Dit jaar is er veel gebeurt en daarom had ik in de planning staan om in september (goedkoper na labor day) een week naar NY city te gaan en daarna doorvliegen naar LA waar ik hollywood wil zien en natuurlijk de vele pretparken (disney, sixflags, universal studio's etc.) Het wordt dus een reis van 3/3,5 week. Maar na veel discussies met mijn ouders heb ik dus besloten dat ik mijn moeder geen hartaanval wil bezorgen door helemáál alleen te gaan. Maar er is één probleem, mijn vriendinnen moeten allemaal naar school of hebben geen geld. Weten jullie waar je op internet naar een leuke reisgenote kunt zoeken (of misschien ben je dit zelf?) Er is echt geen manier om mijn moeder te overtuigen ben ik bang haha.
Ik ga niet met je mee, maar wil je wel even waarschuwen: als je vlak na Labor Day naar New York gaat, ben je nog veeeel meer geld kwijt. I.v.m. de 10e 'verjaardag' van 9-11 rijzen de kosten de pan uit (zeg ik uit ervaring).
Succes met zoeken!
ps. ik ben geen moeder maar zou liever hebben dat mijn dochter alleen ging dan samen met een wildvreemde van internet...
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
sharonlici0us schreef:Weten jullie waar je op internet naar een leuke reisgenote kunt zoeken
In ieder geval goed om te lezen dat je een reisgenote zoekt en geen reisgenoot. Ik zou het als ik vader zou zijn meer vertrouwen met een vrouw dan met een man. Heel veel succes met zoeken. Wie weet vind je hier nog een reisgenote.
gleuknie schreef:
In ieder geval goed om te lezen dat je een reisgenote zoekt en geen reisgenoot. Ik zou het als ik vader zou zijn meer vertrouwen met een vrouw dan met een man. Heel veel succes met zoeken. Wie weet vind je hier nog een reisgenote.
Vrouwen kunnen ook vreemde wezens zijn hoor, Gleuknie!
Misschien even vermelden hoe oud je bent en iets meer over jezelf vertellen?
Ik dacht dat Sharon 21 was door de titel, maar het kan eigenlijk ook zijn dat ze 21 sept vertrekt (en dan mag je mijn opmerking over duur rondom 9/11 vergeten).
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
Misschien is een groepsreis iets voor je?
Ik heb er hele goeie ervaringen mee. Ik ging 2x mee met Suntrek op rondreis.
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
ik zit ook een beetje in dezelfde positie:) Wil dolgraag naar New York maar alleen vind ik toch net iets te ver. Ik heb ook in september/oktober vrij en een groepsreis vind ik ook te duur. Misschien kun je wat over jezelf vertellen, hier of via een berichtje? Ik ben 24, werk fulltime, hou van de VS:P en vind het erg leuk om veel te zien en te doen, ook shoppen hou ik van, evenals films kijken en lachen. Let me know als je nog wilt gaan en nog iemand zoekt:)
Dit bericht is alweer enkele weken oud en ik zie dat ze het laatst op 1 juli het forum heeft bezocht, dus misschien is het handig om haar een PB te sturen of een email via haar profiel: memberlist.php?mode=viewprofile&u=10962
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.