Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Uitgaan Las Vegas
Uitgaan Las Vegas
Hallo allemaal,
Ik heb nog even een vraag over het uitgaan in Las Vegas. Wij zijn van de zomer een aantal dagen in Las Vegas en nu zouden we daar ook graag uit willen gaan. We zijn 21 jaar en zoeken daarom iets leuks. We hebben al veel sites gevonden met verschillende clubs (voornamelijk in de hotels op de Strip), maar wij merken dat je in deze clubs voornamelijk helemaal opgedirkt eruit moet zien. Dat het voornamelijk gaat om gezien worden. Wij zoeken dan ook iets leuks waar de 'normale' mensen komen.
Zijn hier toevallig nog jonge mensen die in Las Vegas uit zijn geweest en die ons leuke tips kunnen geven over waar het gezellig is? Waar we juist heen moeten gaan of vooral niet?
Alvast bedankt!
Ik heb nog even een vraag over het uitgaan in Las Vegas. Wij zijn van de zomer een aantal dagen in Las Vegas en nu zouden we daar ook graag uit willen gaan. We zijn 21 jaar en zoeken daarom iets leuks. We hebben al veel sites gevonden met verschillende clubs (voornamelijk in de hotels op de Strip), maar wij merken dat je in deze clubs voornamelijk helemaal opgedirkt eruit moet zien. Dat het voornamelijk gaat om gezien worden. Wij zoeken dan ook iets leuks waar de 'normale' mensen komen.
Zijn hier toevallig nog jonge mensen die in Las Vegas uit zijn geweest en die ons leuke tips kunnen geven over waar het gezellig is? Waar we juist heen moeten gaan of vooral niet?
Alvast bedankt!
- Valerie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Uitgaan Las Vegas
Ik deed reeds 2x een limotour en lieten ons op het einde afzetten aan Margarittaville. Geen disco ofzo, wel een leuk café met liveband. Ik heb me er 2 keer super geamuseerd! Ik raad het aan, maar het is misschien niet helemaal wat je zoekt..
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Margarittaville is inderdaad leuk; een limo kun je al huren voor € 59,00 per uur.
-
- Amerikafan
Wij zijn bij Bills Gambling saloon geweest. Elke avond een live band en het bier daar is niet echt duur. 4,50 dollar voor een pitcher bier = 1,8 liter! verder wel wezen kijken bij een paar andere barretjes maar ook niet echt veel. Wij zaten in Excalibur maar daar was zowieso niets.
Rene
Rene
1995: Ontario-Quebec-New York
2008: British Columbia
2008: Florida
2010: British Columbia - Alberta
2011: California - Utah - Arizona - Nevada
2012: Florida
2008: British Columbia
2008: Florida
2010: British Columbia - Alberta
2011: California - Utah - Arizona - Nevada
2012: Florida
-
- Amerika-ontdekker
Wij gaan met onze dochters van 21 en 18 jaar. Komt de jongste er ook in of wordt er streng gecontroleerd?
- DVDGuy
- Amerika-expert
Wat ook leuk is, is het Carnival, naast Harrah's; elke dag live optredens v.a. 16:00 uur.
Bier bestellen per bucket, anders ben je $ 4-6 per flesje kwijt
Bier bestellen per bucket, anders ben je $ 4-6 per flesje kwijt

Bedankt voor jullie reacties allemaal! Ik denk alleen niet dat dit is wat we helemaal zoeken. We zijn wel opzoek naar een club (of desnoods bar) waar we lekker kunnen dansen en niet dat we heel de avond aan een bar zitten naar bandjes te luisteren.
Heeft iemand daar nog leuke tips voor?
Wij gaan volgende maand met 5 gasten van 22 jaar naar las vegas.
Nu weet ik zeker dat wij ons daar wel gaan vermaken maar heeft iemand nog goede tips voor uitgaan.
Wij zijn hier in Nederland meer van de feestcafe's dan de grote discotheken zeg maar
, is in Vegas iets soortgelijks te vinden.
Nu weet ik zeker dat wij ons daar wel gaan vermaken maar heeft iemand nog goede tips voor uitgaan.
Wij zijn hier in Nederland meer van de feestcafe's dan de grote discotheken zeg maar

- Valerie
- Amerikakenner
Oh maar ik heb véél gedanst hoor in Margarittaville!!! Dat is absoluut de bedoeling!!
Het voordeel daar is inderdaad ook dat je er als - 21 jarige binnenkan. Ze vragen alleen ID als je alcohol bestelt aan de bar.
Dit filmpje vond ik van de band op youtube : ... re=related (het is niet opgenomen in Margarittaville wel).
Het voordeel daar is inderdaad ook dat je er als - 21 jarige binnenkan. Ze vragen alleen ID als je alcohol bestelt aan de bar.
Dit filmpje vond ik van de band op youtube : ... re=related (het is niet opgenomen in Margarittaville wel).
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
Had een Amerikaan in een recent college, hij vertelde me dat zijn vrienden (wonen in Scottsdale) graag uitgaan bij Tryst (onderdeel van de Wynn) en bij Encore Beach Club XS Nightclub. Weet niet of je in Londen wel eens uit geweest bent? Komt overeen met Movida/Boujis/Roof Gardens qua stijl/prijs, reken op $ 25 per drankje. Opgedost zal net zo zijn als in Londen en opzich meevallen: dresscode: geen kapotte jeans, maar business casual (spijkerbroek met krijtstreep-jacket en overhemd b.v.). Gok wel dat je het makkelijker zal hebben als vrouw om binnen te komen
.
Rijen zijn wel idioot lang op vrijdag en zaterdag..
Oh, en de video's liegen er niet om... als je dit zoekt:

Rijen zijn wel idioot lang op vrijdag en zaterdag..
Oh, en de video's liegen er niet om... als je dit zoekt:
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Overal met een leeftijdslimiet van 21 wordt heel streng gecontroleerd.charlotte1 schreef:Wij gaan met onze dochters van 21 en 18 jaar. Komt de jongste er ook in of wordt er streng gecontroleerd?
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- DVDGuy
- Amerika-expert
Je kunt in de "bar" naast Harrah's juist uitstekend dansen!deniseb schreef:Bedankt voor jullie reacties allemaal! Ik denk alleen niet dat dit is wat we helemaal zoeken. We zijn wel opzoek naar een club (of desnoods bar) waar we lekker kunnen dansen en niet dat we heel de avond aan een bar zitten naar bandjes te luisteren.
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
De meeste hotels hebben een hotel bar waar je vaak leuke bands hebt en met een gerust hart kunt gaan zitten zonder helemaal opgedirkt te zijn. Ligt er ook een beetje aan welke avonden je in Vegas bent en welk hotel je zit.
Daarnaast zijn er de gewone bars die meestal tot een uur of 1 open zijn. Ik kan me herinneren dat wij in het Treasure Island vaak hebben gezeten en dat dit altijd heel gezellig was, Kahunaville heet het. Deze ging altijd vroeger dicht dan de clubs.
Margaritaville is volgens mij ook zoiets, maar wel langer open.
In New York New York heb je Coyote Ugly Bar, redelijk klein maar wel altijd vol.
Wellicht leuk voor jullie leeftijd aangezien leeftijd tussen 18-25 jaar is over het algemeen genomen.
Wij zijn in 2009 in het MGM naar Studio 54 geweest. Echt een aanrader, maar de kosten van drank zijn nogal hoog.
Daarnaast zijn er de gewone bars die meestal tot een uur of 1 open zijn. Ik kan me herinneren dat wij in het Treasure Island vaak hebben gezeten en dat dit altijd heel gezellig was, Kahunaville heet het. Deze ging altijd vroeger dicht dan de clubs.
Margaritaville is volgens mij ook zoiets, maar wel langer open.
In New York New York heb je Coyote Ugly Bar, redelijk klein maar wel altijd vol.
Wellicht leuk voor jullie leeftijd aangezien leeftijd tussen 18-25 jaar is over het algemeen genomen.
Wij zijn in 2009 in het MGM naar Studio 54 geweest. Echt een aanrader, maar de kosten van drank zijn nogal hoog.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Je moet 21 zijn om daar binnen te komen. Vond het zelf een vreselijk foute bar die alleen de moeite waard is als je veel gratis drank wil hebben.MichelH schreef:n New York New York heb je Coyote Ugly Bar, redelijk klein maar wel altijd vol.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij zijn in 2009 langs de rij voor Encore club gelopen............ik had er niet in willen staan. Rijen lang! Echt niet normaal. En allemaal behoorlijk opgedirkt. Ik loop er zelf niet bij als een boerentrien, maar voelde me daar echt underdressed.
Wij hebben een geweldige avond gehad in een bar in Ceasars Palace. Bandje erbij, cocktails en geweldige avond!
De bruine kroegen zoals wij die hier kennen heb ik daar nog niet gezien.
http://www.purethenightclub.com/ Hier wil ik eigenlijk nog wel een keer heen, moet fantastisch zijn.
Wij hebben een geweldige avond gehad in een bar in Ceasars Palace. Bandje erbij, cocktails en geweldige avond!
De bruine kroegen zoals wij die hier kennen heb ik daar nog niet gezien.
http://www.purethenightclub.com/ Hier wil ik eigenlijk nog wel een keer heen, moet fantastisch zijn.

Bedankt voor jullie reacties allemaal!
MichelH, Studio 54 waren wij inderdaad ook al een aantal keer tegen gekomen, maar daarbij hadden wij ook de indruk dat je helemaal opgedirkt moest zijn. Niet dus? Dan is dat ook wel een leuke optie denk ik!
MichelH, Studio 54 waren wij inderdaad ook al een aantal keer tegen gekomen, maar daarbij hadden wij ook de indruk dat je helemaal opgedirkt moest zijn. Niet dus? Dan is dat ook wel een leuke optie denk ik!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Dat is vrij standaard bij de uitgaansgelegenheden in de grotere steden.MichelH schreef:Echt een aanrader, maar de kosten van drank zijn nogal hoog.
Daarnaast betaal je nog entree 20 a 30 dollar (dames betalen vaak wel wat minder dan heren) en betaal je je scheel dus aan de drankjes.
Persoonlijk vind ik dat niet echt leuk meer stappen.. bovendien heb je in Amerika een groter onderscheid tussen het klootjesvolk en de rijken, aangezien
je dus niet zomaar op een bank kan lounchen, ja als je de bottle service neemt... en wat zo'n fles kost... nou, ik doe liever wat anders met het geld.

Maargoed, het is maar net hoeveel je zelf wilt uitgeven natuurlijk. Wel vind ik de sfeer in Amerika gemoedelijker dan het uitgaan in discotheken in Nederland bijv.
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Bij Studio 54 ligt het er een beetje aan welke dag het is.
Vaak zijn er promo's waar je bv. al 's middags je entree kaart kan kopen voor 10 USD in plaats van de gebruikelijke 20 of 30 dollar entree. Meestal zie je dan al voor de ingang van studio 54 een paar mensen staan die entreekaartjes aan het verkopen zijn.
Je hoeft niet super opgedirkt te zijn om binnen te mogen, maar enige klasse (om het zo maar te noemen) is wel aan te bevelen, dus niet een simpele spijkerbroek met een t-shirt.
Wij zijn in 2009 op een donderdagavond geweest. Reken op 8,- dollar voor een flesje bier. Wel een superavond gehad overigens...
Let wel op dat het meestal pas na 12-1 uur drukker begint te worden.
Het verschil tussen Amerikanen en Europeanen qua uitgaan is dat de Amerikanen zich volgens mij meestal eerst vol laten gooien met shooters, zodat ze al snel voor redelijk goedkoop tarief al aangeschoten zijn, zodat ze daarna rustig kunnen nippen aan de duurdere drankjes. (Let wel: Dit is wat mij persoonlijk is opgevallen in Amerika qua uitgaan en drank inname.)
Vaak zijn er promo's waar je bv. al 's middags je entree kaart kan kopen voor 10 USD in plaats van de gebruikelijke 20 of 30 dollar entree. Meestal zie je dan al voor de ingang van studio 54 een paar mensen staan die entreekaartjes aan het verkopen zijn.
Je hoeft niet super opgedirkt te zijn om binnen te mogen, maar enige klasse (om het zo maar te noemen) is wel aan te bevelen, dus niet een simpele spijkerbroek met een t-shirt.
Wij zijn in 2009 op een donderdagavond geweest. Reken op 8,- dollar voor een flesje bier. Wel een superavond gehad overigens...
Let wel op dat het meestal pas na 12-1 uur drukker begint te worden.
Het verschil tussen Amerikanen en Europeanen qua uitgaan is dat de Amerikanen zich volgens mij meestal eerst vol laten gooien met shooters, zodat ze al snel voor redelijk goedkoop tarief al aangeschoten zijn, zodat ze daarna rustig kunnen nippen aan de duurdere drankjes. (Let wel: Dit is wat mij persoonlijk is opgevallen in Amerika qua uitgaan en drank inname.)
-
- Amerika-ontdekker
Laatste keer dat ik in Vegas was waren mijn 2 mede-reizigers (clubs boeien mij zo niet) ook zeer te spreken over een nachtje Tao in the Venetian. Qua prijzen en dresscode gelijkaardig aan wat ik hierboven lees over Studio 54.
-
- Amerika-ontdekker
Ik ben met enkele vriendinnen al vaak op stap geweest in Vegas en wij vonden Voodoo Club in het Rio hotel heel leuk (openlucht op het 52e verdiep vh hotel).
Pure is natuurlijk ook super. Vanaf mei is dit ook in openlucht.
In Mirage is een danscafé waar je minder opgedirkt moet zijn, 'King Ink'. Overdag is het een tattoo studio en 's avonds een danscafé. Leuke sfeer daar.
Studio 54 vond ik niet zo super, ben er wel op een donderdag geweest en was niet zo druk als de andere clubs. Coyote Ugly vond ik ook niks. De club 'Rok' in New York New York was ook niet echt geweldig, weinig volk ook.
Naar de clubs in het Palms Hotel zijn we ook geweest, dat was wel OK en Moon heeft ook een buiten-terras, maar dan is Voodoo wel leuker.
Tao in de Venetian is ook heel leuk, maar soms wel erg lang aanschuiven in het weekend.
Tov vrouwen doen ze niet zo moeilijk aan de inkom heb ik al gezien, maar als je gewoon een mooi kleedje en schoenen met hakjes aandoet, zijn ze al heel tevreden hoor
.
Pure is natuurlijk ook super. Vanaf mei is dit ook in openlucht.
In Mirage is een danscafé waar je minder opgedirkt moet zijn, 'King Ink'. Overdag is het een tattoo studio en 's avonds een danscafé. Leuke sfeer daar.
Studio 54 vond ik niet zo super, ben er wel op een donderdag geweest en was niet zo druk als de andere clubs. Coyote Ugly vond ik ook niks. De club 'Rok' in New York New York was ook niet echt geweldig, weinig volk ook.
Naar de clubs in het Palms Hotel zijn we ook geweest, dat was wel OK en Moon heeft ook een buiten-terras, maar dan is Voodoo wel leuker.
Tao in de Venetian is ook heel leuk, maar soms wel erg lang aanschuiven in het weekend.
Tov vrouwen doen ze niet zo moeilijk aan de inkom heb ik al gezien, maar als je gewoon een mooi kleedje en schoenen met hakjes aandoet, zijn ze al heel tevreden hoor

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2611 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-
- 20 Reacties