Ervaringen met family rooms (minstens 3 aparte bedden)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
katrienenluc
Amerikakenner
Berichten: 836
Lid geworden op: 30 aug 2010, 11:56
Partner van: Luke21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Lokeren, België

Re: Ervaringen met family rooms (minstens 3 aparte bedden)

Bericht door katrienenluc »

iertje007 schreef:@Katrien, ik ben gelijk je blog aan het lezen over west USA. Leuk geschreven! Het is bijna helemaal de route die wij gaan doen met 3 kids en we hebben zeker ook iets aan de hotels die je genoemd hebt.
Ga jij ook een blog maken? kan ik die volgen!
iertje007
Amerikakenner
Berichten: 410
Lid geworden op: 18 jan 2012, 09:39

Re: Ervaringen met family rooms (minstens 3 aparte bedden)

Bericht door iertje007 »

Ik ben het wel van plan... Zat al te kijken, ik heb nog geen blog maar die van jou ziet er mooi en praktisch uit, op Blogspot. Jullie hotel in Las Vegas lijkt me wel heel fijn trouwens... ik heb op de meeste plaatsen hotels geboekt waar de kinderen bij ons op 1 kamer slapen, maar het lijkt me ook wel lekker rustig om af en toe eens een hotelletje te hebben waar we meerdere slaapkamers hebben.
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada

Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
Gebruikersavatar
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert
Berichten: 1509
Lid geworden op: 07 apr 2005, 15:44
Locatie: Houston/Spring

Re: Ervaringen met family rooms (minstens 3 aparte bedden)

Bericht door houstonwehaveaproblem »

2013
Page, AZ: Debbie's Hideaway; appartement met 3 slaapkamers met elk een queen bed, goede ervaring. Geen zwembad, wel gratis je was kunnen doen voor 21 uur.
Torrey, UT: Thousand Lakes RV park. Er is 1 Deluxe Cabin met 1 slaapkamer met Queen bed, een trap naar een open ruimte met queen bed en een bedbank in de slaapkamer. Goede ervaring.
Chama, NM: Little Creel Resort. Verschillende cabins met meerdere slaapkamers. Wij hadden nr 15 met 2 slaapkamers (1 met 2 queen bedden, 1 met queen bed en bedbank), keuken, badkamer. Wel wat oud allemaal en onlogische indeling, maar prima te doen.
Kanab, UT: Red Rock Country Inn. Familiekamer met 2 queen bedden en aangrenzende kamer met 1 bed. Wel wat oud, maar prima bedden.
Alamogordo, NM: Quality Inn & Suites. Ruim appartement met 2 slaapkamers. Ene slaapkamer heeft een king bed, ander een queen bed en een bedbank in de woonkamer. Mooie badkamer en hele grote woonkamer en keuken. Echt een aanrader.
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Ervaringen met family rooms (minstens 3 aparte bedden)

Bericht door Martin & Marianne »

Dit topic is al oud, maar nog steeds interessant lijkt me. Het zou mooi zijn als men het kan aanvullen met recentere ervaringen.

Page: Red Rock motel. Tot 6 personen, met kitchenette. Onze - positieve - ervaring is van 2017.
Yosemite: Stoneman room, Curry Village. 6 personen. Er is één kamer voor 6 personen.

Marianne
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1627
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Ervaringen met family rooms (minstens 3 aparte bedden)

Bericht door BonnyR »

90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
BJK2810
Amerika-ontdekker
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 mar 2020, 16:58
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Ervaringen met family rooms (minstens 3 aparte bedden)

Bericht door BJK2810 »

Nog geen ervaring met deze hotels, maar wel geboekt voor onze reis volgend jaar (of een jaar later...)Steeds voor 2 volwassenen en 3 pubers. Ons streven was een bedrag van rond de 150 euro per nacht. Meestal is dit gelukt (vroeg boeken wel raadzaam want sommige prijzen zijn al weer gestegen). Soms zelfs eronder (alleen in SF,Yosemite, Death Valley, Monument VAlley en de Grand Canyon lukt dit niet). In sommige gevallen zijn er geen 3 bedden, maar hebben we extra bed aangevraagd en toegezegd gekregen...(we proberen dat zoveel mogelijk te vermijden want het lijkt me dan wel wat krap).

Los Angeles: Hyatt place Glendale (los Angeles): kamer met 2 queensize bedden en een slaapbank (goedkoopst te boeken via hotel zelf)
Santa Maria (highway 1): Holiday Inn and Suites Santa Maria (2 kamer appartement met 2 queensize bedden en een slaapbank, verder met keukentje)
San Francisco: Best Western Bayside Inn Oakland: kamer 2 2 queensize bedden en een slaapbank (via BW rewards).
Kings Canyon NP: Grand Grove Rustic Cabin in Seki: 3 bedden.
Yosemite: Yosemite View Lodge El Portal, kamer met 2 queensize bedden en keukentje, extra bed aangevraagd.
Las Vegas: Cliffs at peace canyon (bewust bij de Strip vandaan) ruim 2 kamer appartement met keuken. Wordt extra bed bijgeplaatst. (1 queensize en 1 grote slaapbank al aanwezig).
Springdale: Zion Park Motel in Zion ; kamer met 3 queensize bedden
Bryce: BW Ruby's Inn bij Bryce Canyon, kamer met 3 queensize bedden (via bij BW rewards)
Capitol Reef: Broken Spur Inn Torrey: kamer met 2 queensize bedden, extra bed bij aangevraagd. (heel goedkoop trouwens, totale kosten 81 per nacht...)
Moab: Comfort Suites Moab- 2 queensize bedden en een slaapbank met keukentje. Je kunt in MOAB ook voor iets meer geld de Redcliff Condo's boeken (via Booking en hotels.com); heb je een appartement met keuken, 3 slaapkamers en wasmachine en droger voor 175 per nacht).
Monument Valley: The View Cabins: er zijn een paar cabins voor 6 personen (kost wel 240 euro...)
Page: Super 8 by Wynham Page/Lake Powel; kamer met 3 queensize bedden
Palm Desert: Westin Dessert Willow Villa's; ruim 2 kamer appartement met extra bed
San Diego: Best Wesern Plus Hacienda Old Town: 2 queensize bedden en een slaapbank. Wil je in San Diego liever buiten het centrum dan kan de Best Western Lamplighter Inn and Suites ook: 2 Queensize bedden en slaapbank met keukentje
Annaheim: Best Western Plus Raffles Inn and Suites: 2- kamer appartement met 2 queensize bedden en een slaapbank.
DanielleG
Amerika-ontdekker
Berichten: 42
Lid geworden op: 28 feb 2020, 16:11

Re: Ervaringen met family rooms (minstens 3 aparte bedden)

Bericht door DanielleG »

Ook nog geen ervaring maar wel al gezien/geboekt voor zomer 2021. Hotels centraal gelegen en gratis parkeren.

SF: Columbus Motor Inn
1 suite met 2 slaapkamers, 1 queen en 2 full beds www.columbusmotorinn.com

Bishop: High Street Suites
apt met 3 queen of apt 4 queen
Is een onderdeel van El Rancho Motel en Tree Motel maar andere locatie, High Street. www.bishopmotels.net

Page: Clarion Inn 3x queen www.choicehotels.com/en-uk/arizona/page ... ource=gyxt

The Oasis Death Valley, 1x Casita: 2 queen + bedbank
(En een eigen golfkarretje, auto kan niet tot Casita komen)

Wij zelf zijn 2 volwassenen met 4 tieners, 18, 17, 14 en 14 jaar en hebben uiteindelijk besloten om waar mogelijk en leuke locatie een AirBnB/VRBO met minimaal 4 bedden te boeken. Over 20 nachten komen we uit op een gemiddelde van €335,- per nacht voor onderstaande:

SF: Huis aan strand, 3 slaapkamers in Pacifica
Yosemite: 2 tenten Curry Village
Bishop: High Street Suites apt 4 queen
Death Valley: The Oasis Casita
Zion: Desert Pearl Inn
Page: Huis met 4 slaapkamers
Grand Canyon: Bright Angel Lodge, 2 kamers elk 1 queen + 1 twin
Las Vegas: apt in The Jockey Suites via VRBO, 4 queen
LA: Guesthouse met prive zwembad, 4 bedden in Santa Clarita (Six Flaggs)
San Diego: apt aan strand/Mission Beach Boardwalk, 3 bedden plus sofa
Roning
Amerikafan
Berichten: 160
Lid geworden op: 06 sep 2017, 08:09
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Ervaringen met family rooms (minstens 3 aparte bedden)

Bericht door Roning »

DanielleG schreef:
29 nov 2020, 15:08
Ook nog geen ervaring maar wel al gezien/geboekt voor zomer 2021. Hotels centraal gelegen en gratis parkeren.
Hoi Danielle,

Ben je inderdaad nog geweest vorig jaar zomer? en hoe zijn de hotels bevallen?
DanielleG
Amerika-ontdekker
Berichten: 42
Lid geworden op: 28 feb 2020, 16:11

Re: Ervaringen met family rooms (minstens 3 aparte bedden)

Bericht door DanielleG »

Jammer genoeg hebben we onze reis naar zomer 2022 moeten verschuiven, dus nog steeds geen ervaring ;-)
Reis wel ingekort naar 2 weken en bijna de gehele hotel lijst omgegooid, hoofdzakelijk AirBnBs/VRBO geboekt.
Roning
Amerikafan
Berichten: 160
Lid geworden op: 06 sep 2017, 08:09
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Ervaringen met family rooms (minstens 3 aparte bedden)

Bericht door Roning »

Ja daar was ik al een beetje bang voor maar volgend jaar gaat het vast lukken!

Wij zijn met zijn met 5 kids en met 7 personen worden hotels al snel duur. Dus zo'n huis klinkt ook wel interessant.
Heb je tips waar ik op moet letten bij het boeken via AirBnb of VRBO? Ik heb dat nog nooit gedaan :shock:
Dutchess
Amerika-expert
Berichten: 2501
Lid geworden op: 14 jul 2006, 02:14
Locatie: Utah

Re: Ervaringen met family rooms (minstens 3 aparte bedden)

Bericht door Dutchess »

Ik heb geen ervaring met VRBO, maar bij AirBNB kunnen soms de schoonmaakkosten enorm oplopen, dus let daar op bij het boeken.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
DanielleG
Amerika-ontdekker
Berichten: 42
Lid geworden op: 28 feb 2020, 16:11

Re: Ervaringen met family rooms (minstens 3 aparte bedden)

Bericht door DanielleG »

Sorry, beetje late reactie...
Bij Airbnb en VRBO kijk ik vooral naar gratis annuleren, het aantal (echte) bedden, parking, prijs en lees heel veel reviews!!
frouke
Amerikakenner
Berichten: 806
Lid geworden op: 03 mar 2012, 16:02
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Ervaringen met family rooms (minstens 3 aparte bedden)

Bericht door frouke »

Deze volg ik even :)
inqubus
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 12 jan 2009, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ervaringen met family rooms (minstens 3 aparte bedden)

Bericht door inqubus »

iemand ervaringen met "grotere" verblijven te huren? Deze reis zullen er 6 personen meegaan en liefst zou ik dan aparte kamers hebben voor de 2 families en vooral de schoonmoeder haha :). Ik kan altijd 2-3 kamers boeken maar dan vrees ik dat het prijzig wordt.
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4963
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Ervaringen met family rooms (minstens 3 aparte bedden)

Bericht door hemmie »

Er zijn wel hotels die suites verhuren met meerdere slaapkamers, bijvoorbeeld Homewood Suites, maar die kun je niet overal vinden, en het is de vraag of die de juiste indeling hebben en goedkoper zijn dan 2 kamers. Als wij met familie reizen blijkt eigenlijk altijd 2 losse kamers goedkoper te zijn dan 1 suite met 2 slaapkamers
Terug in Texas!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer