All about Las Vegas (LV)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door georgesken »

Er zijn wel enkele hotels waar 1 zwembad open is in de winter, maar wel met heel beperkte service meestal.
Hier is een post van de caesars groep: http://blog.caesars.com/las-vegas/las-v ... ear-round/

Het enige hotel dat ik weet dat een echt binnenzwembad heeft is Platinum.
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
tomhster
Amerikakenner
Berichten: 919
Lid geworden op: 09 okt 2015, 22:00
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door tomhster »

Dank. Zag op Reddit dat alle grote hotels minstens één verwarmd bad open hebben in de winter.
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door asv60 »

HennyCox schreef:
03 mei 2019, 11:22
Ik ben ook Ceasar Diamond geworden. Als ik via mijn account daar voor kamers kijk, dan zijn die wel heeeeel erg goedkoop en resort fee valt ook nog eens weg. Zit hier geen addertje onder het gras ?
Waar kijk je dan precies? Bij "my offers"? of bij " book now"? Ik zie als ik ingelogd ben nl niet echt goedkope kamers. Zie bv op 6 okt Ceasars palace voor $159.

Verder blijft er een waarschuwing in beeld staan dat er een missing or incomplete email adres is zodat ze me geen promoties kunnen sturen. Ik begrijp het niet want er staat gewoon een email adres en ik heb ook al mail gehad van ze. Ook maar eens een ander email adres ingevuld maar dat helpt ook niet, die mededeling blijft er staan :cry:
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door roelb »

stegeman schreef:
09 mei 2019, 11:52
Oeps. Ik dacht. Eens kijken welke shows zijn als wij in Vegas zijn( 5-7 sept). Zie ik Elton John! Gaaf dacht ik. Dat gaan we boeken. 300 dollar pp minimaal. :shock: :shock: Nee heb niet geboekt. Dat is me echt te gek.
Zijn al die shows zo duur? Zijn er ook gratis shows waar je zo even naar toe kunt?
Dit is geen reguliere show, maar een one-off concert dat overigens al lang uitverkocht is. Kaartjes werden vanaf oktober 2018 aangeboden. Net als in Nederland zijn dit soort concerten vaak binnen een paar uur volledig uitverkocht. Wil je er naartoe, dan moet je op het moment dat de verkoop open gaat achter je PC zitten. Of via pre-sale kanalen zoals Amex of AXS in de dagen ervoor al een kaartje kopen. De enige kaartjes die je nu nog kunt krijgen voor dit concert zijn kaartjes die opnieuw worden (her)verkocht via sites als Stubhub. En ja, daar wordt de hoofdprijs voor gevraagd. Dat geldt niet alleen in Vegas, maar overal ter wereld voor dit soort concerten. Face value (dus het bedrag waar ze origineel voor verkocht zijn) zal ergens tussen de $80 en $150 liggen.

Normale ticketprijzen voor shows in Las Vegas liggen tussen de $50 en $130 oid, beetje afhankelijk van de populariteit van de show en natuurlijk de stoelen die je koopt. Heb je geen specifieke voorkeur, loop dan gewoon in de middag even bij een Tix4Tonight stand langs en kijk wat er voor die avond nog beschikbaar is. Geeft vaak 40 tot 50% korting op de reguliere prijs.
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 957
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door HennyCox »

asv60 schreef:
10 mei 2019, 11:02
Waar kijk je dan precies? Bij "my offers"? of bij " book now"? Ik zie als ik ingelogd ben nl niet echt goedkope kamers. Zie bv op 6 okt Ceasars palace voor $159.
Ik log in en dan kijk ik op "flexibele data" en zoek op heel Las Vegas (dus geen specifiek hotel kiezen), dan kun je van een hele maand van alle hotels de prijzen zien. Als ik nu kijk bv deze maand, dan is het RIO hotel zelfs GRATIS voor diamond members :lol:
Ik heb ook prijzen van $27 zien langskomen voor Flamingo....Paris voor $45........Tsja en Ceasars Palace....goedkoopste wat ik zie is $70 in Juni en Juli.

Ik weet niet of de prijzen tegen die tijd dat het oktober is ook nog gaan zakken zoals nu de prijzen zijn voor mei en juni....
Tinus1955
Amerikafan
Berichten: 281
Lid geworden op: 18 okt 2017, 11:12
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Tinus1955 »

Niet helemaal waar, kamerprijzen of comped rooms worden vooral gebaseerd op je gokverleden (theoretical los/"theo") en ook op eerdere uitgaven in een Ceasars resort. Zo kun je ook gewoon als Gold member gratis nachten aangeboden krijgen. Daarnaast krijgen Diamond members standaard wel 15% korting op de laagste prijzen. Overigens kun je ook nog de coupon code "INSIDER" gebruiken voor extra korting (er is geen controle op Travel Industry member o.i.d.).
Laatst gewijzigd door Tinus1955 op 10 mei 2019, 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door georgesken »

als je de promocode "insider' gebruikt gaat er nog 10% extra af
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
Tinus1955
Amerikafan
Berichten: 281
Lid geworden op: 18 okt 2017, 11:12
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Tinus1955 »

Ellis71 schreef:
09 mei 2019, 20:24
Voor wie een klm package deal naar Las Vegas wil boeken, vul dan code KLM LASVEGAS in en je krijgt €250,- korting.
Nog even over deze actie. De ticket prijzen zijn nu tijdelijk nog wat lager met KLM voor AMS-LAS.
Als je met z'n 2e gaat kun je ook 2x gebruik maken van de actie waardoor je 500 euro korting krijgt.
Je moet dan wel 2x apart boeken en verschillende hotel data ingeven waardoor je aan een verblijf van minimaal 4 (2x2) nachten komt.
Hotels in Vegas vinden het niet erg als je een persoon extra laat bijschrijven bij check-in (2 i.p.v. 1).
Mogelijkheid is om ook gewoon niet op te komen dagen bij het hotel en dan b.v. alleen te gaan voor het spot goedkope vliegticket (zie afbeelding onder) of b.v. een comped room elders.
Bijlagen
klm3.jpg
klm3.jpg (61 KiB) 1079 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Tinus1955 op 10 mei 2019, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 957
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door HennyCox »

Tinus1955 schreef:
10 mei 2019, 12:40
Niet helemaal waar,
Waar doel je op ?
Wat is niet helemaal waar ?
Tinus1955
Amerikafan
Berichten: 281
Lid geworden op: 18 okt 2017, 11:12
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Tinus1955 »

"GRATIS voor diamond members :lol:". Het zijn allemaal persoonlijke rates. Ik zie weer hele andere rates b.v.
Laatst gewijzigd door markro op 10 mei 2019, 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Een direct bovenliggend bericht in zijn geheel quoten is niet nodig, quote verwijderd.
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 957
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door HennyCox »

Oh, dat is mogelijk, ik kan niet in andermans account kijken he, ik zeg enkel wat IK zie....
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door asv60 »

HennyCox schreef:
10 mei 2019, 12:16
asv60 schreef:
10 mei 2019, 11:02
Waar kijk je dan precies? Bij "my offers"? of bij " book now"? Ik zie als ik ingelogd ben nl niet echt goedkope kamers. Zie bv op 6 okt Ceasars palace voor $159.
Ik log in en dan kijk ik op "flexibele data" en zoek op heel Las Vegas (dus geen specifiek hotel kiezen), dan kun je van een hele maand van alle hotels de prijzen zien. Als ik nu kijk bv deze maand, dan is het RIO hotel zelfs GRATIS voor diamond members :lol:
Ik heb ook prijzen van $27 zien langskomen voor Flamingo....Paris voor $45........Tsja en Ceasars Palace....goedkoopste wat ik zie is $70 in Juni en Juli.

Ik weet niet of de prijzen tegen die tijd dat het oktober is ook nog gaan zakken zoals nu de prijzen zijn voor mei en juni....
Whah, ik zie idd ook in Mei gratis kamers in Rio! Okt is een duurdere maand dan denk ik, want daar zie ik nog geen hele goedkope prijzen.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door georgesken »

HennyCox schreef:
10 mei 2019, 13:50
Oh, dat is mogelijk, ik kan niet in andermans account kijken he, ik zeg enkel wat IK zie....
Het klopt idd fat comped rooms in principe op je gokverleden zijn gebaseerd, maar het klopt idd ook dat je in mei op enkele dagen een comped room kan boeken in de RIO zonder gokverleden door enkel de diamond match te doen. Ik zie het bij mijn vrouw ook en zij had voordien ook geen Caesars account. Ikzelf heb overal comped rooms behalve in Nobu. ( maar wel een gokhistorie :) )
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
Elisha
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 26 feb 2019, 05:30
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Elisha »

georgesken schreef:
28 apr 2019, 15:38
Dit hele proces duurt 2-3 weken. Zowel voor mij , mijn vrouw als een collega is dit al gelukt.
Dank!! Het is mij ook gelukt, kostte een week :)
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1819
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Timothy555 »

Heb het hier al verschillende keren gepost, ik was nerveus voor de connectie inbound in JFK. Die was maar 1h25min (na een schedule change na de boeking, want was initieel dik 2 uur), en hoewel dus boven de minimum Connection time (die 75 min is), kreeg ik een mail van Delta dat de vlucht naar Ney York 5 minuten later aankomt, dus nu op papier maar 1u20min. Nog steeds voldoende volgens de reglementen dus.

Contact opgenomen met Delta via Twitter. Kwartiertje later was ik (en m’n vrouw) op de 5:29 PM naar Vegas geplaatst vanuit JFK, in plaats van de voorziene vlucht rond 3 PM.

Nu heb ik dus 3 uur 55 minuten voor die overstap, en ben ik heel wat meer op m’n gemak.

Helemaal gratis geregeld door Delta, 5 minuten later had jk mail met de bevestiging van hen. Top customer service!

Nog 147 keer slapen en we zijn weg :D 5 nachten Aria (deluxe king strip view) en 4 nachten Delano (Scenic Suite).

Welk budget rekenen jullie voor 10 dagen (8 volle + een avond en een ochtend) Vegas?

Momenteel reken ik ruim gezien 5-6k USD (2 personen). Hotels zijn apart, dus enkel eten (geen fine dining - zegt ons niet zo veel, hoogstens eens een steakhouse maar verder zijn we fans van fastfood en diners), UBERS, enkele shows en elke dag wel wat gokken (typische low rollers wel), eens een Cabana of Spa Daypass,...

Om het budget te drukken heb ik alvast heel wat MyVEGAS couns beschikbaar (reeds 405.000 nu na 6 maanden spelen, m’n vrouw zit aan 210.000).

Tips/bedenkingen?
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Division »

Heb je betaald voor die 10 nachten? Waren er geen comp nachten beschikbaar?
Afbeelding
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1819
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Timothy555 »

9 nachten, en ja, allemaal betaald. +- 1k USD voor 5 nachten Aria en 1100 USD voor Delano.

Comp calender MyVEGAS niet interessant voor een kamer, en ik heb nog geen gokhistorie dus geen comps.
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 957
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door HennyCox »

Wow....daar gaan wij 3 weken voor rondtoeren incl. vlucht/auto/hotels......en dan slapen we ook 5 nachten in LV (2xWynn/3xBellagio)
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door roelb »

Timothy555 schreef:
15 mei 2019, 21:52
Contact opgenomen met Delta via Twitter. Kwartiertje later was ik (en m’n vrouw) op de 5:29 PM naar Vegas geplaatst vanuit JFK, in plaats van de voorziene vlucht rond 3 PM.

Nu heb ik dus 3 uur 55 minuten voor die overstap, en ben ik heel wat meer op m’n gemak.
Maar waarom zou je dat doen? Je had die connectie echt makkelijk gehaald. En mocht het onverhoopt toch mis zijn gegaan dan was je altijd alsnog op diezelfde latere vlucht naar Las Vegas gezet. Nu zit je uren op een vliegveld vast..
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1819
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Timothy555 »

Er waren enorm veel mensen, inclusief persoonlijke kennissen, die me op het hart drukten dit te doen. Een collega van me heeft vorig jaar 1u30 minuten nodig gehad alleen al voor immigrations, er was net een vliegtuig uit Azië geland. Die dingen heb je niet in de hand. En wat als een van de volgende vliegtuigen gewoon volboekt was? Nu ben ik zeker van een perfect haalbare connectie. Uren? Als alles echt gestroomlijnd gaat heb ik misschien 2,5 uur reserve. Burgertje, biertje, wandelingetje, winkeltje kijken en dat is zo om, toch?

Echt, Google eens 80 minutes connection JFK. Vol verhalen van gemiste vliegtuigen. Velen die zeggen dat ze zich bij minder dan twee uur niet comfortabel voelen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer