Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
van te voren tickets boeken?
van te voren tickets boeken?
Hallo,
Wij gaan begin september een rondreis per auto maken naar west amerika. Ik heb de alcatraz night tour al geboekt, deze schijnt nl best druk te zijn.
Ik vraag me nu alleen af of dit voor de volgende dingen ook zinvol is te boeken ivm drukte en wellicht dat je online goedkopere tickets kan krijgen of gewoon ter plekke kopen.
Het gaat om : tickets 2 dgn disneyland, 1 dag universal studios, een pas voor de nationale parken (bryce, grand, zion, death valley, yosemite).
Wij zijn 2 dagen in sf. Ik wil daar geen tour doen maar gewoon met het ov en lopend de bekende bezienswaardigheden (fisherman warf, chinatown, golden gate) bezoeken. is dit te doen of kan ik beter een hop on hop off/ tour nemen?
Ik wil bij de golden gate fietsen huren en er dan overheen fietsen. Iemand nog een tip welke organisatie hier goed in is of maakt dat niet uit?
In LA wil ik wel gebruik maken van een hop on/off bus zodat we op alle plaatsen kunnen komen en de vrijheid hebben om te gaan en staan waar we willen. Starline tours lijkt me wel wat.Iemand hier nog tips over?
En in Las vegas willen we een buffet doen. Nou heb ik al meerder verhalen gelezen, maar voor ons mag dit best wel luxe zijn. welke raden jullie dan aan?
In Page willen we graag ergens eten wat niet zo toeristisch is. Gewoon tussen de lokale bevolking eten. Aanraders?
We willen graag een bezoekje brengen aan Neverland. Wat ik tot nog toe heb gelezen , is er niet heel veel te zien. Iemand wellicht tips of we hier iets over het hoofd zien ?
alvast bedankt voor de reacties
groetjes
Wij gaan begin september een rondreis per auto maken naar west amerika. Ik heb de alcatraz night tour al geboekt, deze schijnt nl best druk te zijn.
Ik vraag me nu alleen af of dit voor de volgende dingen ook zinvol is te boeken ivm drukte en wellicht dat je online goedkopere tickets kan krijgen of gewoon ter plekke kopen.
Het gaat om : tickets 2 dgn disneyland, 1 dag universal studios, een pas voor de nationale parken (bryce, grand, zion, death valley, yosemite).
Wij zijn 2 dagen in sf. Ik wil daar geen tour doen maar gewoon met het ov en lopend de bekende bezienswaardigheden (fisherman warf, chinatown, golden gate) bezoeken. is dit te doen of kan ik beter een hop on hop off/ tour nemen?
Ik wil bij de golden gate fietsen huren en er dan overheen fietsen. Iemand nog een tip welke organisatie hier goed in is of maakt dat niet uit?
In LA wil ik wel gebruik maken van een hop on/off bus zodat we op alle plaatsen kunnen komen en de vrijheid hebben om te gaan en staan waar we willen. Starline tours lijkt me wel wat.Iemand hier nog tips over?
En in Las vegas willen we een buffet doen. Nou heb ik al meerder verhalen gelezen, maar voor ons mag dit best wel luxe zijn. welke raden jullie dan aan?
In Page willen we graag ergens eten wat niet zo toeristisch is. Gewoon tussen de lokale bevolking eten. Aanraders?
We willen graag een bezoekje brengen aan Neverland. Wat ik tot nog toe heb gelezen , is er niet heel veel te zien. Iemand wellicht tips of we hier iets over het hoofd zien ?
alvast bedankt voor de reacties
groetjes
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Re: van te voren tickets boeken?
Zie mijn reactie in blauw.
stekun schreef:Het gaat om : tickets 2 dgn disneyland, 1 dag universal studios, een pas voor de nationale parken (bryce, grand, zion, death valley, yosemite).
Kun je prima ter plaatse kopen, wellicht dat je ter plaatse een couponboekje hebt met kortingen voor Disneyland en Universal.
Prima te doen met OV en wandelend, zorg wel dat je min of meer een planning hebt met wat je wil zien zodat je niet elke keer op en neer hoeft.
Maakt niet zoveel uit maar Blazing Saddles wordt hier vaak genoemd. Wel redelijk prijzig, ik geloof dat wij in 2009 voor de fietshuur 28 USD per persoon betaalden.
Hier kan ik helaas niets over zeggen, geen ervaring mee.
Het buffet van het Wynn wordt overal geroemd.
Ik weet in Page alleen The Dam Bar & Grill.
Ik zou het lekker links laten liggen, maar dat is persoonlijke smaak.
- LT--
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Wij hebben die bezienswaardigheden in SF ook gewoon bezocht met de trammetjes en te voet, was prima te doen!
Over Wynn buffet ook veel goeds gehoord, wij hebben zelf ervaring met het buffet in Planet Hollywood, dat was ook erg goed en enorm veel keuze!
Over Wynn buffet ook veel goeds gehoord, wij hebben zelf ervaring met het buffet in Planet Hollywood, dat was ook erg goed en enorm veel keuze!
Fietsen over de Golden Gate: Als je terug een ferry neemt, reken dan al snel op bijne een hele dag (zeker als je naar Tiburon rijdt). Wij hebben ook gehuurd bij Blazing Saddles - beetje Amerikaans maffe lui. Houd in de gaten dat ze je standaard een fiets van $36,- willen geven, vraag evt. naar de fietsen van $32,- (schijnen iets minder snufjes te hebben, maar zijn verder prima).
Bezoeken van de hoogtepunten is prima te doen met bus/tram en te voet. Inderdaad een planning maken wat je wilt zien.
Met een kaartje van het openbaar vervoer kun je 1,5 uur lang overstappen; wij hebben er op een gegeven moment de 'halve stad' mee kunnen doen.
In Los Angeles hebben wij de dingen die we wilden zien met de auto gedaan. Was geen probleem.
Jaap
Bezoeken van de hoogtepunten is prima te doen met bus/tram en te voet. Inderdaad een planning maken wat je wilt zien.
Met een kaartje van het openbaar vervoer kun je 1,5 uur lang overstappen; wij hebben er op een gegeven moment de 'halve stad' mee kunnen doen.
In Los Angeles hebben wij de dingen die we wilden zien met de auto gedaan. Was geen probleem.
Jaap
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
waar zit dat buffet Wynn, of is dit een hotel? en waar ligt het?
En kun je zo naar binnen lopen en vragen naar het buffet?
Ik heb ook eregens gelezen dat je in Vegas moet vragen naar een upgrade van je kamer. en dat ze dat vaak doen indien je 20 dollar toeschuift. als nederlander is zo iets best vreemd. maar werkt dat echt zo?
Hoe zit het met parkeren in LA? is dat te doen, want wij hebben inderdaad een auto dus zou dat best kunnen.
Ik heb ook eregens gelezen dat je in Vegas moet vragen naar een upgrade van je kamer. en dat ze dat vaak doen indien je 20 dollar toeschuift. als nederlander is zo iets best vreemd. maar werkt dat echt zo?
Hoe zit het met parkeren in LA? is dat te doen, want wij hebben inderdaad een auto dus zou dat best kunnen.
Subway in de Wal-Mart.stekun schreef:In Page willen we graag ergens eten wat niet zo toeristisch is. Gewoon tussen de lokale bevolking eten. Aanraders?
Of Mandarin Gourmet (683 South Lake Powell Boulevard, in het winkelcentrum tegenover Wal-Mart).
Wil je luxer, wel toeristisch, maar vaak niet zo druk omdat het ver buiten het centrum ligt: Antelop Marina (voorbij Lower Antelope Canyon).
Johan
- LT--
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
stekun schreef:waar zit dat buffet Wynn, of is dit een hotel? en waar ligt het?
Wynn is inderdaad een hotel, die bevindt zich hier http://maps.google.nl/maps?q=wynn+las+v ... 54324&z=13
Je zult waarschijnlijk wel bordjes zien richting het restaurant / voor het buffet. Zo niet, even aan een medewerker vragen, die zijn er genoeg. Je kunt je dan normaal gesproken aanmelden bij de kassa, zij zullen je dan een plaats aanwijzen
Dit werkt echt zo, maar niet bij iedereen. Je moet een beetje geluk hebbenVragen of er een complimentary upgrade mogelijk is, en een briefje van 20 laten zien (beetje discreet). Grote glimlach en hopen maar.
Wij hebben bij het zoeken en boeken van een hotel gezien dat het nogal scheelt, op sommige plaatsen moet je veel betalen, op andere plekken is het weer gratis. Of het vinden van een parkeerplek moeilijk is weet ik niet, want ik ben er nog niet geweest
Wij hebben in LA het volgende gedaan met de auto:stekun schreef:Hoe zit het met parkeren in LA? is dat te doen, want wij hebben inderdaad een auto dus zou dat best kunnen.
- Getty Center: parkeren kost $15,-, toegang is verder gratis; alleen als je verder weg parkeert, kan dat wellicht ook gratis
- Rodeo Drive: aan de andere kant van St Monica Blvd gratis geparkeerd
- Hollywood Sign: klein gratis parkeerterrein bij het begin van de trail
- Hollywood Blvd: geparkeerd in een pakeergarage onder winkelcentrum, voor een goed uur $2,-
- Brea Tar Pit: in een straat tegenover de tar pit gratis
- Venice Beach: vanuit ons hotel te voet (auto gratis)
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
In een aantal hotels kan het werken, in andere hotels mogen de check-in medewerkers geen fooi aannemen om mensen een duurdere kamer te geven. Als je het wilt proberen zorg er dan voor dat je precies weet welke kamers in het hotel beschikbaar zijn en wat dus een upgrade is, je zult de eerste niet zijn die gewoon een standaard kamer krijgt maar wel $ 20 armer is.stekun schreef:Ik heb ook eregens gelezen dat je in Vegas moet vragen naar een upgrade van je kamer. en dat ze dat vaak doen indien je 20 dollar toeschuift. als nederlander is zo iets best vreemd. maar werkt dat echt zo?

Wynn is op dit moment één van de mooiste en meest luxe hotels van Las Vegas, het buffet is voor ons één van de betere.
ben er vorige week nog geweest.
standaard kamer Mirage geboekt.
20 dollar trick gebruikt en een deluxe kamer op 25ste verdiep gekregen met zicht op vulkaan.
geen super upgrade maar zeker meer waard dan 20 dollar aangezien we er 3 nachten waren.
dan nog 2 nachten MGM gedaan om aan de andere kant van de strip te zitten.
ten eerste daar werden ze lastig dat ik 20 dollar trick deed. Daar passen ze hem dus nooit toe.
Ze worden zelfs ontslagen ervoor.
Het hotel zat ook voor 100 % vol.
Ik ga nooit nog naar MGM.
Ik was er ooit eerder geweest (in een celb spa suite ) en vond het toen zalig.
Nu was het druk, veel lawaai, losbandige jeugd ah zwembad, ...
En hotel is véél te groot.
Mijn hart ligt bij de Mirage. Dat is onze thuis.
Vorig jaar in Wynn geslapen. Was een prachtige ervaring. Maar daar voelen we ons niet thuis.
Dit hotel is wat te stijfjes en te klassevol.
Ik zal dus nu steeds Mirage boeken moest ik nog ooit naar Vegas gaan. ( Tenzij de prijzen de pan uit swingen )
wij zijn wel geen buffetten liefhebbers dus daar kan ik je niet mee helpen!
ps de beatles show love in the mirage is zeker de moeite!
standaard kamer Mirage geboekt.
20 dollar trick gebruikt en een deluxe kamer op 25ste verdiep gekregen met zicht op vulkaan.
geen super upgrade maar zeker meer waard dan 20 dollar aangezien we er 3 nachten waren.
dan nog 2 nachten MGM gedaan om aan de andere kant van de strip te zitten.
ten eerste daar werden ze lastig dat ik 20 dollar trick deed. Daar passen ze hem dus nooit toe.
Ze worden zelfs ontslagen ervoor.
Het hotel zat ook voor 100 % vol.
Ik ga nooit nog naar MGM.
Ik was er ooit eerder geweest (in een celb spa suite ) en vond het toen zalig.
Nu was het druk, veel lawaai, losbandige jeugd ah zwembad, ...
En hotel is véél te groot.
Mijn hart ligt bij de Mirage. Dat is onze thuis.
Vorig jaar in Wynn geslapen. Was een prachtige ervaring. Maar daar voelen we ons niet thuis.
Dit hotel is wat te stijfjes en te klassevol.
Ik zal dus nu steeds Mirage boeken moest ik nog ooit naar Vegas gaan. ( Tenzij de prijzen de pan uit swingen )
wij zijn wel geen buffetten liefhebbers dus daar kan ik je niet mee helpen!
ps de beatles show love in the mirage is zeker de moeite!
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
V.w.b. een buffet. Je kunt ook gebruik maken van de buffet to buffet pas. Voor $ 50,= kun je 24 uur lang gebruik maken van de buffetten
van: Harrah's, Planet Hollywood, Rio, Paris, Caesar's Palace, Flamingo en Imperial Palace. Dit wil ik in onze aankomende vakantie zeker
gaan proberen.
van: Harrah's, Planet Hollywood, Rio, Paris, Caesar's Palace, Flamingo en Imperial Palace. Dit wil ik in onze aankomende vakantie zeker
gaan proberen.
dat hebben wij vorig jaar gedaan
we bleven twee nachten in flamingo
de eerste ochtend zijn we een beetje later gaan ontbijten en hebben we zo'n buffetpas gekocht, koste iets van $35
dus hebben we 's morgens op het gemak ontbeten, 's middags op ons gemak gaan smullen in een ander hotel, 's avonds gaan eten in ons eigen hotel en de tweede morgen gewoon vroeger gaat eten, zodat we nog binnen onze 24u bleven
het lijkt veel eten, maar het is eigenlijk best handig dat je gewoon met je pas kan binnengaan en eten zoveel je wil
de eerste avond zijn we gaan eten bij een italiaan in Ceasar's en dat kostte ons ongeveer evenveel als de rest van het verblijf in lv
wij vonden de buffetten eigenlijk best eens leuk, veel variatie en na de fastfood van de dagen ervoor en de geïmproviseerde picknicks was het een welgekome verademing
bovendien was de drank ook inbegrepen, dus kon je lekker bijtanken tijdens het eten, best aangenaam in het warme LV
we bleven twee nachten in flamingo
de eerste ochtend zijn we een beetje later gaan ontbijten en hebben we zo'n buffetpas gekocht, koste iets van $35
dus hebben we 's morgens op het gemak ontbeten, 's middags op ons gemak gaan smullen in een ander hotel, 's avonds gaan eten in ons eigen hotel en de tweede morgen gewoon vroeger gaat eten, zodat we nog binnen onze 24u bleven
het lijkt veel eten, maar het is eigenlijk best handig dat je gewoon met je pas kan binnengaan en eten zoveel je wil
de eerste avond zijn we gaan eten bij een italiaan in Ceasar's en dat kostte ons ongeveer evenveel als de rest van het verblijf in lv

wij vonden de buffetten eigenlijk best eens leuk, veel variatie en na de fastfood van de dagen ervoor en de geïmproviseerde picknicks was het een welgekome verademing
bovendien was de drank ook inbegrepen, dus kon je lekker bijtanken tijdens het eten, best aangenaam in het warme LV
dank voor de reacties. zo een buffet de buffet pas lijkt ons ook wel wat. we verblijven in PH . Kun je die pas gewoon daar kopen?
en staat er precies op aangegeven welke hotels meedoen?
hebben jullie nog tips over de hotels in LV, wat we zeker moeten zien/doen?
We houden van shoppen, entertainment, attracties . zijn niet echt gokkers dus dat blijft bij eens meekijken.
We houden van shoppen, entertainment, attracties . zijn niet echt gokkers dus dat blijft bij eens meekijken.
wij zijn vorig jaar ettelijke tijd verloren bij de leeuwen in MGM, maar dat kwam omdat het net welpjes waren die in het verblijf zaten, en tja, dan blijf je al eens plakken
hou er rekening mee dat veel van de 'attracties' in las vegas te betalen zijn, en best duur zijn (dat vond ik toch), zoals het tijgerverblijf, het grote aquarium,...
natuurlijk de bellagio-fonteinen 's avonds, mag je niet missen
wij hebben eigenlijk gewoon een lazy day ervan gemaakt en niet zoveel gedaan in Las Vegas, beetje rondgetrappeld, verschillende hotels gaan bezien, M&M winkel bekeken en ijsjes gegeten bij Ben & Jerry's, dat was het zowat
dit jaar gaan we terug, en Freemont Street staat deze keer op het programma, en ik zou stiekem graag een Cirque du Soleil show willen doen, maar ons moeder is daar geen zo'n fan van vrees ik
hou er rekening mee dat veel van de 'attracties' in las vegas te betalen zijn, en best duur zijn (dat vond ik toch), zoals het tijgerverblijf, het grote aquarium,...
natuurlijk de bellagio-fonteinen 's avonds, mag je niet missen
wij hebben eigenlijk gewoon een lazy day ervan gemaakt en niet zoveel gedaan in Las Vegas, beetje rondgetrappeld, verschillende hotels gaan bezien, M&M winkel bekeken en ijsjes gegeten bij Ben & Jerry's, dat was het zowat

dit jaar gaan we terug, en Freemont Street staat deze keer op het programma, en ik zou stiekem graag een Cirque du Soleil show willen doen, maar ons moeder is daar geen zo'n fan van vrees ik
Ik weet niet of ik de enige ben maar mijn eetritme is altijd in de war na die lange vluchten, dus ipv avondeten zat ik altijd te brunchen(Wynn is een aanrader). en dan ergens om 23.00 nam ik nog een hotdog in LV.
Wijzelf hebben ook nog geen gebruik gemaakt van de buffet of buffets pas maar ik heb
op internet veel info hierover gezien. Googlen op buffet of buffets. Een leuke is de Yelp site die allerlei meningen
over het gebruik van deze pas laat zien. Je leest daar allerlei tactieken die mensen hebben om zoveel mogelijk
uit die kaart te halen (sommigen die zelfs alle 7 uitgeprobeerd hebben in die 24 uur.....)
op internet veel info hierover gezien. Googlen op buffet of buffets. Een leuke is de Yelp site die allerlei meningen
over het gebruik van deze pas laat zien. Je leest daar allerlei tactieken die mensen hebben om zoveel mogelijk
uit die kaart te halen (sommigen die zelfs alle 7 uitgeprobeerd hebben in die 24 uur.....)
wij gaan de laatste dag van de zuidkant van Grand Canyon terug richting Las Vegas. We rijden dan via Flagstaff. We willen het liefst een plaatsje bezoeken wat nog echt authentiek is, in de cowboy sfeer.
Is er een plaats in de buurt waar we dit kunnen vinden?
Ik zag bijv rawhide, maar dat ligt niet echt op de route en het lijkt wel wat toeristisch.
Is er een plaats in de buurt waar we dit kunnen vinden?
Ik zag bijv rawhide, maar dat ligt niet echt op de route en het lijkt wel wat toeristisch.
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Als je het slim aanpakt wordt je eerst lid van de spelersclub want dan kost de 24 uurs buffetpas van Harrah's maar 44,95.stekun schreef:dank voor de reacties. zo een buffet de buffet pas lijkt ons ook wel wat. we verblijven in PH . Kun je die pas gewoon daar kopen?
Als je dan de pas aanschaft op een avond en wat laat gaat dineren, dan heb je de volgende dag ook nog helemaal, alleen moet je er dan voor zorgen dat je wat vroeger gaat dineren. Je kan dan eten in alle hotels van Harrah's, zo uit mijn hoofd zijn dat Ceasar's Palace, Bally's, Harrah's, Rio, Paris, Imperial Palace en PH. Je mag zelf weten waar je eet en zo vaak als je wilt/kunt. Je koopt de pas gewoon in het eerste buffetrestaurant en als je dus een spelerspas hebt ( gratis aan te schaffen bij de spelersclub) dan is dat je 24 uurs toegangsbewijs. Heb/wil je geen spelerspas, dan kost het buffet 49,95 en krijg je een bandje om.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 2544 Weergaves
-
Laatste bericht door HillBillies
-
- 1 Reacties