Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vegas vraagje(auto)!
Vegas vraagje(auto)!
Is het de moeite om vanuit Las Vegas 1 dag een auto te huren en bijvoorbeeld naar Hoover Dam te rijden?
Zo ja, wat zouden we nog meer kunnen doen op die eene dag?
Ik vind het ook wel leuk om bijvoorbeeld een ''ghost town" te zien, maar geen idee of er wat in de buurt ligt?
Bedankt voor de reacties
Zo ja, wat zouden we nog meer kunnen doen op die eene dag?
Ik vind het ook wel leuk om bijvoorbeeld een ''ghost town" te zien, maar geen idee of er wat in de buurt ligt?
Bedankt voor de reacties
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
2011: Las Vegas
Re: Vegas vraagje(auto)!
Tja als je dat echt graag wil zien is dat zeker de moeite.
Je kan het combineren met een trip naar Valley of Fire. Ook Death Valley is een daguitstap waard (liefst nog mét overnachting) In datzelfde DV kan je naar Rhyolite, een kleine ghost town maar stel je er niet te veel van voor. Nabij Zion ligt er ook Grafton, wat (op de foto's te zien) nog minder voorstelt.
Hoe ziet de rest van jullie vakantie eruit? is het enkel een Vegas trip ? (ook de moeite waard hoor
)
Bart
Je kan het combineren met een trip naar Valley of Fire. Ook Death Valley is een daguitstap waard (liefst nog mét overnachting) In datzelfde DV kan je naar Rhyolite, een kleine ghost town maar stel je er niet te veel van voor. Nabij Zion ligt er ook Grafton, wat (op de foto's te zien) nog minder voorstelt.
Hoe ziet de rest van jullie vakantie eruit? is het enkel een Vegas trip ? (ook de moeite waard hoor

Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Het is eigenlijk de vakantie die ik als verjaardags kado heb gegeven aan mij zusje die dan 27 weken zwanger is, dus wil haar ook niet teveel belasten.
Death valley vond ik 3 jaar geleden echt zo saai, elke berg leek op elkaar.....sorry
De rest is gewoon lekker 'chillen' en plezier maken samen...
Maar wil haar toch wat laten zien van Vegas
Death valley vond ik 3 jaar geleden echt zo saai, elke berg leek op elkaar.....sorry

De rest is gewoon lekker 'chillen' en plezier maken samen...
Maar wil haar toch wat laten zien van Vegas

2007: Miami/Orlando
Vincent83 schreef: Death valley vond ik 3 jaar geleden echt zo saai, elke berg leek op elkaar.....sorry![]()

Goed dat we niet allemaal hetzelfde zijn hé

In elk geval veel plezier gewenst in Vegas (ben ik ook gek van hoor

Bart
Grts, Bart
ChlorideVincent83 schreef: Ik vind het ook wel leuk om bijvoorbeeld een ''ghost town" te zien,...
Oatman
Searchlight
MAP
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Misschien handig om je gehele verblijf een auto te huren.
Ik heb ook zwanger in LV rond gelopen, en een auto is dan erg fijn.
Ik heb ook zwanger in LV rond gelopen, en een auto is dan erg fijn.
- etienne&sarah
- Amerika-ontdekker
Goedenavond,
Wij zijn toevallig net terug uit Vegas (week daar geweest). Wij hebben heel lang getwijfeld voor een auto en uiteindelijk niet gedaan. Ik moet zeggen dat wij een bustour hebben gedaan naar hoover dam en de Grand Canyon (weet even niet meer welke, in ieder geval niet die bij de loopbrug). Was erg leuk..hele leuke tourgids en lekker relaxt in de bus zitten. Enige "nadeel" is natuurlijk dat je vast zit aan een schema.
Groetjes
Wij zijn toevallig net terug uit Vegas (week daar geweest). Wij hebben heel lang getwijfeld voor een auto en uiteindelijk niet gedaan. Ik moet zeggen dat wij een bustour hebben gedaan naar hoover dam en de Grand Canyon (weet even niet meer welke, in ieder geval niet die bij de loopbrug). Was erg leuk..hele leuke tourgids en lekker relaxt in de bus zitten. Enige "nadeel" is natuurlijk dat je vast zit aan een schema.
Groetjes
Reizen:
juni 2009: New York
augustus 2011: Las Vegas
juni 2009: New York
augustus 2011: Las Vegas
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-