Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Zion - Narrows met kinderen?
Zion - Narrows met kinderen?
Hallo,
Vorig jaar hebben we Zion bezocht. Omdat dit park een enorme indruk heeft gemaakt, gaan we dit jaar in Juli nog eens terug. Eigenlijk gaan we terug omdat we de tocht door de Narrows willen doen.
Nu vroeg ik me af of dit wel een tocht is die je kunt maken met kinderen. Ze zijn bijna 9 en bijna 11 (Beide ongeveer 1 m 40 groot).
Heeft iemand ervaring met deze wandeling met kinderen? Het lijkt wel een leuke wandeing omdat je het grootste deel van de tijd in het water loopt.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Peggy
Vorig jaar hebben we Zion bezocht. Omdat dit park een enorme indruk heeft gemaakt, gaan we dit jaar in Juli nog eens terug. Eigenlijk gaan we terug omdat we de tocht door de Narrows willen doen.
Nu vroeg ik me af of dit wel een tocht is die je kunt maken met kinderen. Ze zijn bijna 9 en bijna 11 (Beide ongeveer 1 m 40 groot).
Heeft iemand ervaring met deze wandeling met kinderen? Het lijkt wel een leuke wandeing omdat je het grootste deel van de tijd in het water loopt.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Peggy
Re: Zion - Narrows met kinderen?
Ligt een beetje aan de waterstand denk ik. Vorig jaar toen wij er waren was het redelijk laag water.
Ik heb deze trail met mijn zoons van 16 en 18 gelopen. Die vonden het geweldig.
Mijn vrouw en jongste van 9 zijn achter gebleven, omdat hij het water te koud vondt
Later had hij spijt dat hij niet mee gegaan was toen hij de foto's zag.
Het eerste stuk is gemakkelijk te lopen, je kan dan al aardig inschatten of ze het leuk vinden of niet.
En het belangsrijkste.... of ze staande blijven. Vergeet geen hikestokken, zonder is best moeilijk om staande te blijven.
Ik heb deze trail met mijn zoons van 16 en 18 gelopen. Die vonden het geweldig.
Mijn vrouw en jongste van 9 zijn achter gebleven, omdat hij het water te koud vondt

Later had hij spijt dat hij niet mee gegaan was toen hij de foto's zag.
Het eerste stuk is gemakkelijk te lopen, je kan dan al aardig inschatten of ze het leuk vinden of niet.
En het belangsrijkste.... of ze staande blijven. Vergeet geen hikestokken, zonder is best moeilijk om staande te blijven.
Zuid/West USA 2010 Reisblog http://www.zuidwestusa2010.blogspot.com
Westkust Californie USA 2011 Reisblog http://www.westkustusa2011.wordpress.com
Florida 2015
Rondreis Canada 2017
IJsland en New York 2018
Oregon & Washington 2019
Westkust Californie USA 2011 Reisblog http://www.westkustusa2011.wordpress.com
Florida 2015
Rondreis Canada 2017
IJsland en New York 2018
Oregon & Washington 2019
- henriette
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij hebben de Narrows in juli 2009 gelopen met onze toen 12 jarige dochter, ze vond het ook fantastisch.
Ook bij ons was de waterstand niet zo hoog maar het was toch een geweldige ervaring.
Henriette
Ook bij ons was de waterstand niet zo hoog maar het was toch een geweldige ervaring.
Henriette
Rondreizen https://usazuidwest.wordpress.com/
-
- Amerika-expert
hallo,
het zal inderdaad van de waterstand afhangen. bij ons kwam op 1 enkele plaats het water bij mijn vrouw ( 1m68) tot aan haar kin, voor het overige overal veel lager. waren toch wel opgelucht dat we de kostbare zaken als fototoestellen in een waterdichte zak gestoken hadden ( kan je in springdale huren of kopen).
Jacques
het zal inderdaad van de waterstand afhangen. bij ons kwam op 1 enkele plaats het water bij mijn vrouw ( 1m68) tot aan haar kin, voor het overige overal veel lager. waren toch wel opgelucht dat we de kostbare zaken als fototoestellen in een waterdichte zak gestoken hadden ( kan je in springdale huren of kopen).
Jacques
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Peggy, ga je begin juli of later? Een week of zo terug was de narrows nog dicht wegens te sterke stroming van de rivier. Er moet nog een hoop smeltwater naar beneden komen.
De mensen van Zion Adventures (zij verhuren schoenen, stokken en waterdichte tassen) gaven mij aan dat het met een kind van 11 prima te doen is (half juli)
Alvast bedankt voor jullie reacties! Wij zijn in Zion eerder naar het einde van juli.
Voorlopig gaan we ervan uit dat we die wandeling kunnen doen. De dag ervoor gaan we nog eens informeren in het visitor center en indien het niet aangeraden wordt, dan doen we gewoon een paar andere wandelingen.
Voorlopig gaan we ervan uit dat we die wandeling kunnen doen. De dag ervoor gaan we nog eens informeren in het visitor center en indien het niet aangeraden wordt, dan doen we gewoon een paar andere wandelingen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 3805 Weergaves
-
Laatste bericht door Timothy555
-
- 10 Reacties