Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lake Powell Jetski huren

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Saarvl
Amerika-ontdekker

Lake Powell Jetski huren

Bericht door Saarvl »

Ons reisschema is toch dermate veranderd en we zijn er eigenlijk wel heel blij mee. Zo kunnen we Lake Powell aandoen en dit blijkt echt wel een must te zijn, heel mooi! Nogmaals dank Marianne btw :thumbup:

Nu, terwijl ik aan het rondkijken was wat je daar allemaal kon doen, kwam ik bij boten en jetski's uit. Wij zijn enorme waterratten, hebben eind vorig jaar ons vaarbewijs gaan halen en zijn steeds te vinden voor wat waterpret!
Maar nu heb ik alleen nog maar verhuurfirma's gevonden waar je via een trailer je jetski zelf tot aan Lake Powell moet rijden, hem er zelf in laten en ook uithalen... Eerlijk gezegd, we zijn 2 meiden die niet echt technisch aangelegd zijn en durven zo'n verhuis niet echt aan. Plus, we weten zelfs niet of onze huurauto wel een trekhaak heeft...

Kennen jullie bedrijven die aan het water zelf liggen? Enige ervaring met verhuurfirma's daar?
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Lake Powell Jetski huren

Bericht door markro »

Zelf heb ik geen ervaring met het huren van jetski's of andere vaartuigen op Lake Powell, maar ik weet dat ze te huur zijn in de Wahweap Marina (haven) iets ten noorden van de plaats Page, AZ.
Misschien de firma een e-mail sturen met vragen, o.a. over de prijs als je iets voor een paar uur huurt. Op de website zie ik zo gauw alleen mogelijkheden voor reserveren per dag.
Website: http://www.lakepowell.com/powerboats-jetskis.aspx

Wel er mee rekening houden, dat de Wahweap Marina binnen het Glen Canyon National Recreation Area ligt en daarvoor is toegang verschuldigd.
Klik hier voor de NPS-website.
Klik hier voor de toegangsprijs.

Ben je in het bezit van de "America the Beautiful-National Parks Pass", dan hoef je geen entree te betalen op vertoon van de pas.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Ja hoor, die is er. Je kan er zelfs speedboats huren voor een hele of een halve dag. Dit hebben wij twee keer gedaan en beide keren was het een machtige ervaring!

Hij ligt direct aan het water:

http://www.lakepowell.com/powerboats-jetskis.aspx
Spocky
Amerika-ontdekker

Bericht door Spocky »

Vergeet niet als je bij Lake Powell (Page) bent om ook naar Antelope Canyon te gaan, bij voorkeur om een uur of twaalf 's middags. Zo ontzettend mooi daar
2000 Florida
2002 New York
2003 Florida
2004 Rondreis California en Las Vegas
2005 Florida
2006 Florida
2007 Florida
2008 Florida
2009 California en Florida
2010 Florida
2011 Florida
2012 Las Vegas en Grand Canyon
2013 Florida en Disneycruise
Saarvl
Amerika-ontdekker

Bericht door Saarvl »

Merciekes voor alle hulp!! We hebben het allemaal genoteerd en gaan ze een belleke geven wanneer we daar zijn, thanks mannen!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer