Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

SF: Bike Tour en Alcatraz Night Tour

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
EasyRiders
Amerikafan

SF: Bike Tour en Alcatraz Night Tour

Bericht door EasyRiders »

Wij zijn maar 1 volle dag in SF en die dag hebben we in ieder geval de Bike Tour staan (fietsen over de GG bridge en via de ferry terug). Wat ik graag zou willen weten hoe lang je daar ongeveer over doet. We willen namelijk die zelfde dag de Alcatraz Night Tour doen . Die vertrekt om 18.45 uur. Zelf hebben we het idee dat het makkelijk te doen is. We willen aan de overkant bij Sausalito de ferry weer terug nemen dus een hele lange route doen we niet want we zijn met de kids.
juli 1994 Florida
juli-aug 1996 NY-Canada-WDC- Zuidwesten
juli 1997 NY-Florida
juli 2011 NY-Zuidwesten-WDC
Alex19

Re: SF: Bike Tour en Alcatraz Night Tour

Bericht door Alex19 »

Ik denk dat ik er ongeveer 8-9 uur over deed, maar dat kan flink verschillen want ik bezocht ook nog wat dingen onderweg enzo.
G&M
Amerikafan

Bericht door G&M »

Wij hebben toen in de ochtend de earlybird tour gedaan op Alcatraz. Toen we terug kwamen zo rond 12:00u hebben we iets gegeten in Fishermens Warf en daarna de fietsen opgepikt bij Blazing Sadles.

En toen zijn we vertrokken richting Golden Gate. Wij zijn regelmatig gestopt, foto's gemaakt, vriendin ten huwelijk gevraagd bovenop de Golden Gate, naar de overkant en dan links de berg naar boven ( gelopen :oops: ) om vanaf daar weer foto's te maken, daarna weer terug naar onder naar Sauselito, daar weer lekker aan het water gezeten en daarna pas weer terug met de laatste ferry. Hehe... :wink:

En al met al waren we geloof ik zo rond zo rond 7uur half 8u 's avonds weer terug met de fietsen. Dus in totaal schat ik dat we zo'n 6 á 7 uurtjes weg zijn geweest. Dus op tijd 's ochtends vertrekken en dan haal je dat makkelijk! :thumbup:
Als je eenmaal de smaak van reizen te pakken hebt ben je altijd onderweg! Al is het alleen maar in gedachten!!
EasyRiders
Amerikafan

Bericht door EasyRiders »

G&M schreef: Dus op tijd 's ochtends vertrekken en dan haal je dat makkelijk! :thumbup:
Bedankt!. Dat idee hadden wij ook.
juli 1994 Florida
juli-aug 1996 NY-Canada-WDC- Zuidwesten
juli 1997 NY-Florida
juli 2011 NY-Zuidwesten-WDC
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij zijn verder gefietst, tot an Tiburon, maar als je tot aan Sausalito gaat kan je makkelijk nog iets anders doen die dag. Zie ons 2008-verslag voor onze fietstocht.
Zorg dat je weet hoe laat de veerboten gaan, dan kun je daar rekening mee houden (wij bleeven lang bij de Starbucks hangen en moesten toen behoorlijk sprinten :wink: )

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer