Waar overnachten tussen Santa Monica en Grand Canyon

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
A&PnaarUSA
Amerika-ontdekker
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 jun 2011, 13:40

Waar overnachten tussen Santa Monica en Grand Canyon

Bericht door A&PnaarUSA »

Wij willen op maandag 12sept. a.s. vanuit Santa Monica in de richting van Grand Canyon rijden, het liefst via/langs Joshua Tree.
Het is volgens mij te 'gehaast' en te lang rijden om in 1 keer naar Tusayan te rijden, dus plannen we een overnachting ergens onderweg.
Waar kunnen we het best overnachten en welke route is aan te bevelen?
Ikzelf had Kingman in gedachten, omdat dat -volgens mij- een prima plek is om de volgende ochtend vroeg te vertrekken naar Grand Canyon (Tusayan)
De plek waar we zullen overnachten hoeft niet heel bijzonder te zijn, we blijven er alleen de nacht. Zolang het strategisch goed ligt en een beetje veilig is zijn wij tevreden.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42353
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Waar overnachten tussen Santa Monica en Grand Canyon

Bericht door Martin & Marianne »

Kingman is prima, ik zou het open laten en kijken hoe ver je komt. Als Kingman te ver blijkt kun je ook Needles overwegen, maar als je vroeg op pad bent en je bent niet lang in JT, dan zou Williams ook nog een mogelijkheid zijn.

Marianne
A&PnaarUSA
Amerika-ontdekker
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 jun 2011, 13:40

Re: Waar overnachten tussen Santa Monica en Grand Canyon

Bericht door A&PnaarUSA »

Williams valt denk ik af, omdat we niet al te gehaast willen rijden..
Rekening houdend met de file's/drukte rondom L.A. op maandagmorgen, en de te verwachte stops langs Joshua Tree zullen we er al met al een hele dag mee kunnen vullen om tot Kingman óf inderdaad Needles te komen.

Eerlijk gezegd wil ik het liever niet 'open' houden, om te voorkomen dat we savonds nog op zoek moeten naar een hotel. Ik weet dat er genoeg keuze is in die omgeving, maar ik wil niet door vermoeidheid meteen het 1e hotel nemen en dan misschien te veel betalen..
Laatst gewijzigd door Rob op 16 aug 2011, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
Robinv
Amerika-ontdekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 mar 2011, 10:41
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Waar overnachten tussen Santa Monica en Grand Canyon

Bericht door Robinv »

Wij hebben 1 nacht geboekt in Lake Havasu City. (Al eens eerder gedaan). Ik vond dit leuker dan Needles. En de motels zijn er ook goedkoop.
Misschien heb je wat aan deze tip.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer