Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hotel dicht bij Grand Canyon

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Jenkrino
Amerika-ontdekker

hotel dicht bij Grand Canyon

Bericht door Jenkrino »

Ik wou een hotel boeken in Grand Canyon Park zelf, maar die zijn allemaal volzet op de nachten die we daar logeren. Jammer, dus verder gekeken, en dan lijkt Tusayan mij de beste optie.
Dan wou ik de Canyon Plaza Resort boeken, dat kon voor €230 voor 2 nachten, maar daar zijn de meningen qua reviews erg over verdeeld... De ene vond het prima, terwijl de andere het niet proper vond. Ook enkele keren gelezen dat ze 50$ per nacht aanrekenen voor service, wat dat dan ook moge zijn :-) Heeft iemand van jullie hier recent gelogeerd?? En hebben jullie die $50 moeten betalen?

Andere optie zou dan Holiday inn express zijn in Tusayan, voor €286 voor 2 nachten non-refundable of €301 wel refundable.
Nu is de vraag of ik dan de refundable rate boek of niet?
Zou er nog iets kunnen vrijkomen in GC Park zelf voor mei, en is het dan de moeite waard om om te boeken?
Zou iets in het park nog veel duurder uitkomen dan die Holiday inn express?

bedankt!
naranya
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: hotel dicht bij Grand Canyon

Bericht door naranya »

Heb je hier al gekeken?
Ik weet niet wanneer in mei je in GC bent, maar wij zijn er op 26 mei en hebben een overnachting in de Yavapai Lodge en daar is nog plek vrij.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Je kunt in het park zeker iets goedkopers vinden dan die HIE (Maswik Lodge, Yavapai Lodge, Bright Angel Lodge), maar het is natuurlijk afwachten of er iets vrij komt. Vaak is dat wel het geval, maar je weet het nooit zeker. Als je er in het weekend bent is de kans om iets te vinden wel kleiner.
Voor die 14 euro verschil zou ik iets doen wat je kunt annuleren, dan kun je altijd nog zien wat je doet. Tusayan ligt niet slecht, maar het is wel erg mooi om op loopafstand van de rim te zitten vind ik.

Marianne
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

Yavapai Lodge is een prima motel.
Wij vonden de ligging ideaal, vlakbij de shuttle bus en je kunt te voet naar de Rim voor een mooie wandeling.
Ook een aantal winkels en het restaurant zijn kort bij.

Ik zie dat in mei nog diverse nachten vrij zijn!

Gr.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
Jenkrino
Amerika-ontdekker

Bericht door Jenkrino »

Wij overnachten aan de GC op 22 en 23 mei, en helaas niets meer vrij op die nachten in de national park lodges...
Jammer. Zal dus voorlopig de holiday inn express boeken, en af en toe blijven kijken of er niks vrijgekomen is.
Die Canyon Plaza Resort lijkt me toch maar niks... Het prijsverschil is gewoon het risico niet waard dat we in en vuile kamer terecht komen.

We denken er sterk aan een helikoptervlucht boven de GC te doen, dus dan zou een hotel in Tusayan ook nog wel praktisch kunnen zijn.

Bedankt voor het advies!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer