Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Twee dagen Denver

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Twee dagen Denver

Bericht door Isis »

Er zijn vast genoeg mensen die bekend zijn met de stad Denver. Graag zou ik horen wat er in DENVER zelf de moeite waard is om te bezoeken (aan het einde van onze 29 dagen reis). We zijn met 2 tieners dus misschien iets spectaculairs?
Verder de vraag of er een goede / mooie of goedkope Mall is Outlet mag ook. MIjn dochter (en ik) willen wel een middagje shoppen.
Een van de dagen zitten we al nabij de Airport.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
zilj
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Twee dagen Denver

Bericht door zilj »

Colorado Mills mall http://www.simon.com/mall/default.aspx?ID=1237 en 'om de hoek' Lookout Mountain Rd met Buffalo Bill Memorial Museum (met zijn graf buiten op de heuvel).

Ook 16th Street Mall (downtown) http://www.denver.com/16th-street-mall/ vinden we altijd gezellig
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Hier een topic over Denver stad.
En volg de link in het bericht van Loek, want hij heeft het één en ander op zijn website staan over deze stad.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Als je geïnteresseerd bent in buitensportartikelen/-kleding, dan heeft Denver ook een Bass Pro Shop - Outdoor World, waarvan de grote winkel een bezoek zeker waard is. Je kijkt je ogen uit naar alles wat er te koop is, maar daarbij loop je midden tussen de opgezette dieren, zoals beren, buffels, wolven, elanden, e.d.

Locatie in Denver.
Adres: 7970 Northfield Blvd / Denver, CO 80238
Vanaf de Interstate 70 zie je het pand al liggen en er zijn meer grote winkels in de buurt, zoals o.a. een Target.

Routebeschrijving:
Bass Pro Shops is located at 7970 Northfield Boulevard and Quebec. To get to Bass Pro Shops from I-70 take the Quebec Street exit (Exit 278). Go North on Quebec Street to Northfield Boulevard and go East (right) to the first stop light, Uinta Street and go South. This will lead you to Bass Pro Shops. To get to Bass Pro Shops from I-270 Easthbound, take the Quebec Street Exit and go North to Northfield Boulevard, go East (right) to the first stop light, Uinta Street and go South. This will lead you to Bass Pro Shops. There is NO EXIT off of I-270 Northbound. To get to Bass Pro Shops from the South (Pueblo, Colorado Springs) take I-25 North to I-225 North to I-70 West, take the Quebec Street Exit and go North to Northfield Boulevard, go East (right) to the first stop light, Uinta Street and go South. This will lead you to Bass Pro Shops. To get to Bass Pro Shops from the North (Cheyenne, Ft. Collins) take I-25 South to I-270 South (exit is on left side of highway), take the Quebec Street Exit and go North to Northfield Boulevard, go East (right) to the first stop light, Uinta Street and go South. This will lead you to Bass Pro Shops.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Alvast bedankt.. outdoor een beer haha leuk in de hal maar hoe neem ik die mee.
De malls zullen we even opzoeken op een kaart.
ZIjn er nog leuke straatjes in Denver... (tja het is geen Delft of Leiden natuurlijk maar goed)... 8)
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Net als Dimple ben ik niet ongeduldg hoor.. maar wel erg nieuwsgierig of iemand ideeen heeft.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Wat heel leuk is in Denver is het Capitol state building te bezoeken(gratis rondleiding), ook voor tieners leuk. Je kan onze ervaring, met een tiener en toen bijna tiener, lezen in ons reisverslag 2007. Vlakbij op loopafstand is het centrum met bekende winkels en o.a. Hard rock cafe.
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Tja, leuke straatjes.... Ik heb ze niet kunnen ontdekken in het centrum. Bij de 16th street mall is zo'n beetje het 'centrum' van Denver. Er staan een aantal mooie gebouwen (waaronder het moderne museum van architect Libeskind) maar gezellige straatjes.... 's Avonds is het er ook volledig uitgestorven.

Wel kan ik me een hele leuke blog post herinneren van Dento over een voormalig industrieel gebied in het centrum van Denver dat nu helemaal gezellig is, met restaurantjes en winkeltjes. Er zat ook een leuk museum, meen ik mij te herinneren. Zoek even op zijn blog!
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Dank je ik zal Dento's schrijven bekijken. Als bewoner heeft hij vast meer ervaringen.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Hoe kan je nu een bericht wissen?
Laatst gewijzigd door ina op 24 aug 2011, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Isis had me de vraag ook al per Pb gesteld, maar ik dacht ik gooi mijn antwoord hier er ook nog even op aangezien het ter sprake kwam in het topic...

Ik heb inderdaad wel eens stukjes over Denver en omgeving op mijn blog gezet.

Het stukje over Denver zelf vind je hier (alweer anderhalf jaar oud), het stukje specifiek over LoDo (Lower Downtown) vind je hier.

Iets wat ik niet in mijn blog heb staan is een bezoek aan de US Mint, wat ook wel leuk schijnt te zijn (staat nog altijd op ons 'to do'-lijstje).

Wat betreft malls: je hebt Colorado Mills Mall, aan de westkant van Denver (twee minuten van mijn werk vandaan), wat een beetje een mengeling is van gewone winkels en outlets, maar ten zuiden van Denver, in Castle Rock heb je de Outlets at Castle Rock waar ze véél meer hebben; we zijn er toevallig afgelopen zaterdag nog geweest. Ten noorden van Denver, in Loveland, liggen ook nog outlets maar die stellen niet (meer) zo veel voor: het is een redelijk kleine mall waar ook nog eens veel leeg ligt.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Met twee tieners is een of meerdere pretparken misschien ook wel leuk:
Elitches
Waterworld
Lakeside Amusement Park (niet zo groot, maar daarom niet minder leuk)
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

He Loek dat is ook leuk.. even dagje niksen! We hebben vooral natuur in de reis.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer