Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar vegetarische producten kopen?
Waar vegetarische producten kopen?
Ik hoop dat mijn berichtje hier goed staat..
Over een week zullen we in Amerika zitten. Bijna alles is al geregeld op één ding na.
Tot nu toe ben ik er vanuit gegaan dat je in elke supermarkt wel vegetarische producten kunt kopen, maar ik heb dit nog helemaal niet nagekeken. Kan iemand van jullie mij hier antwoord op geven?
En mocht je eventuele tips hebben wat betreft vegetarisch eten in het westen van Amerika dan hoor ik die natuurlijk ook graag!
Daarnaast ben ik heel benieuwd waar de t-shirts van PETA worden verkocht. Iemand een idee?
Over een week zullen we in Amerika zitten. Bijna alles is al geregeld op één ding na.
Tot nu toe ben ik er vanuit gegaan dat je in elke supermarkt wel vegetarische producten kunt kopen, maar ik heb dit nog helemaal niet nagekeken. Kan iemand van jullie mij hier antwoord op geven?
En mocht je eventuele tips hebben wat betreft vegetarisch eten in het westen van Amerika dan hoor ik die natuurlijk ook graag!
Daarnaast ben ik heel benieuwd waar de t-shirts van PETA worden verkocht. Iemand een idee?
Hartelijke groetjes van Familie Erkens
2005 West Usa Autorondreis en Kauaii
2010 Florida: Kissimmee & Naples
2011 West Usa Camperrondreis
2016 Florida Natuur en Animal Kingdom
Re: Waar vegetarische producten kopen?
Volgens mij vind je die in elke grote supermarkt. Of in een Whole Foods.
Lilo
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Elke supermarkt verkoopt natuurlijk groenten en fruit dus wat bedoel je precies?
Er zijn meestal drie of vier soorten tofoe(tahoe) waarvan de "firm" of "extra firm"overéén komt met de nederlandse.
Daarnaast zijn er ook wel vleesvervangers te vinden maar niet mijn favoriet (Quorn)
Ik doe dus meestal maar zonder.
Neem desgewenst wel wat zakjes jus mee vanuit Nederland
Er zijn meestal drie of vier soorten tofoe(tahoe) waarvan de "firm" of "extra firm"overéén komt met de nederlandse.
Daarnaast zijn er ook wel vleesvervangers te vinden maar niet mijn favoriet (Quorn)
Ik doe dus meestal maar zonder.
Neem desgewenst wel wat zakjes jus mee vanuit Nederland
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Ik bedoel inderdaad vleesvervangers
.
We zijn nog niet zo lang vegetarisch en kunnen nog niet goed een gezonde, voedzame maaltijd zonder vlees (-vervangers) klaar maken.
Maarre, wholefoods? Klink ik erg groen als ik niet weet wat dat is? Is het een supermarkt ofzo?
Weet je wat, ik ga het even opzoeken...

We zijn nog niet zo lang vegetarisch en kunnen nog niet goed een gezonde, voedzame maaltijd zonder vlees (-vervangers) klaar maken.
Maarre, wholefoods? Klink ik erg groen als ik niet weet wat dat is? Is het een supermarkt ofzo?
Weet je wat, ik ga het even opzoeken...
...ik heb het gevonden. wholefoodsmarket.com
Ik kan op de website geen vleesvervangers vinden, maar ze hebben wel vrije uitloop vlees! Dat is ook al goed nieuws voor dierenvrienden.
Bedankt voor de tips tot nu toe!!!
Als iemand anders me nog verder kan helpen hoor ik het natuurlijk graag!
Ik kan op de website geen vleesvervangers vinden, maar ze hebben wel vrije uitloop vlees! Dat is ook al goed nieuws voor dierenvrienden.
Bedankt voor de tips tot nu toe!!!
Als iemand anders me nog verder kan helpen hoor ik het natuurlijk graag!
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ze fokken hier genoeg tofurkeys hoor. Zelfs free range
Zonder gekheid. Elke normale supermarkt heeft wel vleesvervangers in het assortiment hoor.

Zonder gekheid. Elke normale supermarkt heeft wel vleesvervangers in het assortiment hoor.
Volgens mij zijn er in de VS meer mensen vegetariër dan hier. Heb de ervaring dat veel jonge mensen vegetarisch of zelfs veganistisch zijn, omdat ze zich erg boos maken over de vleesindustrie in de VS (die echt iets dieronvriendelijk is dan hier). In grote steden zoals San Francisco is de keus enorm. Als je in Yelp zoekt op vegetarisch restaurant, vind je al 44 restaurants in SF!
Shirt kun je bestellen bij Peta zelf: http://www.petacatalog.com/
Shirt kun je bestellen bij Peta zelf: http://www.petacatalog.com/
Ja dat klopt ook. In Amerika zitten sowieso meer van alles
.
Fijn om te weten dat we gewoon naar de supermarkt kunnen voor deze spullen en niet de free range tofurkys zelf uit de wei hoeven te plukken
.
Ik weet inderdaad dat je de t-shirts online kunt kopen, maar ik dacht dat er wel ergens winkels zouden zijn die ze ook zouden verkopen.
Dank jullie wel voor het meedenken!

Fijn om te weten dat we gewoon naar de supermarkt kunnen voor deze spullen en niet de free range tofurkys zelf uit de wei hoeven te plukken

Ik weet inderdaad dat je de t-shirts online kunt kopen, maar ik dacht dat er wel ergens winkels zouden zijn die ze ook zouden verkopen.
Dank jullie wel voor het meedenken!
In vele supermarkten en ook walmart verkopen ze deze producten gewoon bij de bevroren producten. Quorn is hier bij ons populair. Daarnaast heb je bv World Market en Earth Fare waar ik regelmatig kom. Wij gaan ook regelmatig eten bij Tomato Head (organisch, en vegetarisch), natuurlijk alleen hier, maar zulke restauranten heb je overal wel. even googlen of ga bij de lokale chamber of commerce langs.
rijocaer
Hey, ik ben al eens in California geweest en ik ben heel strikt vegetariër. Ik kan je zeggen dat het daar de hemel is op dat vlak, in vergelijking met België of Nederland.
http://www.happycow.net/north_america/usa/california/
daar kan je alle veganistische en Vegetarische restaurants vinden met besprekingen/prijsindicaties en ook de winkels waar ze dus veel veggie spullen hebben. Bij wholefoods ga je zeker vanalles vinden maar probeer zeker ook eens een Loving Hut of een California veggie grill.
http://www.happycow.net/north_america/usa/california/
daar kan je alle veganistische en Vegetarische restaurants vinden met besprekingen/prijsindicaties en ook de winkels waar ze dus veel veggie spullen hebben. Bij wholefoods ga je zeker vanalles vinden maar probeer zeker ook eens een Loving Hut of een California veggie grill.
We zijn nu dik twee weken hier in de USA en net aangekomen in San Francisco. Ik ben bijna helemaal verliefd op Amerika, behalve op één vlak.
We hebben namelijk nauwelijks vegetarische producten kunnen vinden en maar liefst 1 soort vlees (voor mijn man) dat biologisch te noemen is zoals wij dat kennen
. Schamelijk vind ik dat. Amerika stelt me hierin zwaar teleur...
We hebben in 5 verschillende supermarkten gevraagd naar deze producten en we werden aangekeken alsof we van een andere planeet kwamen.
Ik bereik er natuurlijk niets mee als ik het hier schrijf, maar moet het toch ergens kwijt...
Hopelijk is het inderdaad hier in SF beter, want onderweg hier naartoe heb ik twee megastallen gezien en daar werd ik niet vrolijk van.
Begrijp me niet verkeerd, wij hebben een prachtige vakantie en we zullen zéker terug komen, maar dan zal ik me alvast erop voorbereiden dat de vegetarische markt (en dan heb ik het vooral over de supermarkten en walmart), zeker in de staten WY, CO, UT, AZ en NV (alhoewel, daar zijn we alleen in las vegas geweest en dat geeft geen duidelijk beeld) te wensen over laat.
Toch bedankt voor jullie hulp!!
We hebben namelijk nauwelijks vegetarische producten kunnen vinden en maar liefst 1 soort vlees (voor mijn man) dat biologisch te noemen is zoals wij dat kennen

We hebben in 5 verschillende supermarkten gevraagd naar deze producten en we werden aangekeken alsof we van een andere planeet kwamen.
Ik bereik er natuurlijk niets mee als ik het hier schrijf, maar moet het toch ergens kwijt...
Hopelijk is het inderdaad hier in SF beter, want onderweg hier naartoe heb ik twee megastallen gezien en daar werd ik niet vrolijk van.
Begrijp me niet verkeerd, wij hebben een prachtige vakantie en we zullen zéker terug komen, maar dan zal ik me alvast erop voorbereiden dat de vegetarische markt (en dan heb ik het vooral over de supermarkten en walmart), zeker in de staten WY, CO, UT, AZ en NV (alhoewel, daar zijn we alleen in las vegas geweest en dat geeft geen duidelijk beeld) te wensen over laat.
Toch bedankt voor jullie hulp!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen