Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hearst Castle reserveren?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
charlotte1
Amerika-ontdekker

Hearst Castle reserveren?

Bericht door charlotte1 »

Wij zijn 29 juni in San Simeon en willen Hearst Castle bezoeken.
Is het nodig om te reserveren? Welke tour raden jullie aan?
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Hearst Castle reserveren?

Bericht door Coyote »

Als je pas in de loop van de dag bij Hearst Castle aankomt zou ik 'm wel reserveren. Kun je er 's ochtends om 08:00 uur zijn dan lijkt het mij niet direct nodig. Ben zelf een aantal jaren geleden ook 's ochtends met de eerste tour meegeweest zonder te reserveren.

Op de site zie ik dat ze vanaf 27 juni met speciale zomer-tours beginnen: http://www.hearstcastle.org/content/new-summer-tours. De 'Grand Rooms Tour' lijkt wel op de tour die ik destijds deed (Tour 1).

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Als je een specifieke tour wil doen, zou ik wel reserveren. Wij hadden dat in 2002 niet gedaan, en moesten toen best lang wachten tot er plek was, en helaas niet op de tour van onze keuze.
Waar ik persoonlijk op zou letten is dat je een tour kiest waarbij je beide zwembaden ziet (het beroemde bad buiten en het binnenzwembad), volgens mij zijn dat de meest spectaculaire plekjes bij het huis. Daarnaast zie je in elke tour een gedeelte van het huis, en ik denk eerlijk gezegd niet dat het heel veel uitmaakt wel gedeelte. De film die wordt getoond is trouwens ook de moeite waard!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Als je de algemene tour doet hoef je niet te reserveren, die vertrekt heel vaak op een dag, als je een meer speciale tour wil doen (maar die doe je meestal pas als je de algemene gedaan hebt) kun je beter s'ochtens even bellen om een plaats vast te leggen, dan voorkom je dat je niet mee kunt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer