Grappig! Maar, hoe maak je zoiets? Moet je echt continu filmen en dan stukjes weghalen of juist alleen fragmenten filmen en deze heel snel achter elkaar afspelen? Ik ben een leek op dit gebied.
Ik heb een GoPro Hero cam, deze plak ik met een zuignap houder aan de voorkant van de auto, en laat de cam elke 30 seconden een foto maken. Deze plaats ik weer met een videoedit programma achter elkaar in een filmpje, uploaden naar Youtube en Voila ....
Redelijk simpel en je legt de hele trip vast in HD foto's. Je kan ook een film maken natuurlijk, maar dan heb je uren aan beeldmateriaal.
Laatst gewijzigd door Rob op 16 okt 2011, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
sinds 1995 in totaal 62 keer naar de USA gevlogen and more to go...)
Last: Texas (Oct. 2018)
Next: Florida (Feb 2019)
Next: Utah (April 2019)
Love to drive off-road 4x4, Fly in a Piper Cherokee, Ride in a Jeep Cherokee and enjoy the desert..
Ja het is erg leuk om te doen, je kan echt zoveel vastleggen met deze mini camera (http://www.gopro.com). Het aantal frames weet ik even niet, maar de roadtrips duurden een hele dag, vanaf 10u tot 18u ofzo aan het "filmen". Soms gebruik ik een tragere interval...van bijvoorbeed 15 seconden, bijvoorbeeld tijdens het off-road rijden....dan krijg je net iets meer foto's.
Hier heb ik de cam aan de cockpit geplakt tijdens een vlucht boven Manhattan. (Niet HD geupload).
[youtube]mPU8A-cggh4[/youtube]
sinds 1995 in totaal 62 keer naar de USA gevlogen and more to go...)
Last: Texas (Oct. 2018)
Next: Florida (Feb 2019)
Next: Utah (April 2019)
Love to drive off-road 4x4, Fly in a Piper Cherokee, Ride in a Jeep Cherokee and enjoy the desert..
Een "paar" vraagjes:
Je hebt die gewoon buiten op de ruit/motorkap bevestigd? Is dat wel te vertrouwen?
Kan je het interval tussen foto's vrij instellen?
Hoelang gaat de batterij dan zo ongeveer mee? En als je de hele weg continu zou filmen?