Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Eten in Mammoth Lakes, CA
Eten in Mammoth Lakes, CA
zelden zo smerig gegeten als bij Rafters in mammoth lakes california.
22,= voor een halfkoud stukje vlees zonder bijgerecht,opgewarmde macaroni,heel vette patat en een stukje zalm waar je 19,= voor betaald zonder iets erbij.
rekening was met fooi maar dat hebben we voor de 1e keer niet betaald
22,= voor een halfkoud stukje vlees zonder bijgerecht,opgewarmde macaroni,heel vette patat en een stukje zalm waar je 19,= voor betaald zonder iets erbij.
rekening was met fooi maar dat hebben we voor de 1e keer niet betaald
Re: eten in mammoth lakes ca
Haha wij zitten eind augustus ook in mammoth lakes, thanks voor de waarschuwing!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Als ik me goed herinner heb je in Mammoth Lakes ook de pizza factory. Drukke, rommelige, maar wel gezellige tent waar de pizza's van een soort lopende band komen rollen.
Best leuk en zeer goed te eten.
Vergeet in Mammoth Lakes niet om Devil's Postpile te bezoeken (het zusje van Giant's Causeway in N-Ierland). Erg mooi.
Best leuk en zeer goed te eten.
Vergeet in Mammoth Lakes niet om Devil's Postpile te bezoeken (het zusje van Giant's Causeway in N-Ierland). Erg mooi.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
- pelsmaker
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ben daar ook binnen een paar weken, het staat genoteerd. Bedankt.
-
- Amerikafan
Re: Eten in Mammoth Lakes, CA
Wij hebben gegeten bij een mexicaan in een winkelcentrumpje aan de weg naar devils postpile. Was lekker en gezellig!! Ik vond Mammoth Lakes een heel leuk dorpje! Wij zaten helemaal boven in bij de skiliften en de shuttle naar devils postpile... uitgestorven daar... had liever in het dorp gezeten...
Groet, Martine
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
En als je dan toch aan het lopen bent, ben je ook zo bij Rainbow Falls. Ook de moeite waard.pelsmaker schreef:Ben daar ook binnen een paar weken, het staat genoteerd. Bedankt.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
-
- Amerika-ontdekker
Wij hebben echt heerlijk en niet duur gegeten bij de Italiaan in het winkelcentrum aan old mammoth road bij de Vons supermarkt. Ik weer even niet meer hoe die heet, iets van Geppino of Giovanni ofzo. Echt een aanrader.
Wij vonden Mammoth Lakes trouwens een leuke verrassing op onze reis, ik had het geboekt om zo leeftijd te.houden voor de tioga pass, maar we wilden er nog wel langer blijven.
Wij vonden Mammoth Lakes trouwens een leuke verrassing op onze reis, ik had het geboekt om zo leeftijd te.houden voor de tioga pass, maar we wilden er nog wel langer blijven.
- pelsmaker
- Amerikafan
Tegen beter weten in ben ik gelukkig bij Rafters gaan eten, het eten was geweldig goed. Iets duurdere prijsklasse maar ook niet overdreven duur. Het neigt meer naar de franse keuken en na een Amerikaans dieet van 14 dagen was dat wel eens welkom. Voor 2 personen was ik iets van een 86 dollar kwijt een fooi van 12 dollar bijgerekend. Dat was voor 2 hoofdgerechten ,drank en 2 desserts. Voor de kaasliefhebber is als dessert de cheese course een echte aanrader, één van de beste kaasdessertschotels die ik in mijn jonge leven al gegeten heb.
Sorry voor de topicstarter maar dit is een echte aanrader.
Sorry voor de topicstarter maar dit is een echte aanrader.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1622 Weergaves
-
Laatste bericht door dejong89