Fotoverslag Las Vegas januari 2011
Geplaatst: 30 apr 2011, 17:15
Hallo allemaal,
Op 31 december 2010 vlogen we naar Las Vegas om daar nog net de jaarswisseling mee te maken. De hele Strip was afgesloten voor verkeer en vanaf alle hotels werd tegelijkertijd hetzelfde vuurwerk de lucht in geschoten. Heel erg leuk om mee te maken. De volgende dagen hebben we lekker op ons gemak alle hotels op de Strip verkend. De vorige keren waren we er in hartje zomer. Toen konden we vanwege de hitte niet alles doen. Nu was dat prima te doen. De eerste dagen hadden we nog een jas nodig, maar de rest van de dagen liepen we met een vest rond en zelfs dat kon af en toe uit. We zijn ook weer naar Fremont Street geweest en natuurlijk veel gewinkeld. We zijn deze keer ook naar de Pinball Hall of Fame geweest. Er leuk als je van flipperkasten houdt. Op Erik zijn verjaardag zijn we naar de show Believe van Criss Angel geweest. Een erg leuke show als je van illisionisten houdt, met de nodige humor. Hoogtepunten van de reis waren de bezoeken aan Death Valley en Valley of Fire State Park. We hadden hier ook wel heel erg geluk met het weer. Omdat we maar een week zijn geweest hebben we deze keer geen reisverslag bijgehouden. Ik heb nu toch nog besloten om een fotoverslag te maken. Degenen die dit leuk vinden kunnen dit verslag vindenop www.kauffeld.net63.net
Anne-Marie
Op 31 december 2010 vlogen we naar Las Vegas om daar nog net de jaarswisseling mee te maken. De hele Strip was afgesloten voor verkeer en vanaf alle hotels werd tegelijkertijd hetzelfde vuurwerk de lucht in geschoten. Heel erg leuk om mee te maken. De volgende dagen hebben we lekker op ons gemak alle hotels op de Strip verkend. De vorige keren waren we er in hartje zomer. Toen konden we vanwege de hitte niet alles doen. Nu was dat prima te doen. De eerste dagen hadden we nog een jas nodig, maar de rest van de dagen liepen we met een vest rond en zelfs dat kon af en toe uit. We zijn ook weer naar Fremont Street geweest en natuurlijk veel gewinkeld. We zijn deze keer ook naar de Pinball Hall of Fame geweest. Er leuk als je van flipperkasten houdt. Op Erik zijn verjaardag zijn we naar de show Believe van Criss Angel geweest. Een erg leuke show als je van illisionisten houdt, met de nodige humor. Hoogtepunten van de reis waren de bezoeken aan Death Valley en Valley of Fire State Park. We hadden hier ook wel heel erg geluk met het weer. Omdat we maar een week zijn geweest hebben we deze keer geen reisverslag bijgehouden. Ik heb nu toch nog besloten om een fotoverslag te maken. Degenen die dit leuk vinden kunnen dit verslag vindenop www.kauffeld.net63.net
Anne-Marie