Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel Las Vegas 2 boekingen

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Bibu
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Hotel Las Vegas 2 boekingen

Bericht door Bibu »

Ik heb een tijdje terug via een aanbieding 3 nachten in The Signature at MGM Grand gereserveerd. Nu blijkt dat we een dag langer in dit hotel willen blijven. Ik had die 3 nachten via hotels.com geboekt, maar de extra nacht is daar 200 euro (is van vrijdag op zaterdag). Nu zag ik het hotel op hotwire.com voor 160 dollar. Dat scheelt toch best veel. Kan ik die extra nacht die we dus uiteindelijk willen, gewoon via hotwire.com boeken en het hotel dan laten weten dat we al via hotels.com de andere nachten hadden en of we dan gewoon in dezelfde kamer kunnen blijven. Of kan dit niet? Ik wil liever niet van kamer hoeven wisselen op de laatste dag.
mtl
Amerika-expert

Re: Hotel Las Vegas 2 boekingen

Bericht door mtl »

Die vraag kan alleen het hotel beantwoorden. Stuur ze dus een mail met die vraag.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Ik weet niet wat de cancellation policy van hotels.com is, maar als je kostenloos kunt annuleren, zou ik dat doen en de hele trip opnieuw boeken, ofwel bij de één ofwel bij de ander, al naar gelang wat het goedkoopste is. Of is de aanbieding van 3 nachten in combinatie met die nacht voor 160 dollar het goedkoopste?

Anders inderdaad even contact opnemen met het hotel. Het is ook in hun voordeel dat jullie die ene nacht gewoon aan de andere 3 nachten kunnen vastplakken. Lukt dan misschien zelfs wel bij het hotel zelf om de kamer nog een nacht extra te reserveren voor die 160 dollar.
Bibu
Amerikafan

Bericht door Bibu »

Ik ben nu al een tijdje bezig om contact op te nemen met het hotel, maar dit is tot nu toe nog niet gelukt. Op de website kon ik geen mail adres vinden, maar die heb ik uiteindelijk via google gevonden. Ik heb naar het volgende adres een mail gestuurd SignatureMGMGrandInfo at lv.mgmgrand.com
Nu krijg een een automatisch antwoord terug: Please be advised that this inbox is for billing inquiries only. All other emails will not be answered.
Mijn mail is dus niet beantwoord (heb het op 24 april gestuurd, dus had anders al wel antwoord moeten krijgen).
Weet iemand een mail adres waar ze wel op antwoorden als je een vraag hebt.
Een telefoonnummer kon ik wel vinden, maar ik ben slechthorend dus bellen is voor mij geen optie.

Ik kan bij hotels.com gratis annuleren, maar de combi hotels.com+hotwire is voordeliger.
tdj
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door tdj »

Dit mgmres@lv.mgmgrand.com email adres vond ik via Google, misschien het proberen waard?

TdJ
Bibu
Amerikafan

Bericht door Bibu »

Dat email adres werkt helaas niet.
Wordt er een beetje moedeloos van.... Waarom hebben ze niet gewoon een mail adres op de site staan!
Misschien dan voor de laatste nacht maar een ander hotel boeken.
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

Kan je niet even aan iemand vragen om in jouw plaats te telefoneren? In Amerika zijn ze echt heel behulpzaam en aan de telefoon is je situatie waarschijnlijk op 1 2 3 uitgelegd. :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer