Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotels in LA

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
bollie
Amerika-ontdekker

Hotels in LA

Bericht door bollie »

Hoi allemaal,

Ik heb al heel wat gelezen op het forum mbt hotels in LA. Blijft toch lastig.
Ik zie winning bids bij Priceline voor downtown. Is dit een heel verkeerd gebied om te zitten met 2 kids (12 en 10)?
Ik ben eigenlijk op zoek naar een lekker hotel in de buurt van Beverly Hills, West Hollywood maar dat wil nog niet zo lukken.
Is Santa Monica ook nog een optie om mee te nemen?
We hoeven niet naar Disney, Universal ed. Ik vrees wel dat de kids heel erg graag naar Six Flags willen...
Dochterlief wil heel graag naar een outlet en moeders vindt dat ook niet echt vervelend. Verder willen we graag naar Hollywood, walk of fame etc.
We zoeken een hotel voor 27 tot 31 juli (4 nachten). We komen de 27e pas heel laat aan in LA.
We zoeken een beetje een luxe hotel zodat wel lekker bij kunnen komen, jullie nog tips?
Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen in Downtown of Santa Monica mocht BH of West Hollywood niet lukken.

Alvast heel erg bedankt,
guinevere
Amerika-expert

Re: Hotels in LA

Bericht door guinevere »

Santa Monica is juist een hele fijne buurt! Je zit vlakbij het strand, de pier (allerlei vermaak voor kinderen) en de 3rd street promenade (fijn winkelen). Wij hebben een paar keer bij The Embassy een kamer gehuurd en dat is ontzettend goed bevallen. Prachtige kamers op loopafstand van het strand, maar het is heel kleinschalig zonder zwembad o.i.d. dus ik weet niet of dat een optie is aangezien je met kinderen reist.
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer