All about LA!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Mariskaaa
Amerika-ontdekker
Berichten: 66
Lid geworden op: 06 okt 2016, 14:18

Re: All about LA!

Bericht door Mariskaaa »

Wie heeft er aanbevelingen voor hotels in LA? Of welke wijk is prettig om te verblijven bijvoorbeeld qua veiligheid?

Als dit niet het juiste topic is om dit te vragen hoor ik het ook graag :)
greenqueen
Amerika-ontdekker
Berichten: 45
Lid geworden op: 05 jan 2011, 12:21
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: All about LA!

Bericht door greenqueen »

Hallo,

Ik vond nog niet direct een antwoord, dus bij deze.
In april overnacht ik 3 dagen in een hostel op Hollywood Blvd. Er is GEEN parking. In de buurt zijn wel openbare,betaalparkings. Kan ik mijn auto daar ook 's nachts kwijt? (ik vermoed van wel, maar ik lees alleen maar verhalen van mensen die hun wagen daar een paar uur parkeren)
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: All about LA!

Bericht door PSVwally »

http://losangeles.bestparking.com/

Kijk eens of je hier info kunt vinden. Overnight parking kan soms best prijzig zijn.
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: All about LA!

Bericht door Division »

Overnight parking mag niet overal. Meestal staat dit op het bord bij de parking zelf. Parkeergarages mag meestal wel. Ik betaalde $14 per dag in Santa Monica, prima, want parkeergarage lag tegenover hostel.
Afbeelding
greenqueen
Amerika-ontdekker
Berichten: 45
Lid geworden op: 05 jan 2011, 12:21
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: All about LA!

Bericht door greenqueen »

PSVwally schreef:http://losangeles.bestparking.com/

Kijk eens of je hier info kunt vinden. Overnight parking kan soms best prijzig zijn.


Dank je, handige site idd.
Division schreef:Overnight parking mag niet overal. Meestal staat dit op het bord bij de parking zelf. Parkeergarages mag meestal wel. Ik betaalde $14 per dag in Santa Monica, prima, want parkeergarage lag tegenover hostel.
Welk hostel was dit?
Edit: Oh al gevonden: Hi hostel

Ik twijfel nog tussen Hollywood bvld en Santa Monica. Mss toch maar Santa Monica
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: All about LA!

Bericht door Division »

HI Hostel idd. Ik heb heel bewust de keus gemaakt om in Santa Monica te zitten. Hostel was an sich prettig (geen airco dus warm in de zomer) maar uitstekende locatie in het centrum op loopafstand van het strand, de winkels en de pier. En dan vond ik $14 voor 24 uur parkeren goedkoop. Het is nu verhoogd naar $18 zie ik.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mr. Patrick
Amerikakenner
Berichten: 516
Lid geworden op: 02 aug 2016, 16:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: All about LA!

Bericht door Mr. Patrick »

Wellicht kan iemand van jullie mij helpen, ik ben nog een beetje aan het stoeien met de planning van de tijd in LA.
Als slot van onze rondreis komen we aan in LA, we vertrekken 's donderdagochtends in Palm Springs en hebben vervolgens de rest van de dag en de vrijdag ter beschikking voor een aantal dingen te bezichtigen. Voor vrijdagochtend 9 uur hebben we een rondleiding bij Warner Brothers geboekt en we verblijven in Hollywood in het Magic Castle Hotel (aan Franklin Ave, 1 blok ten noorden van Hollywood Blvd bij het Chinese Theatre). Op zaterdagmiddag hebben we onze terugvlucht.
Wat we graag willen zien/doen is:
* Warner Bros (zoals gezegd op vrijdagochtend)
* Griffith Observatory voor het Hollywood Sign en uitzicht over de stad
* Mulholland Drive
* Hollywood Blvd/Walk of Fame
* Santa Monica
* Venice Beach
Is dit te doen in deze tijd, wat is de meest logische volgorde en wat zijn de beste tijden om naar deze plekken te gaan?
West-Canada (2023)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6639
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: All about LA!

Bericht door Mrvanilla »

Ik zou op donderdagochtend lekker vroeg vertrekken vanuit Palm Springs. Vergeet niet dat je vaak vast kan komen te staan in het verkeer in en rondom LA. Je zou dan meteen naar Venice Beach kunnen vertrekken en daar bijvoorbeeld fietsen huren en naar Santa Monica fietsen. Daar een beetje op de pier rondkijken en lunchen.

Vervolgens kun je via de Mulholland Drive naar Griffith Observatory en wellicht daar iets van de avondschemering meepakken en naar het hotel gaan. Aangezien je hotel toch in de buurt zit kun je in de avond dan de gekte van Hollywood Walk of Fame bekijken.

Op vrijdag zou je na de Warner Bros studio Tour een bezoek kunnen brengen aan Runyon Canyon park, wat dichtbij zit. Een erg leuk park met een prachtig uitzicht over de stad. Wel een kleine klim, maar dan heb je ook wat. Wie weet kom je Kim Kardashian nog tegen.

Je zou dan nog kunnen gaan winkelen in The Grove of downtown LA bezoeken, beide leuk.
Groetjes,
Daniel
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: All about LA!

Bericht door PSVwally »

Hou er wel rekening mee, ook al is de parkeerplaats groter geworden, dat het bij runyon canyon vanaf mulholland drive altijd druk is. Als je eenmaal het park binnen bent valt het niet meer zo op.

Doe griffith observatory idd wat later op de dag of richtinf de avondschemering. Je moet daar bijna altijd de auto langs de weg op de heuvel zetten en nog een paar minuten omhoog lopen. Maar 's ochtends is het uitzich vaak wat minder vanwege de smog, oceaanmist en heiige lucht boven LA
karenkdg
Amerika-ontdekker
Berichten: 56
Lid geworden op: 04 feb 2016, 14:47

Re: All about LA!

Bericht door karenkdg »

Wij komen op 27 juni vanuit Needles (hopelijk) rond de middag aan. ons hotel voor 2 nachten zit in WestHollywood en ik heb het volgende gepland voor de komende dagen:
27-06: aankomst rond de middag, dan Getty Center, Mulholland Drive, Griffith Observatory, Hollywood walk of fame
28-06: 's ochtends Warner Bros Studio tour, daarna hop-on-hop-off bus of jeep tour beverly hills, 's middags fietsen langs Venice Beach + Santa Monica.
op de 28e is Dennis jaris, is het leuk om 's avonds nog wat rond te hangen in Venice of Santa Monica?
29-06: willen we eigenlijk vanaf de middag naar Manhattan beach voor wat rust, ons hotel zit ook daar voor die nacht.

is dit te doen en wat raden jullie nog aan voor die ochtend op de 29e om zoveel mogelijk van de stad te hebben gezien? wij hoeven niet te shoppen.

Gr, Karen
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: All about LA!

Bericht door Division »

Het is iets meer dan 4 uur rijden vanaf Needles naar West Hollywood. Stel dat je 8 uur weggaat en het verkeer in LA meezit, dan ben je rond 12.30 in LA. Dan wil je nog een hoop doen. Verkijk je niet op de afstanden en de tijd die het kost om in LA rond te rijden.Voor die middag heb je al teveel ingepland. Getty Center ben je echt wel een paar uur zoet. Ik zou daarna ergens een hapje gaan eten en 's avonds de dag afsluiten bij Griffith Observatory.
Afbeelding
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: All about LA!

Bericht door PSVwally »

Ik zou de eerste dag de walk of fame eruit halen. Ga lekker naar het getty center en rij daarna via de mulholland drive naar Griffith Observatory. Met zonsondergang is dat echt een fantastische plek om over de stad te turen. Het observatory zelf zal misschien al wel gesloten zijn, maar vooral aan de achterkant een topuitzicht over LA. Daarna lekker aan sunset blvd wat eten.

De volgende dag zou ik na de studio tour naar de walk of fame rijden en vanuit daar een startour (met een jeep) doen. Een hoponoff lijkt me met je plannen namelijk niet veel zin te hebben. Daarna de auto pakken en bij de Santa Monica pier neerzetten en je kan de fiets huren om naar Venice te rijden. Je kan dit overigens ook lopen, zo heel ver is het ook weer niet op en neer.

De laatste dag zou je dan 's ochtends bij 'the grove' kunnen ontbijten, daar zijn allerlei eettentjes. Dan evt. via Long beach naar Manhattan Beach rijden. Dan heb je de ochtend gevuld en kan je 's middags wat aan het strand doen.
Catmar
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 mar 2017, 17:03
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: All about LA!

Bericht door Catmar »

Heeft iemand ervaring met het huren van een scooter in LA?

Wij leveren onze camper bij aankomst in we willen geen auto huren. Hop on lijkt ons ook wel handig, maar we zijn bang dat we dan veel stilstaan (file en wachten bij haltes), veel kilometers maken op plekken die we zelf niet uit zouden kiezen en wat we wel graag willen (mulholland drive, griffith observatory) zit er niet bij. We willen wel ook naar Walk of fame en daar een beetje rond kunnen lopen. Omdat we in Santa Monica in een hotel zitten, leek het me handig om van daaruit met een scooter richting Hollywood te rijden. Mijn man en ik zouden dan allebei een tiener achterop hebben :)

Waar ik benieuwd naar ben is of je idd makkelijk met een scooter rond kunt rijden daar, en of je je scooter veilig achter kunt laten als je een stuk wilt gaan lopen. Of zijn er andere opties waar ik niet aan denk?

We hebben ooit in Griekenland op een scooter gezeten trouwens, maar hebben er verder geen ervaring mee..
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: All about LA!

Bericht door PSVwally »

Het zou wel kunnen (als je ze kunt huren), maar hou rekening ermee dat de automobilisten in LA (nog) niet gewend zijn aan (brom/snor)fietsers.

Vergis je overigens ook niet in de heuvels daar, gaat behoorlijk omhoog en omlaag
Catmar
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 mar 2017, 17:03
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: All about LA!

Bericht door Catmar »

Hm ik lees intussen op meer plekken dat dat nogal link kan zijn. Bedankt, doen dat dan toch maar niet.
Big-AL
Amerika-ontdekker
Berichten: 64
Lid geworden op: 24 mei 2017, 15:37
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Gouda

Re: All about LA!

Bericht door Big-AL »

Waarschuwing, lang verhaal.
Los Angeles, een apart topic hier dus dan zal het wel leuk zijn.
En, dat is het.
Ik was al minstens 15 jaar niet meer op vliegvakantie geweest, de laatste keer was in 2001 naar Benidorm....
Door ziekte van mijn moeder dorst ik niet ver weg te gaan, dus bleef ik maar gewoon thuis met vakanties of ik ging met haar een week weg naar de camping. In 2014 is ze helaas overleden.
Toen kwam er eind maart 2015 ineens een aankondiging.
Mijn favoriete band Van Halen kondigde een US tour aan die liep tot begin oktober 2015.
Ik wilde altijd al naar Amerika, zolang als ik me kan herinneren.
Voor de lol de lijst bekeken met steden waar ze gingen spelen, en mijn favoriet gekozen: Los Angeles.
Gewoon om eens te kijken wat dat nu kost. Het viel me mee, $ 175,00 voor een geweldige plek midden voor het podium.
Niet goedkoop natuurlijk maar ik was al uitgegaan van $ 400,00.
Het concert werd gehouden in de Hollywood Bowl, vlak boven de Hollywood Walk of Fame.
's-Avonds eens rondgemaild en gebeld met vrienden en die zeiden allemaal dat ik gek zou zijn als ik er niet heen ging.
Gelijk een kaart voor het concert gekocht, en toen zat ik er aan vast.

Ik moest nu (in mijn eentje) naar die enorme stad aan de andere kant van de wereld.
Een ticket geboekt en een auto gehuurd via D-Reizen. Een rechtstreeks ticket en een auto in de klasse van de Dodge Charger (je gaat naar de USA dus je wil niet in een Ford Fiësta rijden).
Daarna hotels bekeken. Dat was niks, veel te duur.
AirBnB bekeken en een heel gaaf huis gevonden, een bungalow in Laurel Canyon.
Esta verklaring aangevraagd, en deze kwam na opslaan direct terug en was goedgekeurd.
Toen eens gaan kijken wat er nog meer te doen is in LA en in de loop der maanden tot het vertrek een mooie lijst gemaakt met plekken die ik wilde zien. Ook series en films bekeken die over LA gaan, of er zijn opgenomen zoals Californication.
In september was het eindelijk tijd om in het vliegtuig te stappen. 10 uur en 45 minuten later werd de landing ingezet op LAX om 11:55.
Wat een stad... Enorm vanuit het vliegtuig.
Super zenuwachtig door de douane, maar gelukkig ging dat allemaal erg snel.
Toen de shuttle bus gepakt naar Sunny Cars. Daar aangekomen de gegevens doorgegeven en door naar de parkeerplaats.
Er liep iemand met me mee om de auto te zoeken. Leuk gesprek met hem gevoerd en ik bleef heel vriendelijk vragen of hij me een hele toffe auto kon geven.
Er was weinig keus, maar opeens kwam er een schitterende zwarte Dodge Challenger uit de wasstraat.
De medewerker riep me, pakte mijn verhuur papier en schreef: Challenger OK.
Ik had een echte muscle car.
Ingestapt, de Garmin ingesteld op het woonhuis, en toen de hel die autorijden in LA is binnengereden. Ik was doodsbang.
Allemaal horrorverhalen gelezen natuurlijk, en die speelden allemaal door mijn hoofd toen ik wegreed.
Maar, binnen 5 minuten kwam ik tot rust en viel het me op hoe kalm iedereen hier allemaal reed. Binnen een half uur was ik in Laurel Canyon.
Vanuit mijn huis keek ik op de Canyon Country Store, dus daar boodschappen gedaan, op mijn veranda in de schommelstoel gaan zitten en een koud biertje gepakt.
Om 20:00 viel ik bijna om van vermoeidheid (ik had ook al 2 dagen voor vertrek niet meer kunnen slapen van de spannning).
De volgende dag om 14:00 werd ik wakker. In de auto gestapt, koffie gaan drinken en de rest van de dag lekker cruisen door Hollywood en Beverly Hills.
De volgende dag naar Long Beach, naar het slagschip de USS Iowa, een enorm slagschip uit de tweede wereldoorlog.
Ik ben zelf veteraan dus ik had mijn Dutch Veteran shirt aan. Hoop leuke reacties op gehad, ze zijn gek op veteranen in de US.
Ongelovelijk hoe groot dat ding is, je mag bijna overal in.
Daarna nog een mooie rit terug en weer lekker relaxen "thuis" in de zon.
Toen een dagritje naar Corona, daar staat de Fender gitaar fabriek.
Een tour gehad door de fabriek (helaas zijn ze daar vorig jaar mee gestopt, hopelijk tijdelijk).
Op de terugweg gekozen voor een andere route, via Pasadena.
Pasadena, omdat de broertjes Van Halen daar hebben gewoond toen ze uit Nederland zijn geëmigreerd naar de US.
Ik wist het adres. Heilige grond voor een fan natuurlijk.
's-Avonds een concert bezocht in de Whisky a Go Go. Ook al een plek waar Van Halen heel veel gespeeld heeft. En de Rainbow Bar and Grill bezocht.
Daarna een dagje naar Santa Monica Pier. Daar een tijdje rondgelopen en toen in de richting van Venice gegaan.
Dat was toch best een flink stuk lopen in de hitte. Maar leuk om naar toe te gaan.
De volgende dag naar de Universal City Walk geweest, bij het Hardrock Café daar staat een enorme Van Halen gitaar voor de deur dus die moest ik zien.
Ik wilde ook nog naar het pretpark, maar een ticket kostte $ 120,00 en dat vond ik echt teveel aangezien parkeren ook al $ 17,00 was.
En natuurlijk naar Griffith Observatory, een hele mooie rit door het park en door de bergen ernaartoe en een fantastisch uitzicht als je er bent.
Ook naar Guitar Center geweest in Hollywood, allemaal mooie gitaren bekijken en de Rock Walk of Fame waar wederom heel veel Van Halen te zien is.
De komende dag naar de Hollywood Walk of Fame geweest, en naar het Hardrock Café.
De Walk of Fame had ik na 5 minuten wel gezien, toeristentroep.
Maar in het Hardrock Café zag ik iemand die ik herkende.
Een gitarist van een Nederlandse hardrock band die daar ook was voor werk, samen met zijn vriendin.
Het bleek dat zij ook naar Van Halen gingen, dus afgesproken dat we met z'n drieën gingen.
Zo gezegd zo gedaan. Zij kwamen mij ophalen en we hebben een super avond gehad in de Hollywood Bowl (die helemaal uitverkocht was).
Daarna nog naar de Rainbow gegaan voor een afzakkertje.
Omdat het uitverkocht was op 2 oktober, werd er een extra concert gegeven op 4 oktober..
Daar had ik ook een kaart voor gekocht en dat was ook een enorm feest.
De laatste dag nog een trip gemaakt naar Zuma Beach.
8 oktober weer terug naar Nederland.
Dat was 2015.

Natuurlijk was ik zo vol van de vakantie dat ik toen ik thuis kwam aan niks anders meer kon denken.
Ik ben dan ook gelijk weer gaan plannen voor 2016, weer naar LA.
De eerste keer 14 dagen, nu 16 dagen.
Geen Van Halen dit keer, maar wel Black Sabbath, ook in de Hollywood Bowl.
Weer ticket en auto gehuurd via D-Reizen. En weer een huis via AirBnB.
Nu niet in Laurel Canyon, maar een huis vlak onder de Rainbow Bar and Grill op de Sunset Strip.
Een poolhouse met een zwembad, op 5 minuten lopen van de Whisky en de Rainbow.
Weer een rechtstreekse vlucht geboekt en weer een Dodge Charger.
Echter, die was er niet meer dus toen maar een Toyota Camry genomen.
Esta aangepast, alleen het verblijf adres veranderd.
Elke dag lekker vroeg wakker, en naar de Rainbow om te lunchen, en ook avondeten.
Geweldige plek om rond te hangen, de eerste dag zat ik aan de bar, en links zat een langharig individu die later de drummer bleek te zijn van de band die ik 2 dagen later in de Roxy zou gaan bekijken. Rechts zat een Playboy Bunny...
Heel veel rondgereden in de omgeving, weer naar Griffith Observatory geweest.
Naar Hollywood Reservoir en de Mulholland Dam geweest, dat is echt schitterend.
Een kunstmatig meer vlak boven Hollywood met super zicht op het Hollywood Sign.
Ik ben trouwens ook een enorme Terminator fan, de films.
Die zijn allemaal in LA opgenomen, dus ik heb 2 locaties gevonden en bezocht.
De mooiste was uit Terminator 2, het viaduct waar de vrachtwagen af knalt als Schwarzenegger met John Connor op de motor vlucht.
Een dagje naar La Brea Tar pits geweest, in het park, maar ook het museum bezocht.
Forever Cemetary bezocht, daar liggen bekende acteurs en muzikanten zoals Cecil B. de Mille, Johnny Ramone en Mickey Rooney.
(Chris Cornell die vorige week is overleden, de zanger van o.a. Soundgarden, ligt daar nu ook begraven, naast Johnny Ramone)
De Nederlander die ik in 2015 had ontmoet in het Hardrock Café kwam ook weer, dus ik had een huis voor hem gevonden, 2 straten bij mij vandaan.
Ophalen bij LAX is echt een drama, onoverzichtelijk en verschrikkelijk druk, dus hij ging met een shuttle bus naar de Avis autoverhuur, en daar heb ik hem opgehaald.
We gingen elke avond naar een concert, in de Whisky, of de Roxy of de Viper Room (is van Johnny Depp geweest).
We zijn naar Malibu geweest, en naar Venice.
Ook was er een enorm openlucht Hardrock festival in de plaats Irvine (richting San Diego), bijna 30 hardrock bands uit de jaren 80 die ik nog nooit live had gezien.
Dit soort concerten maak je alleen maar in Californië mee, aangezien de meeste bands hier vandaan komen. In Nederland zou dit niet werken.
Rijden in LA ben ik inmiddels verslaafd aan, ik vind het geweldig.
Weer terug in Nederland een jetlag gehad van een week, ik kon niet in mijn ritme komen.
Dat was 2016.

Nu is het 2017, en het vliegticket is geboekt en de auto gehuurd, wederom bij D-Reizen.
Weer via AirBnB een huis gehuurd, vlak onder Santa Monica Blvd en vlak boven Melrose.
Esta opnieuw aangevraagd aangezien deze zou verlopen over 2 maanden.
Helaas een verkeerde link gebruikt, dus ik kwam bij zo'n bureautje terecht die het voor je regelt.... 60 dollar extra voor niks.
Maar ja, mijn schuld, had ik maar de juiste link moeten gebruiken, anders was het maar 14 dollar geweest.
Er staan weer een hoop concerten in de planning, en dagtrips, bijvoorbeeld naar de Rock Store aan Mulholland Drive. En een concert in San Bernardino. En nog veel meer.
Nu ga ik 22 dagen, weer in september.
Laatst gewijzigd door Big-AL op 28 mei 2017, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
SanFran
Amerikakenner
Berichten: 1280
Lid geworden op: 22 aug 2015, 22:03
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: All about LA!

Bericht door SanFran »

Leuk om te horen dat je LA zo fantastisch vindt! Door je verhaal heb ik ook zin om weer richting LA te gaan :D
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
Gebruikersavatar
RiverCola
Amerika-expert
Berichten: 6344
Lid geworden op: 16 nov 2007, 16:20
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Rotterdam

Re: All about LA!

Bericht door RiverCola »

Geweldig Big-Al! Jouw verhaal illustreert ook precies wat ik zo geweldig vind aan LA: iedereen kan er vinden wat 'ie zoekt! Wij hebben totaal andere interesses, zo te lezen, maar de stad is zo groot en heeft zoveel gezichten, dat het een ieder die moeite doet oneindig veel te bieden heeft. Enkel de 'doorsnee toerist', die tijdens het reizen niet verder wil gaan dan de in reisboekjes en op websites voorgekauwde toeristenlijstjes, komt in LA van een koude kermis thuis....zo zeg ik altijd maar :wink:

Dank voor het delen van je enthousiaste verhaal :thumbup:
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6639
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: All about LA!

Bericht door Mrvanilla »

Leuk verhaal ja! Eens met hierboven: LA is een ondergewaardeerde stad waar ik altijd wel heen zou willen. Thanks voor het delen :thumbup:
Groetjes,
Daniel
MichelAngelo66
Amerikafan
Berichten: 143
Lid geworden op: 31 jul 2014, 19:22

Re: All about LA!

Bericht door MichelAngelo66 »

Dat is een leuk verhaal Big-AL. Ik denk dat ik daar wel wat uit ga lenen als we volgend jaar daar hopelijk ook zijn. Mijn zoon zal dat soort bezoekjes aan rock historie ook prachtig vinden. Het is leuk om ook eens van de platgewalste paden af te wijken.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer