijd verstrijkt en dit toch niet zo zou blijken te zijn zullen de prijzen ook weer zakken dus boek vooral refundable :).

Al hou ik er ook rekening mee dat we de meeste maatregelen in september wel vaarwel hebben gezegd.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5721
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door bedeve »

Ik wil een punt aan de horizon hebben, iets om naar uit te kijken, me op te verheugen, iets om in het vooruit te plannen....
Dus heb ik geboekt...op papier vlieg ik zondag 3 oktober met de KLM naar Las Vegas.....
Op papier...en ik heb bij Air France geboekt.
Voorbehoudens , Voorbehoudens.
En toch probeer ik uit te kijken, me te verheugen, voor te bereiden, ....
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1811
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Timothy555 »

Da's idem hier, als de wereld een betere plaats is ben ik er eind september voor 10 dagen.

Al heel veel gepland, geboekt, ... Ik blijf positief!
marieke van oorschot
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 10 mar 2014, 18:10
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door marieke van oorschot »

Hier ook al veel gepland en geboekt voor half oktober. Alleen vliegticket en huurauto nog niet. Ik hoop echt dat we dan kunnen!
Loves Vegas!
Gebruikersavatar
Cindy1969
Amerikafan
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:13
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Heiloo
Contacteer:

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Cindy1969 »

Ik heb gisteren een ticket naar Las Vegas geboekt, 1e keer, spannend! Ga half september (hoop ik dan haha)
Dus ga lekker veel lezen komende tijd in deze topic.
Maxmannl
Amerikafan
Berichten: 166
Lid geworden op: 05 mei 2015, 08:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Maxmannl »

KLM had mijn Vegas vlucht weer geannuleerd. Dit was de 25 mei t/m 3 jun vlucht. Had hem al 2x mogen verzetten van maart naar april en weer van april naar mei omdat KLM steeds de directe vlucht uit planning haalde.

Elke keer net geluk dat de eerst volgende direct vlucht binnen 30 dagen van geboekt datum viel, dus zonder problemen verzet. Nu was de eerst volgende directe vlucht pas weer 29 juni en viel dus niet meer binnen de 30 dagen.
Bericht via Facebook verstuurd met uitleg dat ik direct vluchten had geboekt en dit ook graag zo wil houden. Zojuist bevestiging gehad dat ze het begrepen en nieuwe tickets al ontvangen. nu 29 juni t/m 8 juli, dit is wel de 1e datum waarvan ik denk dat het wellicht mogelijk is dat die doorgaat :D

Oftewel netjes vragen en ze proberen je wel te helpen :thumbup:

P.S. BA, American zijn op het moment weer echt goedkoop €286 retour boekbaar t/m begin februari.
De enige echte Ticketbaas
Gebruikersavatar
AlexFL
Amerika-ontdekker
Berichten: 84
Lid geworden op: 27 mar 2010, 22:28

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door AlexFL »

Prijzen bij Caesars lijken stevig omhoog geschoten.

Net als autohuur.
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1811
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Timothy555 »

Autohuur staat al een tijdje vrij hoog...

Vegas is z’n schade beetje bij beetje aan het inhalen, je moet eens wat filmpjes bekijken hoe druk het er wel niet is momenteel. Dat rechtvaardigt dan weer hogere prijzen. Men verwacht dat het vanaf de zomer extreem druk zou kunnen worden.

Ik ben zo zwaar jaloers dat ik daar niet kan zijn. Hopelijk eindigt de travel ban voor EU nu snel...
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3043
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Almere vak V »

Autohuur gaat al maanden nergens over. En heeft de trend naar beneden nog steeds niet ingezet. Tenminste ik kan m nog steeds niet ontdekken.

Las Vegas is inderdaad weer aan het opkrabbelen. Ik heb er niet zo veel mee, maar ik zou toch willen zeggen, God zij dank! Ik was er een paar maanden geleden en als je dan op een zondagavond als je over The Strip kijkt en je ziet 5 auto's rijden en 7 mensen lopen dan denk je toch echt dat je in een slechte film bent beland.

Je hebt zoiets als de Las Vegas Crowd Calender op internet. Daar kan je volgen wat de bezettingsgraad is. Zeker in de weekenden zit het al weer ramvol. Maar ook richting de zomervakantie is er al weer meer dan genoeg geboekt!
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2019, 12:02
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door TradeMarkNL83 »

Hmm, dan moet ik ook maar eens gaan kijken voor die ene nacht van mij in september.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5721
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door bedeve »

Afgelopen weekend was het bomvol in Vegas.
Er zijn heel veel live streams via YouTube waardoor je alles wat er gebeurd kunt volgen...
Het lijkt er wel op dat de buffets het grootste china virus slachtoffer zullen zijn....
" Not Leaving Las Vegas " is een leuke stream om te volgen....
https://www.youtube.com/channel/UCvPF5B ... eDSqVw81qw
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1811
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Timothy555 »

Ik volg blogger Vital Vegas op Twitter, vaak leuk nieuws en zit goed qua scoops.

Ceasars, Flamingo, Bellagio en (onder andere) Wynn hebben terug jobs openstaan die te maken hebben met de buffetten (koks, managers, ...).

Die buffetten komen echt wel weer hoor. Om verschillende redenen:

- Sommigen zijn zeer winstgevend (Serving up to 4,000 people a day, the Bacchanal Buffet is the highest-grossing-revenue restaurant at Caesars Palace)
- Ze kunnen een gigantische hoeveelheid mensen voeden. Heel belangrijk bij conventies en andere massa-toestromen. Je kan geen 4.000 extra sit-down restaurantplaatsen creëren op 1 2 3.

De Laurel Lounges (vroegere Diamond Lounges), die staan op de wip bij Caesars, dat wel...

Ik hoop zo dat m'n trip kan doorgaan, kijk enorm uit naar die 10 dagen in het Disneyland voor volwassenen.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14280
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Coyote »

bedeve schreef:
06 mar 2021, 23:00
Dus heb ik geboekt...op papier vlieg ik zondag 3 oktober met de KLM naar Las Vegas.....
Hoe lang blijf je na aankomst in Las Vegas?

Op papier ben ik er van 4-6 oktober, 2 nachten. :wink:

De bloemetjes buiten zetten op 5 oktober (ben ik jarig...sssttt). :mrgreen:

Ben bezig met het zoeken naar een hotel in Las Vegas, aanbod genoeg. Maar die resortfee... Tja, dat was er nog niet 9 jaar geleden toen ik er voor het laatst was. Soms net zo hoog als de kamer zelf. :roll:

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1543
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door jill1234 »

Vraagje: zomer 2022 staat een camperreis Denver-Las Vegas gepland met aan het einde 2 of 3 nachten een hotel op de Strip. Travelhome, waar we de camper boeken heeft Luxor aangeraden. We zijn een gezin met 2 jonge pubers. Ik zie door de bomen het bos niet meer, zoveel keus in hotels. We willen in elk geval een fijn zwembad een een goede ligging en geen slaapbank voor de kinderen, dus minimaal twee 2 persoonsbedden. En echt aan de strip, dus niet in Freemont Street..In 2019 ook in Las Vegas geweest maar toen overnachtten we op Camping Oasis Resort, dus geen ervaring met de hotels qua zwembaden en overnachten. Man ziet Bellagio en Venetian wel zitten, maar die zijn echt 2x zo duur geloof ik. Budget toch max 200 euro per nacht. Ik hoor het graag!
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7731
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door mtl »

Hangt er ook van af op welke dag jullie komen. Weekends zijn duur en er kunnen conventies/evenementen zijn. Sowieso betaal je meer op de strip.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer