Kinderbedje in de camper

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Barbara75
Amerika-ontdekker
Berichten: 47
Lid geworden op: 05 jul 2011, 12:11

Kinderbedje in de camper

Bericht door Barbara75 »

Nog een weekje en dan is het zover :D

Voor onze kleine van 1 jaar hebben we een travelkot (zo'n tentje) gekocht om veilig te kunnen slapen in de camper maar ik vind dat het ding zo'n herrie maakt bij het bewegen erin. Aangezien we allevier in een kleine ruimte zullen slapen vraag ik mij af hoe anderen met kleine kinderen in een camper hebben geslapen. Ook met zo'n tentje of misschien een bedje gekocht in de Satets ofzo en past dat dan in de camper of zijn er opties die ik over het hoofd zie?
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4963
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Kinderbedje in de camper

Bericht door hemmie »

Wij hebben een aantal keren in een camper gereisd met zo'n bedje van Deryan. Ik vond de 'herrie' echt geen probleem, als ze eenmaal slapen valt dat toch wel mee? Daarnaast zijn de Amerikaanse campers erg groot, daar lagen wij een behoorlijk eind af van mijn zoon. We hebben ook gereisd in Australie en Nieuw-Zeeland, daar zijn de campers een stuk kleiner, maar ook geen probleem. We hebben ook wel eens de jongste in een tentje en een ouder kind samen in een 2-persoonsbed gehad, oudste sliep er niet minder om.
En anders gewoon de jongste bij jullie in bed, of heb je daar dan nog meer last van dan van de herrie?
Terug in Texas!
Gebruikersavatar
Barbara75
Amerika-ontdekker
Berichten: 47
Lid geworden op: 05 jul 2011, 12:11

Re: Kinderbedje in de camper

Bericht door Barbara75 »

argh, bij ons in bed, na 5 maanden zijn we daar mee gestopt en ik moet zeggen HEERLIJK! haha.

Maar goed, de kleine is een onrustige slaapster ( kan ook komen doordat ze momenteel weer met doorkomende tanden zit en ik daar dus zo'n last van had vorige week met haar gedraai en gefriemel) en het is idd de bedoeling dat ze met dr oudere zus in het 2persoonsbed gaat. Ik denk dat we de cot maar gewoon meenemen en dan zien we daar wel, wordt het een catastrofe dan vinden we er wel wat op...

hihi, 4 weken op een paar 4kante meter met de meiden, dat wordt wat.... :yawn:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer