Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wie weet alternatief voor Lake View Lodge?
-
- Amerika-ontdekker
Wie weet alternatief voor Lake View Lodge?
Hallo,
Ik heb geprobeerd een cottage te boeken bij Lake View Lodge bij Lee Vining, zag er leuk uit. Maar was helaas volgeboekt.
Weet iemand een leuk alternatief? Ik zoek iets van een klein huisje of cabin op een mooie plek.
Alvast bedankt.
Ik heb geprobeerd een cottage te boeken bij Lake View Lodge bij Lee Vining, zag er leuk uit. Maar was helaas volgeboekt.
Weet iemand een leuk alternatief? Ik zoek iets van een klein huisje of cabin op een mooie plek.
Alvast bedankt.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Wie weet alternatief voor Lake View Lodge?
Moet het in Lee Vining zijn? Als Bridgeport ook goed is zou je naar de Virginia Creek Settlement kunnen kijken. Of June Lake, daar heb je wel campings met cabins, zoals de Silver Lake Resort.
Marianne
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Oke, bedankt. Ik ga eens kijken. Het is in ieder geval in de buurt van Lee Vining, wat mij gewoon als goede uitvalbasis leek voor b.v. Bodie.
-
- Amerika-ontdekker
Hallo Martin en Marianne,
Heb inmiddels geboekt bij het Virginia Creek Settlement. Lekker Amerikaans.
De andere optie was mooi, maar weer wat kostbaarder.
Nogmaals bedankt!
Sascha
Heb inmiddels geboekt bij het Virginia Creek Settlement. Lekker Amerikaans.
De andere optie was mooi, maar weer wat kostbaarder.
Nogmaals bedankt!
Sascha
-
- Amerikakenner
Dat hebben wij dus ook gedaan. Wij zullen er zijn op 25/8. Laten jullie weten hoe het jullie bevallen is?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht