WIj zijn afgelopen jaar 3 maanden in de States en Canada geweest. Daar heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd en toen we langs Las Vegas kwamen hebben we erg getwijfeld of we zouden trouwen. Uiteindelijk niet gedaan en daar hebben we nu een beetje spijt van. Omdat we toch super Amerika fans zijn geworden ondertussen, hebben we het plan opgevat om toch te gaan trouwen in Las Vegas.
We hebben goedkope tickets gevonden en zijn alweer helemaal enthousiast om terug te gaan. Maar: wie kan ons vertellen wat de ervaringen zijn van het weer in Vegas zo eind februari? Ik heb wel al op internet gevonden dat maart toch warmer zou moeten zijn. Dus misschien dan toch maart. Wij zijn nu zelf 2x in Vegas geweest in juni en ja dan is het natuurlijk bloedheet. Dat hoeft ook weer niet, maar een lekker temperatuurtje is wel fijn voor de huwelijksreis.
Dit jaar was 't in Vegas in februari gemiddeld 16 graden, met een maximum van 22 graden en een minimum van 10 graden. In maart was de temperatuur gemiddeld 24 graden, met een max. van 31 en een min. van 18 graden.
Wij zijn dit jaar in maart (midden maart) in de USA geweest en oa in Las Vegas. het was heerlijk weer!
Warm genoeg om bvb te genieten van het zwembad buiten maar niet zo bloedheet als in de zomer.
het was ook een prachtige periode om de woestijnen van Zuid Californië en Arizona te bezoeken, met als topper Death Valley.
Overigens hadden wij ook in San Diego heerlijk "zomer" weer!
Ik denk dat we voor de zekerheid maar beter eind maart kunnen gaan. Jammer dat de goedkope tickets na maart er niet meer zijn, maar dat zal ook alles met het weer te maken hebben denk ik.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.