Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
welke weg naar Bodie?
welke weg naar Bodie?
Klopt het dat er twee wegen naar Bodie gaan? We willen met onze camper zo min mogelijk hobbelen over een dirt road, dus welke weg kunnen we dan het beste nemen?
Claudia
Claudia
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Re: welke weg naar Bodie?
Bodie:
Take U.S. Hwy. 395 to State Hwy. 270 and drive 10 miles east until the paved road ends, then continue for 3 miles of an unpaved dirt road.
Als je op google maps kijkt komt er ook een weg vanaf de andere kant, alleen die 3 miles dirtroad, daar kom je niet onderuit! (maar het is wel de moeite waard)
Take U.S. Hwy. 395 to State Hwy. 270 and drive 10 miles east until the paved road ends, then continue for 3 miles of an unpaved dirt road.
Als je op google maps kijkt komt er ook een weg vanaf de andere kant, alleen die 3 miles dirtroad, daar kom je niet onderuit! (maar het is wel de moeite waard)
Wij zijn via de US-395 gereden. De laatste kilometers waren over een onverharde weg. Het was wel even hobbelen maar met de auto goed te doen. Ik weet niet hoe dit met een camper is. volgens mapquest zijn de laatste kilometers van de andere weg ook onverhard, dus volgens mij maakt het niet veel uit.
Groetjes,
Mac
2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
Mac
2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik heb de beheerder Bodie per mail gevraagd of het te doen is met een camper, volgens hem is het te doen, maar wel rustig aan natuurlijk. Maar is er iemand die dit stuk een keer gereden heeft een camper? Is het inderdaad te doen?
- Bushmaster
- Amerika-expert
ja meerdere keren met een RV naar Bodie gereden, geen probleem,
al heb je het gevoel dat de RV uit elkaar rammelt.
Het zandpad is bikkelhard, maar wel wasbordachtig.

al heb je het gevoel dat de RV uit elkaar rammelt.
Het zandpad is bikkelhard, maar wel wasbordachtig.

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ooh, dus zorgen dat alles goed vastzit, anders gaat het inventaris eraan gok ik
.

Bedankt voor de tips!
Claudia
Claudia
Ik ben vorige keer door mijn SatNav flink omgeleid door via een langere route naar Bodie te gaan.
Vanuit Mono Lake werd ik als eerste over de 167 gestuurd. Dat was een vrij lange dirt road.
Ik vond het wel een leuke route, maar met een RV zou ik toch de kortere route nemen!
Scheelt flink tijd, en sommige stukken was ik toch wel blij dat ik niet in de Mazda 6 zat die ik had ingehaald.
Vanuit Mono Lake werd ik als eerste over de 167 gestuurd. Dat was een vrij lange dirt road.
Ik vond het wel een leuke route, maar met een RV zou ik toch de kortere route nemen!
Scheelt flink tijd, en sommige stukken was ik toch wel blij dat ik niet in de Mazda 6 zat die ik had ingehaald.
Let inderdaad goed op welke weg je neemt!
Wij werden door de navigatie langs de lange dirt road gestuurd.. dit was geen pretje..we kwamen ook geen andere auto's tegen en al zeker geen campers..
De andere weg is ook een stuk dirt road maar aanzienlijk korter.
succes
Wij werden door de navigatie langs de lange dirt road gestuurd.. dit was geen pretje..we kwamen ook geen andere auto's tegen en al zeker geen campers..
De andere weg is ook een stuk dirt road maar aanzienlijk korter.
succes
Rondreis Zuidwesten 2011 http://usarondreis.blog.com
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3291 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger