Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Verlenging ticket?
Verlenging ticket?
Hoi Allemaal,
Ik heb een vraagje over de ticket en misschien heeft iemand dit ook al een keer gedaan. Al ik nou bijvoorbeeld langer wil blijven op vakantie, is het dan mogelijk om mijn ticket om te zetten of verlengen? Hoeveel kost dit per persoon? Hoe gaat dat in zijn werking?
Hoop dat iemand mij dat kan vertellen want kan het nergens vinden op internet. Ik vlieg met US Airways.
Alvast bedankt voor de reacties!
Groetjes
Ik heb een vraagje over de ticket en misschien heeft iemand dit ook al een keer gedaan. Al ik nou bijvoorbeeld langer wil blijven op vakantie, is het dan mogelijk om mijn ticket om te zetten of verlengen? Hoeveel kost dit per persoon? Hoe gaat dat in zijn werking?
Hoop dat iemand mij dat kan vertellen want kan het nergens vinden op internet. Ik vlieg met US Airways.
Alvast bedankt voor de reacties!
Groetjes
- Bushmaster
- Amerika-expert
Re: Verlenging ticket?
ligt aan de klasse van je ticket:
- hoe goedkoper in aanschaf, des te minder flexibel is je ticket (lees: hogere kosten voor mutaties)
http://en.wikipedia.org/wiki/Travel_class
- hoe goedkoper in aanschaf, des te minder flexibel is je ticket (lees: hogere kosten voor mutaties)
http://en.wikipedia.org/wiki/Travel_class
Heb gewoon een normaal ticket, geen first class ofzo.
- Bushmaster
- Amerika-expert
gaat niet om eerste-class, business-class of coach,
maar meer om ticket type
Economy class codes
Full fare: Y, B
Standard fare: M, H, N
Special or discount fares: G, K, L, O, Q, S, T, U, V, W, X
de Y en B zijn makkelijks (goedkoopst) te veranderen, terwijl er tickets in de discount klasse zitten die nagenoeg niet te wijzigen zijn
maar meer om ticket type
Economy class codes
Full fare: Y, B
Standard fare: M, H, N
Special or discount fares: G, K, L, O, Q, S, T, U, V, W, X
de Y en B zijn makkelijks (goedkoopst) te veranderen, terwijl er tickets in de discount klasse zitten die nagenoeg niet te wijzigen zijn
Bij het aankopen van je ticket heb je ook vooraf de voorwaarden gekregen. Daarin staat in hoeverre omboeken mogelijk is. Een dure open ticket kan je altijd wijzigen maar de goedkopere tickets die je via een reisburo koopt hebben minder soepele voorwaarden. En er zijn zelfs tickets die je helemaal niet meer kan omboeken. Je zou ook je reisburo kunnen vragen hoe en wat.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
ik heb net de ticket van mijn zus en haar dochter met een week moeten verlengen. Speciale omstandigheden (sterfgeval) werden in overweging genomen en dan koste het $214/pp. Dit was bij US Airways.
Gewoon even navragen, wij hebben net onze vluct naar de VS 3 dagen verplaats (visum duurde net wat te lang), kostte ons totaal maar 160 eur voor 4 personen. Maar het hangt naast je ticket voorwaarden ook van de dag waarop je nu wil vliegen af, als we onze vluct maar 2 dagen hadden opgeschoven en dus morgen zouden vliegen, kostte het 100 eur pp extra.
Terug in Texas!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 40 Reacties
- 20728 Weergaves
-
Laatste bericht door bedeve
-