Hotel Los Angeles

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
charlotte1
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 mar 2011, 18:29

Hotel Los Angeles

Bericht door charlotte1 »

Ik ben al een tijdje op zoek naar een hotel in Los Angeles in de buurt van Universal studio's, Hollywood, Bev.Hills.
Prijs rond de €100,-, het liefst 's nachts rustig. Na L.A. gaan we door naar San Diego en zou ik graag een hotel in zuid L.A. boeken, zodat het nog maar een klein stukje is naar S.D.
Heb al veel gelezen op tripadvisor, maar vindt het steeds moeilijker worden. Sommige hotels 's nachts veel herrie of aan een drukke weg, waardoor weinig nachtrust.
Wie weet een paar aardige hotels/motels/B&B?
Martinvdm
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 13 mar 2011, 12:43

Re: Hotel Los Angeles

Bericht door Martinvdm »

Ik hou me aanbevolen. Voor juni 2011 hebben wij ook nog geen hotel in LA.
AnnArbor
Amerika-ontdekker
Berichten: 35
Lid geworden op: 24 okt 2010, 16:46

Re: Hotel Los Angeles

Bericht door AnnArbor »

Wij hebben vorig jaar juli overnacht in Best Western Hollywood Plaza Inn. Op loopafstand van Hollywood en met de auto snel bij Universal studios. Het zit wel aan een drukke weg, maar daar hadden wij geen last van (de kamers liggen ook niet aan de weg, maar wat naar achter). Voordeel van dit hotel is het gratis parkeren en er is een restaurant. Wij hebben geboekt via booking.com.
Oktober - november 2003 Great Lake district en New York
Oktober 2009 Noordoosten Verenigde Staten
Juni - juli 2010 Zuidwesten Verenigde Staten
April - mei 2011 New York City
December 2012 New York en Hudson Valley
charlotte1
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 mar 2011, 18:29

Re: Hotel Los Angeles

Bericht door charlotte1 »

Bedankt voor je reactie. Ik was meteen enthousiast, maar helaas is een 2 Queen nu rond de €150,- en dat is me net even te veel.
Dus als er nog iemand suggesties heeft?
Gebruikersavatar
derrobbie
Amerika-ontdekker
Berichten: 68
Lid geworden op: 18 okt 2010, 12:08

Re: Hotel Los Angeles

Bericht door derrobbie »

Misschien is het Hollywood orchid suites iets?
Wij zaten met het zelfde dilemma in LA en heb hier geboekt voor eind Mei.
Direct achter het Kodak theatre aan Hollywood boulevard.
Het heeft goede reviews in tripadvisor (al lees je soms iets over geluid), en heeft gratis parkeren.
iig succes met zoeken.
Gebruikersavatar
Dude
Moderator
Berichten: 7220
Lid geworden op: 22 dec 2007, 13:13
Locatie: Tucson, Arizona

Re: Hotel Los Angeles

Bericht door Dude »

Wij hebben in LA overnacht in een B&B in Costa Mesa, ze zijn nu verhuist naar Huntington Beach. De gastvrouw is Belgisch, de man Amerikaan.
Het gaat over deze B&B : http://www.newportbeachbnb.be/

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Gebruikersavatar
tineke57
Amerikafan
Berichten: 179
Lid geworden op: 26 jan 2008, 00:28
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Antwerpen, België

Re: Hotel Los Angeles

Bericht door tineke57 »

Ik heb zelf juist geboekt bij Hollywood City Inn, einde mei, aan $80.82 per nacht.
2007: NV–UT–CO–AZ–CA-NV - 2008: CO–WY–NE–SD–ND–MT–WY–CO - 2011: CA–NV–AZ–UT–NV–CA
2012: CO–UT–NM–CO - 2013: FL - 2014: WA-OR-CA - 2016: AZ-UT - 2017: Peru - 2018: CA-AZ-NV
Gebruikersavatar
tosca
Amerika-expert
Berichten: 3212
Lid geworden op: 01 feb 2010, 16:30

Re: Hotel Los Angeles

Bericht door tosca »

Hollywood ligt ook niet in het zuiden van LA. Dus je zal hier ook een keuze in moeten maken, of in het zuiden zodat je sneller in San Diego bent, of in Hollywood?
Gebruikersavatar
Belenos
Amerika-ontdekker
Berichten: 83
Lid geworden op: 17 feb 2011, 11:48
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Hotel Los Angeles

Bericht door Belenos »

Hier heb ik ook lang over zitten twijfelen. Uiteindelijk heb ik het Hollywood Celebrity Hotel geboekt. Krijgt goede kritieken op TripAdvisor en de ligging is volgens mij ook wel goed. Kost me rond de 100 euro in juli.
charlotte1
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 mar 2011, 18:29

Re: Hotel Los Angeles

Bericht door charlotte1 »

Bedankt voor jullie tips.
We hebben 3 overnachtingen, de eerste 2 dus in de buurt van Hollywood en de 3e nacht verkassen naar het zuiden van de stad.
Ik wil niet te veel tijd kwijt zijn 's ochtends met het verkeer in de stad, want wil die dag al naar Sea World. Wie weet scheelt dat weer een uurtje filerijden.
ralfbosz
Amerikafan
Berichten: 249
Lid geworden op: 20 aug 2010, 19:45

Re: Hotel Los Angeles

Bericht door ralfbosz »

charlotte1 schreef:Bedankt voor jullie tips.
We hebben 3 overnachtingen, de eerste 2 dus in de buurt van Hollywood en de 3e nacht verkassen naar het zuiden van de stad.
Ik wil niet te veel tijd kwijt zijn 's ochtends met het verkeer in de stad, want wil die dag al naar Sea World. Wie weet scheelt dat weer een uurtje filerijden.
Waarom geen hotwire gebruikt? Dan hoef je ook niet het hotel te kiezen, alleen met de prijs eens zijn. Of via Priceline zelf bieden wat je maximaal wil betalen ;). Gebruik de zoekfunctie en laat je verbazen...
Gebruikersavatar
tosca
Amerika-expert
Berichten: 3212
Lid geworden op: 01 feb 2010, 16:30

Re: Hotel Los Angeles

Bericht door tosca »

Ik zou dan lekker voor Redondo Beach of Manhattan Beach gaan. Zit je in het zuiden van de stad en lekker aan het strand!

En dan zou je inderdaad voor Hotwire (of Priceline) kunnen gaan! Kun je gewoon de regio kiezen en het bedrag wat je kwijt wil zijn! Wij zaten vorig jaar in het Crown Plaza in Redondo Beach, prima hotel! En op straat was het gewoon gratis parkeren!
herdesign
Amerika-ontdekker
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 apr 2011, 17:12
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Hotel Los Angeles

Bericht door herdesign »

WIj zijn verschillende malen in het Berefords Arms hotel geweest. Nabij Union Square. Een prachtig hotel alleen geen echt ontbijt maar wel 's ochtends thee, koffie en fruit/gebak en 's avonds gratis borreluurtje met wijn. In de omgeving is genoeg gelegenheid om te ontbijten. Dit hotel heeft een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Prijzen per nacht ongeveer 100 dollar per kamer. Je komt dus wel een stuk duurder uit. Niet aan het strand maar wel lekker in het centrum. Van druk verkeer hebben we nooit echt veel last gehad.
Op zoek naar een luxueus nieuw vakantiehuis in Utah?
Wellicht is de The Water Wheel House in Kanab, Utah wat.
http://www.Kanabrental.com
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer