Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Cirque du Soleil Shows Las Vegas
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Cirque du Soleil Shows Las Vegas
Na wat opzoekwerk heb ik gezien dat bij de shows van Cirque du Soleil kinderen onder 5 jaar niet binnen kunnen. Weet iemand of dit ook geldt indien mama en papa erbij zijn ? We zouden heel graag ofwel "O" of "Mystere" of "KA" zien. Liefste O maar daar mogen ze denk ik niet binnen ?
Christa
Christa
Corfou,Egypte,Tenerife,Portugal,Turkije,Thailand,N-India,Nepal,Z-India,Malediven,NY+LA-LV-SF,Tunesië,Cuba,Isla Margarita,Laos,Vietnam,Cambodja,Canada (BC+Stewart/Hyder),Bali,Midwest,Z. Afrika,ZW USA,Schotland,Fr.Alpen, Namibië,New Mexico/Arizona,Z. Afrika
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Re: Cirque du Soleil Shows Las Vegas
Als je op de site kijkt vindt je dit:
Children:
Children under the age of five are not permitted into the "O" Theatre.
Guests under the age of 18 must be accompanied by an adult.
Ik lees hier dat kinderen onder de 5 er helemaal niet in mogen en kinderen van 5-18 alleen onder begeleiding van een volwassene.
Children:
Children under the age of five are not permitted into the "O" Theatre.
Guests under the age of 18 must be accompanied by an adult.
Ik lees hier dat kinderen onder de 5 er helemaal niet in mogen en kinderen van 5-18 alleen onder begeleiding van een volwassene.
Wij zijn afgelopen juni bij 'O' geweest en ik heb daar inderdaad geen kleine kinderen gezien. Misschien even emailen of bellen met Bellagio? Misschien dat ze niet zo streng zijn?
- Bushmaster
- Amerika-expert
Ik zou me de moeite besparen,
Amerikanen zijn meer "van de regels" dan van het "gedogen". (goeie zaak overigens)
Als die regels op de website staan gaan ze daar niet van afwijken.
Amerikanen zijn meer "van de regels" dan van het "gedogen". (goeie zaak overigens)
Als die regels op de website staan gaan ze daar niet van afwijken.
-
- Amerikakenner
Daar was ik dus eerlijk gezegd al bang voor dat wat op de site stond dus echt wel wordt nageleefd, maar het kon ook natuurlijk dat iemand onder jullie er ervaring mee had en het tegendeel kon bevestigen. Jammer, dan ga ik zeker geen tickets op voorhand boeken. "O" zag er wel prachtig uit via het stukje dat ik op de website checkte. Dan zal het wellicht "Mystere" moeten worden, daar heb ik die restricties niet op gevonden. Ik geef Bushmaster eigenlijk wel gelijk dat het een goeie zaak is dat ze zich aan de regels houden !
Corfou,Egypte,Tenerife,Portugal,Turkije,Thailand,N-India,Nepal,Z-India,Malediven,NY+LA-LV-SF,Tunesië,Cuba,Isla Margarita,Laos,Vietnam,Cambodja,Canada (BC+Stewart/Hyder),Bali,Midwest,Z. Afrika,ZW USA,Schotland,Fr.Alpen, Namibië,New Mexico/Arizona,Z. Afrika
http://www.cirquedusoleil.com/en/help/s ... stere.aspx
Op Mystere geldt die restrictie ook niet. Op de andere shows gelden wel leeftijdsgrenzen, ik mag aannemen dat dit met de aard van de show te maken heeft.
Op Mystere geldt die restrictie ook niet. Op de andere shows gelden wel leeftijdsgrenzen, ik mag aannemen dat dit met de aard van de show te maken heeft.
-
- Amerikakenner
Denken jullie dat we hiervoor onze tickets best op voorhand via internet boeken ? We komen aan na intercontinentale vlucht op 28.05 en verblijven in Vegas voor 3 nachten. De eerste avond zal dat alvast niet lukken om naar show te gaan , laat staan tickets te kopen.
-
- Amerikakenner
Ik vraag me nog steeds af of ik de tickets voor Cirque du Soleil best op voorhand boek ? Voorkeur qua show is Mystere omdat we daar onze kindjes mee binnen kunnen nemen en deze show is ook in TI hotel waar we verblijven ? Alleen heb ik er geen idee van of ik beter ter plekke de kaarten besteld voor eventuele kortingen ?
Je zou te tickets ter plaatse kunnen kopen via http://www.tix4tonight.com/locations.html zei verkopen tickets voor de helft van de prijs.
Maar het kan ook zo zijn dat ze die dagen dat jullie er zijn net geen tickets verkopen voor die show.
Dus wat is wijsheid. S6
Maar het kan ook zo zijn dat ze die dagen dat jullie er zijn net geen tickets verkopen voor die show.
Dus wat is wijsheid. S6
Ik ben al een paar jaar niet meer in Vegas geweest maar in het verleden werden er nooit kaarten voor Cirque du Soleil tegen een gereduceerd tarief aangeboden. Wel de Blue Man Show en de andere producties. Wellicht is dat nu veranderd maar daar hebben de die hard Vegas fans op dit forum wel een antwoord op.
- Bushmaster
- Amerika-expert
ja die gouden tijden van "alles vol" zijn wel voorbij,
ook Cirque de Soleil staat tegenwoordig op de borden met discount tickets (ook same-day).
Dit heeft wel als gevolg dat er ook "blackout days" zijn op de incourante dagen, waarop er dus geen voorstelling is.
ook Cirque de Soleil staat tegenwoordig op de borden met discount tickets (ook same-day).
Dit heeft wel als gevolg dat er ook "blackout days" zijn op de incourante dagen, waarop er dus geen voorstelling is.
Dank je voor het antwoord. Goed om te weten voor de volgende trip naar Vegas. wanneer dat is nog de vraag. Wellicht dit jaar al.
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Wij hebben afgelopen zomer ook tickets voor Mystère gehaald bij tix4tonight. Wij hadden ze 's ochtends gehaald voor de show van 's avonds. Ik weet de exacte prijs niet meer, het was een leuke korting maar ook niet schrikbarend minder.
Elly
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
- Amerikakenner
Toen we in september 2010 in Las Vegas waren hebben we ook bij tix4tonight staan kijken. Voor zover ik me herinner stond daar toen ook nog geen show van Cirque du Soleil tussen. Daarom dacht ik om misschien op voorhand te reserveren. Het is natuurlijk een gok wagen, wachten en zien ter plekke met de ontgoocheling dat er niets wordt aangeboden. Nu ja, we komen aan op maandag 28.05, dus diezelfde avond zullen we zeker al niet gaan kijken naar de show We hebben dan nog twee mogelijke avonden ofwel 29.05 ofwel 30.05.12. Worden ticket bij tix4tonight enkel voor dezelfde avond verkocht of ook voor bv 2 avonden later ?
-
- Amerikakenner
Gisteren kwam via e-mail van Vegas.com een promotie binnen voor tickets van Mystère. Dat leek me prima maar toen ik tickets wou bestellen kon ik dus geen keuze maken tussen tickets voor volwassenen en tickets voor kinderen.
Ik heb navraag gedaan bij Vegas.com en zij zeggen dat de prijzen voor volwassenen en kinderen gelijk zijn. Ok, dat kan dan bij Vegas.com zou zijn, maar op de website van Cirque du Soleil staat dat kinderen onder 12 jaar en militairen 50 % korting genieten. Zou het bv lukken om alleen de kids tickets rechtstreeks te boeken aan verminderd tarief en de andere 4 in promotie bij Vegas.com ?
Ik heb navraag gedaan bij Vegas.com en zij zeggen dat de prijzen voor volwassenen en kinderen gelijk zijn. Ok, dat kan dan bij Vegas.com zou zijn, maar op de website van Cirque du Soleil staat dat kinderen onder 12 jaar en militairen 50 % korting genieten. Zou het bv lukken om alleen de kids tickets rechtstreeks te boeken aan verminderd tarief en de andere 4 in promotie bij Vegas.com ?
Zijn er ook al mensen gewwest bij de Elvis Show van Cirque du Soleil?
Ik zag het gisteren bij Wie is de Reisleider... Lijkt me op zich wel een leuke show om naartoe te gaan
Ik zag het gisteren bij Wie is de Reisleider... Lijkt me op zich wel een leuke show om naartoe te gaan
Groetjes,
Mac
2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
Mac
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Als je daar naartoe zou willen zul je dit jaar moeten gaan, eind 2012 stopt de show vanwege tegenvallende ticket verkopen.
-
- Amerikafan
Daarom kon Gordon aan goedkope VIP tickets komen, hahaha 

Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
Wij zaten al te tellen wat hem dat wel niet gekost had
...
anyway, dan moeten we een andere show uitzoeken want we gaan pas in 2013 weer terug

anyway, dan moeten we een andere show uitzoeken want we gaan pas in 2013 weer terug

Groetjes,
Mac
Mac
-
- Amerikakenner
Uiteindelijk tickets besteld voor Mystere in TI omdat we daar overnachten, omdat er 2 kinderen bij zijn kon ik on line geen promo-tickets bestellen, dus telefonisch, maar ben nu wel het voordeel van de promotietickets aan mijn telefoonrekening kwijt !

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 2226 Weergaves
-
Laatste bericht door Fleecedeken
-
- 11 Reacties