Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Temperatuur Las Vegas eind februari/maart

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Chady
Amerika-ontdekker

Temperatuur Las Vegas eind februari/maart

Bericht door Chady »

Hoi allemaal,

WIj zijn afgelopen jaar 3 maanden in de States en Canada geweest. Daar heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd en toen we langs Las Vegas kwamen hebben we erg getwijfeld of we zouden trouwen. Uiteindelijk niet gedaan en daar hebben we nu een beetje spijt van. Omdat we toch super Amerika fans zijn geworden ondertussen, hebben we het plan opgevat om toch te gaan trouwen in Las Vegas.

We hebben goedkope tickets gevonden en zijn alweer helemaal enthousiast om terug te gaan. Maar: wie kan ons vertellen wat de ervaringen zijn van het weer in Vegas zo eind februari? Ik heb wel al op internet gevonden dat maart toch warmer zou moeten zijn. Dus misschien dan toch maart. Wij zijn nu zelf 2x in Vegas geweest in juni en ja dan is het natuurlijk bloedheet. Dat hoeft ook weer niet, maar een lekker temperatuurtje is wel fijn voor de huwelijksreis. :D

Alvast bedankt,

Charissa
gastxyz

Re: Temperatuur Las Vegas eind februari/maart

Bericht door gastxyz »

Dit jaar was 't in Vegas in februari gemiddeld 16 graden, met een maximum van 22 graden en een minimum van 10 graden. In maart was de temperatuur gemiddeld 24 graden, met een max. van 31 en een min. van 18 graden.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Gefeliciteerd met het voorgenomen huwelijk.

Voor gemiddeldes kijk ik vaak op Weatherbase.com.
Groet,

Old Faithful
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

Wij zijn dit jaar in maart (midden maart) in de USA geweest en oa in Las Vegas. het was heerlijk weer!
Warm genoeg om bvb te genieten van het zwembad buiten maar niet zo bloedheet als in de zomer.
het was ook een prachtige periode om de woestijnen van Zuid Californië en Arizona te bezoeken, met als topper Death Valley.
Overigens hadden wij ook in San Diego heerlijk "zomer" weer!
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik was er in februari 2002 en kon toen zonder jas over straat. Vorig jaar november ben ik er weer geweest en toen had ik echt een jas nodig.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Chady
Amerika-ontdekker

Bericht door Chady »

Bedankt!

Ik denk dat we voor de zekerheid maar beter eind maart kunnen gaan. Jammer dat de goedkope tickets na maart er niet meer zijn, maar dat zal ook alles met het weer te maken hebben denk ik.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer