Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Pime Air en Space of Titan Missile
-
wendyjol
- Amerikakenner
Pime Air en Space of Titan Missile
Welk van de twee heeft jullie voorkeur? Welke is spectaculairder om te bezoeken, rekening houdend met twee kids van 10 en 12?
Graag jullie advies
Graag jullie advies
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Wendy,
eigenlijk zou ik jullie willen adviseren om naar beide te gaan. Beide zijn reuze interessant. Pima Air vanwege de vliegtuigen, o.a. de presidentiële vliegtuigen en Titan vanwege een stukje geschiedenis (koude oorlog). Ze liggen dicht bij elkaar en zijn makkelijk in een halve dag te bezoeken.
Ik mag aannemen dat je al gelezen had dat ik in 2004 bij beide ben geweest (zie mijn reisverslag 2004, dag 16 - za 26 juni).
Zie ook de links van Pima Air and Space Museum en Titan Missile Museum.
En om de keuze nog wat moeilijker te maken, wat dacht je van Biosphere 2? Misschien is dat ook wel interessant voor de kinderen. Biosphere 2 ligt bij Oracle, AZ iets ten noorden van Tucson. Ik ben daar in 2002 geweest en vond het heel interessant.
Roland
eigenlijk zou ik jullie willen adviseren om naar beide te gaan. Beide zijn reuze interessant. Pima Air vanwege de vliegtuigen, o.a. de presidentiële vliegtuigen en Titan vanwege een stukje geschiedenis (koude oorlog). Ze liggen dicht bij elkaar en zijn makkelijk in een halve dag te bezoeken.
Ik mag aannemen dat je al gelezen had dat ik in 2004 bij beide ben geweest (zie mijn reisverslag 2004, dag 16 - za 26 juni).
Zie ook de links van Pima Air and Space Museum en Titan Missile Museum.
En om de keuze nog wat moeilijker te maken, wat dacht je van Biosphere 2? Misschien is dat ook wel interessant voor de kinderen. Biosphere 2 ligt bij Oracle, AZ iets ten noorden van Tucson. Ik ben daar in 2002 geweest en vond het heel interessant.
Roland
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
Flying_Circus
- Amerika-ontdekker
Re: Pime Air en Space of Titan Missile
Ik ben verschillende malen in Arizona en ook Tucson geweest. In tegenstelling tot andere schrijvers zeg ik ga alleen voor Pima en AMARC. Laat Titan (dus neem geen combi kaartje Pima - Titan). Pima is een van de grootste openlucht luchtvaart musea ter wereld. Titan is niets bijzonders. Amarc is verbazingwekkend als je van vliegtuigen houdt.
Tot slot laat Biosfeer 2 links liggen. Je mag hier toch niet naar binnen. Alleen het laboratorium is toegankelijk. Hier kun je een aantal filmpjes bekijken. Dus niet doen.
Tot slot laat Biosfeer 2 links liggen. Je mag hier toch niet naar binnen. Alleen het laboratorium is toegankelijk. Hier kun je een aantal filmpjes bekijken. Dus niet doen.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Re: Pime Air en Space of Titan Missile
Smaken verschillen nu eenmaal...hroolvink schreef:Titan is niets bijzonders.
En ook hier ben ik het niet met je eens. Biosphere kun je wel degelijk van binnen bezoeken. In 2002 heb ik een uitgebreide en interessante rondleiding gehad, dus niet enkel het laboratorium. Tijdens de rondleiding krijg je een aardig beeld hoe de onderzoekers hier een tijd in geleefd hebben.hroolvink schreef:Tot slot laat Biosfeer 2 links liggen. Je mag hier toch niet naar binnen. Alleen het laboratorium is toegankelijk. Hier kun je een aantal filmpjes bekijken. Dus niet doen.
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 2541 Weergaves
-
Laatste bericht door nwolf