Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
ideetjes voor route?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
ideetjes voor route?
Hallo allemaal,
een vriend van mij zou graag in mei - juni een reis maken naar de USA.
Hij wil graag een rondreisje van +-14 dagen in het westen-zuidwesten combineren met een week platte zon-strandvakantie (in USA of Mexico-caraïben). Hebben jullie ideetjes wat een eventueel reisschema zou kunnen zijn (hij had graag SF en LV met enkele parken) en welke plaatsen er goed te combineren zijn voor zijn strandvakantie? Ik weet zelf ook dat 14d vrij kort is, maar hij heeft maar 3 weken en wil eindigen met een week platte rust (in luxe).
alvast bedankt!
Peter
een vriend van mij zou graag in mei - juni een reis maken naar de USA.
Hij wil graag een rondreisje van +-14 dagen in het westen-zuidwesten combineren met een week platte zon-strandvakantie (in USA of Mexico-caraïben). Hebben jullie ideetjes wat een eventueel reisschema zou kunnen zijn (hij had graag SF en LV met enkele parken) en welke plaatsen er goed te combineren zijn voor zijn strandvakantie? Ik weet zelf ook dat 14d vrij kort is, maar hij heeft maar 3 weken en wil eindigen met een week platte rust (in luxe).
alvast bedankt!
Peter
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Re: ideetjes voor route?
Dit zou een mooie route kunnen zijn voor 14 dagen.:
Dag 1: Aankomst Las Vegas
Dag 2: Las Vegas
Dag 3: Las Vegas - Death Valley
Dag 4: Death Valley - Lee Vining
Dag 5: Lee Vining - Yosemite
Dag 6: Yosemite
Dag 7: Yosemite - San Francisco
Dag 8: San Francisco
Dag 9: San Francisco
Dag 10: San Francisco - Monterey
Dag 11: Monterey - Cambria
Dag 12: Cambria - Los Angeles
Dag 13: Los Angeles
Dag 14: Los Angeles
Je zou dan na die 2 weken nog zuidelijker kunnen kijken richting San Diego voor het weekje aan het strand, maar ik weet niet of het al wel strandweer is begin juni, dus doorvliegen vanuit Los Angeles zou ook een optie kunnen zijn. Is Hawaii geen optie?
Dag 1: Aankomst Las Vegas
Dag 2: Las Vegas
Dag 3: Las Vegas - Death Valley
Dag 4: Death Valley - Lee Vining
Dag 5: Lee Vining - Yosemite
Dag 6: Yosemite
Dag 7: Yosemite - San Francisco
Dag 8: San Francisco
Dag 9: San Francisco
Dag 10: San Francisco - Monterey
Dag 11: Monterey - Cambria
Dag 12: Cambria - Los Angeles
Dag 13: Los Angeles
Dag 14: Los Angeles
Je zou dan na die 2 weken nog zuidelijker kunnen kijken richting San Diego voor het weekje aan het strand, maar ik weet niet of het al wel strandweer is begin juni, dus doorvliegen vanuit Los Angeles zou ook een optie kunnen zijn. Is Hawaii geen optie?
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Hawai vindt hij te veel uit de richting dus dat is niet echt een optie.
Heeft iemand ooit een strandvakantie in SD gedaan? Zo ja, waar moet je dan zijn (hotels, stranden,...?)
Hij heeft me net zelf een mogelijke route doorgestuurd. Wat vinden jullie ervan?
Dag 1: Aankomst san fran
Dag 2: SF
Dag 3: SF - Yosemite
Dag 4: Yosemite
Dag 5: Yosemite - ? (sequioa of iets anders)
Dag 6: ? - DV
Dag 7: DV- LV
Dag 8: LV
Dag 9: LV
Dag 10: LV- Zion
Dag 11: Zion - Page
Dag 12: Page - GC
Dag 13: GC
Dag 14: GC - Phoenix
PHoenix -> ? (hij zou blijkbaar toch graag naar Mexico gaan (Cancun ofzo)) Heeft iemand dit ooit gedaan?
En hoe zou je best vliegtickets boeken voor een route bru-sfo-cancun-bru? Multicity of delen apart?
Heeft iemand ooit een strandvakantie in SD gedaan? Zo ja, waar moet je dan zijn (hotels, stranden,...?)
Hij heeft me net zelf een mogelijke route doorgestuurd. Wat vinden jullie ervan?
Dag 1: Aankomst san fran
Dag 2: SF
Dag 3: SF - Yosemite
Dag 4: Yosemite
Dag 5: Yosemite - ? (sequioa of iets anders)
Dag 6: ? - DV
Dag 7: DV- LV
Dag 8: LV
Dag 9: LV
Dag 10: LV- Zion
Dag 11: Zion - Page
Dag 12: Page - GC
Dag 13: GC
Dag 14: GC - Phoenix
PHoenix -> ? (hij zou blijkbaar toch graag naar Mexico gaan (Cancun ofzo)) Heeft iemand dit ooit gedaan?
En hoe zou je best vliegtickets boeken voor een route bru-sfo-cancun-bru? Multicity of delen apart?
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Waarom niet van Phx (of een andere locatie) naar Miami vliegen voor een strandvakantie?
wij hebben aan onze rondreis die eindigde in LA een cruise geplakt naar de Mexicaanse Riviera van 7 dg om lekker te luieren aan boord, te zonnen op het dek en te baden in luxe. 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1281 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 15 Reacties