Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Geplastificeerde plattegrond / kaart San Diego gezocht
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Geplastificeerde plattegrond / kaart San Diego gezocht
Hallo,
Ik ben op zoek naar een geplastificeerde plattegrond / kaart van San Diego. Bij de anwb webwinkel en online kan ik niks vinden. In het verleden heb ik wel van deze kaarten van Las Vegas, Chicago etc. via hen kunnen kopen, maar de kaart van San Diego hebben ze helaas niet.
Hebben jullie voor mij tips waar ik deze kaart dan wel online zou kunnen bestellen?
Ik ben op zoek naar een geplastificeerde plattegrond / kaart van San Diego. Bij de anwb webwinkel en online kan ik niks vinden. In het verleden heb ik wel van deze kaarten van Las Vegas, Chicago etc. via hen kunnen kopen, maar de kaart van San Diego hebben ze helaas niet.
Hebben jullie voor mij tips waar ik deze kaart dan wel online zou kunnen bestellen?
Re: Geplastificeerde plattegrond / kaart San Diego gezocht
http://www.bol.com/nl/p/streetwise-san- ... 002588491/
Altijd even bol.com proberen
Van deze serie hebben we onlangs Boston, New York, Philadelphia en Washington DC gebruikt.
Altijd even bol.com proberen

Van deze serie hebben we onlangs Boston, New York, Philadelphia en Washington DC gebruikt.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Geplastificeerde plattegrond / kaart San Diego gezocht
Super!
Dank u wel! Ga ik zeker bestellen!
Dank u wel! Ga ik zeker bestellen!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves