Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vraagje over Reisverslag zuidwesten van Petra Engle
vraagje over Reisverslag zuidwesten van Petra Engle
http://www.allesamerika.com/zuidwest-amerika-1.html
Petra, ik had gelezen dat je bij Hertz, toen je de auto kwam ophalen,
een upgrade had genomen.
- moest je hiervoor betalen?
- hebben jullie dit contant gedaan? (ik heb geen creditcard)
Mike
Petra, ik had gelezen dat je bij Hertz, toen je de auto kwam ophalen,
een upgrade had genomen.
- moest je hiervoor betalen?
- hebben jullie dit contant gedaan? (ik heb geen creditcard)
Mike
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hoi Mike,
Ja, wij moesten ervoor betalen, want we vroegen erom. Toen ik boekte hadden ze geen Excursions voor die periode, toen we aankwamen (gelukkig!) wel.
En nee, wij betalen alles met een credit card, maar het lijkt me dat je ook contant zou kunnen betalen.
Ja, wij moesten ervoor betalen, want we vroegen erom. Toen ik boekte hadden ze geen Excursions voor die periode, toen we aankwamen (gelukkig!) wel.
En nee, wij betalen alles met een credit card, maar het lijkt me dat je ook contant zou kunnen betalen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Ik wil een Ford Explorer of anders nog groter een Ford Expedition maar wat blijkt Hertz heeft geen Ford Explorer te huur in LAX of in LAS
At our Las Vegas McCarran Airport location I show that they carry Toyota 4 Runner, Nissan Xterra and Mitsubishi Endeavor in their Standard 4WD/AWD car class. At our Los Angeles International Airport location I show that they carry Mitsubishi Endeavor, Mitsubishi Montero and Toyota 4 Runner in their Standard 4WD/AWD car class. I show at both of our locations at Las Vegas McCarran Airport and Los Angeles International Airport the Fullsize 4WD/AWD is the Ford Expedition.
De huurprijs in nederland is voor een standaard 4WD evenveel als voor een Luxury, maar in Amerika is het huren van een Luxury ongeveer $200 duurder.
Dus kan ik beter een luxury huren en dan daar upgraden naar een Expedition
i.p.v. een standaard 4WD(klasse Explorer) daar upgraden naar een Expedition
At our Las Vegas McCarran Airport location I show that they carry Toyota 4 Runner, Nissan Xterra and Mitsubishi Endeavor in their Standard 4WD/AWD car class. At our Los Angeles International Airport location I show that they carry Mitsubishi Endeavor, Mitsubishi Montero and Toyota 4 Runner in their Standard 4WD/AWD car class. I show at both of our locations at Las Vegas McCarran Airport and Los Angeles International Airport the Fullsize 4WD/AWD is the Ford Expedition.
De huurprijs in nederland is voor een standaard 4WD evenveel als voor een Luxury, maar in Amerika is het huren van een Luxury ongeveer $200 duurder.
Dus kan ik beter een luxury huren en dan daar upgraden naar een Expedition
i.p.v. een standaard 4WD(klasse Explorer) daar upgraden naar een Expedition
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 4267 Weergaves
-
Laatste bericht door sunshine state