All about Las Vegas (LV)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
knightvision
Amerika-ontdekker
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 mei 2023, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door knightvision »

ik heb al 23,00 de rijkste man van de wereld en dat in 3 dagen :idea: :(
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door mtl »

Mooi toch. Gewoon doorgaan. :wink:
Tinus1955
Amerikafan
Berichten: 281
Lid geworden op: 18 okt 2017, 11:12
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Tinus1955 »

De tip dat je met een MGM Gold kaart elke pool van een MGM resort in kan zelf geprobeerd. Zo Aria pool ingekomen, via de express lane. Om een kamer sleutel werd niet gevraagd. Just FYI.
Beetje irri btw dat de voetgangersbrug tussen de Vdara en de Bellagio tijdelijk afgesloten is vanwege werkzaamheden. Ze maken een nieuwe indoor walkway tussen de Cosmo en de Vdara, wat natuurlijk weer top is.
knightvision
Amerika-ontdekker
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 mei 2023, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door knightvision »

Tinus1955 schreef:
12 jun 2023, 06:49
De tip dat je met een MGM Gold kaart elke pool van een MGM resort in kan zelf geprobeerd. Zo Aria pool ingekomen, via de express lane. Om een kamer sleutel werd niet gevraagd. Just FYI.
Beetje irri btw dat de voetgangersbrug tussen de Vdara en de Bellagio tijdelijk afgesloten is vanwege werkzaamheden. Ze maken een nieuwe indoor walkway tussen de Cosmo en de Vdara, wat natuurlijk weer top is.
Dit is toch een creditcard opzich? toch voor Amerikanen local only?
Of is er ook een speciale rewards card puur en alleen voor punten sparen, ik heb nu alleen een inlog website en een rewards nr.
dennis112
Amerika-ontdekker
Berichten: 61
Lid geworden op: 26 mar 2022, 13:43
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door dennis112 »

Je hebt meerdere statussen met je MGM rewards kaart. Als je voor het eerst een account maakt zoals jou dan begin je op sapphire en na genoeg uitgeven in de resorts krijg je de volgende status pearl. Daarna heb je nog status gold, platinum en noir maar dan moet je dus nog veel meer uitgeven en de laatste status noir is zelfs alleen op uitnodiging daar moet je wel een Vegas whale voor zijn.

Aan elke status hangen bepaalde voordelen, bij pearl hoef je bijvoorbeeld geen parking fees te betalen bij alle mgm resorts. Heb je gold dan hoef je ook geen resort fees te betalen en krijg je volgens mij altijd een gratis upgrade van de kamer en zo verder.....
knightvision
Amerika-ontdekker
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 mei 2023, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door knightvision »

Hoe kom ik aan zo,n rewards kaart, of moet je hiervoor betalen en is het een echte betaalkaart? ik heb alleen een digitaal nummer.

2. Ik moet er nog heen, dus het geld uitgeven om te sparen zal dan pas geschieden. Ik vraag me alleen of of die punten die ik nu spaar in die apps ook kan plaatsen bij mijn mgmrewards, anders zal het sparen pas bij uitgeven gebeuren.
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door georgesken »

Nu ben je vanalles door elkaar aan het halen.
Je mgm kaart en de evt mgm rewards points die je daarop kan verdienen door geld uit te geven of te gokken , heeft niets te maken met de punten die je in de MyVegas apps verzamelt.
Je hebt die kaart wel nodig om je rewards die je in de myvegas app hebt verdiend bij de mgm keten te kunnen gebruiken. Je moet die aan de mgm desk op je kaart laten zetten.

Zo een kaart haal je gewoon gratis op aan een mgm rewards desk.
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
knightvision
Amerika-ontdekker
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 mei 2023, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door knightvision »

Aaaaah ok! thanks for the info ! kaart aanvragen ophalen dus bij de rewarddesk. :thumbup:
knightvision
Amerika-ontdekker
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 mei 2023, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door knightvision »

Wat zijn de ervaringen met de terugvlucht vanuit Vegas? Gaat dit wel snel?
Of is dan zelfs 4 uur van tevoren aan te raden? ik heb een direct terugvlucht met KLM naar Nederland.
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door asv60 »

Nee joh, 4 uur van te voren is veel te lang.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
knightvision
Amerika-ontdekker
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 mei 2023, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door knightvision »

Ok prima, maar wat zou voldoende wezen? ik ben daar zelf nooit geweest en elk vliegveld is anders.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door mtl »

Wat zegt de airline er zelf over?
dennis112
Amerika-ontdekker
Berichten: 61
Lid geworden op: 26 mar 2022, 13:43
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door dennis112 »

De ervaringen zijn heel goed, 2 uur vantevoren red je het echt wel, ben er 5-6 keer geweest en elke keer alles binnen een uur gedaan. Wil je ook nog wat eten dan 2,5-3 uur zou ik zeggen.
tombourgui
Amerika-ontdekker
Berichten: 91
Lid geworden op: 21 apr 2010, 14:04

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door tombourgui »

Ik kijk altijd om rond 3u voor vertrek een uber/taxi te nemen uit het hotel voor de vlucht LAS-AMS. In de praktijk wordt het dan een half uurtje later want slots....

Maar zelf dan nog ben je ruim op tijd voor je vlucht te halen, zelf al is het iets drukker bij de security.
Gebruikersavatar
thefreeze
Amerikafan
Berichten: 254
Lid geworden op: 06 jan 2008, 21:47
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door thefreeze »

En wat wachttijd bij de gate is altijd een mooie opportunity om van je laatste cash af te komen *of* wat extra cash te verzamelen als mooie start van de volgende reis! :clap:
1995 + 2008 West, 2010 + 2011 Florida, 2012 West, 2013 FL, 2014 NY / FL, 2015 TX / FL, 2016 TX - LA - MS / FL, 2017 Vegas / FL / FL, 2018 FL / FL, 2019 CA/OR/NV, 2022 zomer FL, 2022 herfst FL/CA/NV, 2023 West
Tonieroen
Amerika-ontdekker
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jan 2023, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Tonieroen »

Ben aan het kijken voor een show in Las Vegas als afsluiter voor onze reis. Maar had niet gedacht dat deze zo prijzig waren $325,-(incl fees) voor 2 plaasten bij "O" in Bellagio, dat had ik niet verwacht :shock: .

Wat is wijsheid? Nu boeken voor die prijs, goedkoper wordt het niet of wacht tot je daar bent en kijk of er kaarten zijn met korting?
Of heeft iemand nog andere kortingskanalen voor de "O" show in de bellagio?
Lees dat ook als je niet van muzikals houd het een geweldige show moet zijn, wat zijn jullie ervaringen?
2022 New York city
2023 Rondreis Zuid west Amerika
Gebruikersavatar
Frasi
Amerika-expert
Berichten: 1914
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:36
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Frasi »

"O" is geweldig. Ik ben er 2x geweest en het blijft bijzonder. Dat zijn ook de prijzen: bijzonder hoog. "O" is een van de duurdere shows in Vegas.
Kaarten voor O zijn nooit in de aanbieding en worden ook niet goedkoper of met last-minute korting aangeboden. Ooit was er een 20% kortingslink die rechtstreeks naar de site van Bellagio leidde; volgens mij is rechtstreeks kopen via Bellagio nog steeds het goedkoopste. En hoe eerder je boekt, hoe meer stoelkeuze er nog is. De meeste plekken hebben goed zicht dus laat je niet verleiden tot de beste/duurste plekken.
https://bellagio.mgmresorts.com/book-sh ... du-soleil/

Het is overigens geen musical: er wordt geen noot gezongen. Gesproken overigens ook niet (enkel wat geluiden en pantomime). Het is vooral acrobatiek.

Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen (2007, 2010, 2012, 2022); California (2012, 2015,2016, 2018, 2021); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills (2014); NY/Wash.(2016); LA (2016); Deep South (2017). NY (2018, 2019)
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1819
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Timothy555 »

Prijzen lijken me ook normaal ja.

Ik betaalde vorig jaar in april ook rond $300 voor twee plekken bij Michael Jackson One in Mandalay Bay, en gezien we een jaar later allemaal het woordje inflatie herontdekt hebben, zou ik nu ook zoiets verwachten.

Als je ‘m echt wil zien: boeken en niet meer omkijken.

Wil je een show maar maakt het niet echt uit wat, dan kan je day of wel wat interessante deals vinden.
Tonieroen
Amerika-ontdekker
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jan 2023, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Tonieroen »

Oke thanks, vanavond boeken, en niet meer omkijken :clap:!
2022 New York city
2023 Rondreis Zuid west Amerika
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Harry »

De show is onvergetelijk hoor, wij hebben hem in de beginjaren gezien (was toen, ook relatief, veel goedkoper😬) en ik denk er nog regelmatig aan terug.😀
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer