Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vragen over het The View Hotel in Monument Valley

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Vragen over het The View Hotel in Monument Valley

Bericht door Vito »

Het View Hotel in MV komt heel goed uit de bus, maar nu is het ook een erg prijzig hotel.
Ik had meerdere vragen, nl;
1. Is het uitzicht het geld waard of kunnen we beter goedkoper in Red Rock Casita (Gouldings Campground) of Hampton Inn - Kayenta ?
en 2. Als dat zo is welke view moet ik kiezen? Er valt te kiezen uit Premium star view, star view, premium valley view en valley view.
Zitten er als je wat minder dure kamers neemt gebouwen of anderszins die het uitzicht belemmeren>?
Laatst gewijzigd door markro op 15 feb 2012, 09:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast.
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: View Hotel - MV

Bericht door lsl »

Wij hebben al 2x in Gouldings in een cabin op de campground gelogeerd (met eigen badkamer) en echt geen spijt gehad dat we niet in de View hotel sliepen. Het prijsverschil is wel heel groot, daar doen we liever andere zaken van.

We zijn wel gaan eten in het restaurant van de View, dan heb je ook een uurtje het uitzicht en eten moet je toch :wink:
Wel even moeten wachten voor een plaats aan het raam maar dat moet je als hotelgast evenzeer.
Daarna buiten nog wat op het terras gezeten om van de zonsondergang te genieten.

De enige moment dat je m.i.van het uitzicht vanaf de kamer kunt genieten is als je 's morgens opstaat.
Maar om voor die enkele minuten dat je dan naar buiten kijkt een veelvoud van Gouldings te moeten betalen ?

Als je de zonsopgang wilt zien kun je eventueel 's morgens naar de Valley rijden, is maar 5 minuten vanaf Gouldings.

Luc
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Yeehaw
Amerika-expert

Re: Vragen over het The View Hotel in Monument Valley

Bericht door Yeehaw »

Wij vonden de View geweldig. Maakt niet uit welke kamer, ze hebben allemaal balcons en view. Uren gezeten met sunset met koude drankjes uit de cooler. Neem wel zelf bier en wijn etc mee want het restaurant is alcohol vrij.
meijdj
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door meijdj »

Zie ook hier : http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=38499
Verschil in bv Star View en Valley View is er nauwelijks. De premium kamers liggen verder van het restaurant af dan de standaard kamers.
Vito
Amerika-expert

Bericht door Vito »

Dank voor je link. Ik heb gezocht op View Hotel + Monument Valley maar dat topic kwam niet naar voren :?:
Maar ik lees dus dat iedereen razend enthousiast is, dus ik ga hem maar boeken. Alleen nog even de vraag welke datum.
Vito
Amerika-expert

Bericht door Vito »

Ik weet alleen nog steeds niet welke kamer te boeken. Bij Star View heb je dus niemand boven je, maar ook geen schaduw of valt dat wel mee?
En bij Premium zit je dus verder van het restaurant. Wat is dan beter?
Ik kan ook nog één kamer premium star boeken.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

De kamers zijn east facing dus je hebt 's middags geen schaduw nodig. Wij zaten een eind van het restaurant af maar of die kamers premium waren weet ik niet meer. Mooie kamers. Nadeel: slechte wifi en weinig lampen.
Vito
Amerika-expert

Bericht door Vito »

Pfff ... geboekt, maar by far de duurste overnachting tot nu toe .... Vooruit maar dan, je leeft maar 1 x :wink:
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Zal je geen spijt van hebben..
Heleen72
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Heleen72 »

Ik sluit me bij Yeehaw. Ik had eerst ook een beetje de kriebels van die prijs, maar het was het zeker waard!! Je gaat genieten!
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Neem wel zelf bier en wijn etc mee want het restaurant is alcohol vrij
Misschien een vreemde vraag, maar is dit 'officieel' wel toegestaan, om bv op je balkon een pilsje te pakken. Of is alcohol in het reservaat eigenlijk helemaal uit den boze voor touristen.
Bicky1984
Amerikafan

Bericht door Bicky1984 »

Wij hebben via het reisbureau gouldings lodge geboekt.Verder hebben wij wel geen info .Is dit dan in het hotel op die heuvel , of zou dit die cabins zijn?Wij hebben voor 1 nacht 180 euro betaald voor 2 personen?Is dit de prijs?Dit is ook meteen onze duurste slaapplaats van onze rondreis?
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Hoe de officiele regels zijn weet ik niet (staat vast wel ergens op het internet) maar in de reservaten betonen wij respect door niet open en bloot met alcohol te lopen of in het openbaar te drinken maar zijn wel zo vrij in de privacy van de kamer en op het balkon eea te nuttigen. De balkons van The View zijn erg prive. Niemand kan er op kijken tenzij iemand om de scheidingsmuur gluurt.....
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

Wij hebben via het reisbureau gouldings lodge geboekt
Dit hotel maakt deel uit van het "dorp" met de naam Gouldings, op 5 minuten rijden van Monument Valley.
Als je op Google Maps op Gouldings Arizona zoekt, kom je pal op de lodge uit.
Verder zijn er een kleine luchthaven, een tankstations, 3 winkels, een camping met zwembad en cabins en de casita's (appartementen).

Luc
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Tazzy
Amerika-ontdekker

Bericht door Tazzy »

Wij zaten vorig jaar in een van de eerste kamers, waarbij het uitzicht op the mittens toch voor een deel werd belemmerd door het restaurant... Misschien toch best een kamer aan het andere uiteinde proberen te krijgen!
Vito
Amerika-expert

Bericht door Vito »

Ik heb premium star view geboekt, dus dat moet wel goed zitten. Als het dan toch veel kost, die paar tientjes extra dan ook maar.
Vito
Amerika-expert

Bericht door Vito »

Ik haal mijn eigen oude topic nog eens naar boven, omdat onze reis toen niet is doorgegaan en ik nu opnieuw wil boeken.

Er zit best nog wel wat prijsverschil tussen de Premium Star view king bed suite en de two queen beds room. Zijn de king bed suites nog weer beter gelegen dan de two queen beds rooms of zijn die kamers veel luxer?
Weet iemand dit?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer