Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Route rijden LA

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Vinno
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Route rijden LA

Bericht door Vinno »

Hoi,

ik ben samen met mijn vriendin 1 hele dag in LA.
We hebben dan nog onze huurauto. We zoeken een leuke route om zelf te rijden door Hollywood en Beverly Hills. Liefst zo'n route dat je langs huizen van bekende mensen enzo rijdt. We vinden het namelijk gewoon heerlijk om lekker rond te cruisen.

Nog andere tips om lekker rond te rijden in LA?

Tis dus belangrijk dat we het zelf kunnen rijden, dus niks met een busje ofzo. Liefst dus ook echt een route met uitleg per wijk/huis/plek waar je bent ofzo. Hoeft niet gratis te zijn!

Wie heeft er leuke tips? :)
henriette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Route rijden LA

Bericht door henriette »

Ik dacht dat toen wij in 2009 in LA waren dat je op Hollywood BLVD kaarten kon kopen met daar de huizen op waar de sterren in Beverley Hills woonde.
Stel je er wel niet te veel van voor door de hagen en hekken zie je niet veel .

Henriette
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Sunset Blv naar de kust, Pacific Coast hw richting Malibu. Bij Topanga Beach 27 noord to Mulholland drive en weer terug naar Hollywood. Ben je wel even mee bezig.
Vinno
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Vinno »

henriette schreef:Ik dacht dat toen wij in 2009 in LA waren dat je op Hollywood BLVD kaarten kon kopen met daar de huizen op waar de sterren in Beverley Hills woonde.
Stel je er wel niet te veel van voor door de hagen en hekken zie je niet veel .

Henriette
Ok, gaan we dat eens uitzoeken of we iets kunnen vinden. Dat is wel wat ik bedoel ja :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer