Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Phoenix-Moab-Mount Rushmore-Yellowstone-Las vegas-Phoenix
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Phoenix-Moab-Mount Rushmore-Yellowstone-Las vegas-Phoenix
Aan de hand van jullie tips op mijn vorige topic http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 2859hebben we een voorlopige route opgesteld.
Hieronder een eerste opzetje van onze route:
1 Amsterdam- Phoenix
2 Phoenix
3 Chinle (Canyon de Chelley)
4 Moab (via Monument Valley en Canyonlands)
5 Moab (Arches)
6 Moab (Horse Shoe Canyon, Island of the Skys)
7 Denver
8 Denver (Six Flags)
9 Rocky Mountain NP
10 Cheyenne (hele dag bezoek aan Rocky M.NP, eind van de middag naar Cheyenne)
11Cheyenne ( Frontier Days)
12 Rapid City
13 Rapid City (Mount Rushmore/ Crazy Horse/Needles)
14 Rapid City (Badlands)
15 ???? route via Bighorn Mountains /Devil's Tower
16 Cody
17 Yellowstone ( via Beartooth Pass)
18 Yellowstone
19 Yellowstone
20 Grand Teton
21 Grand Teton
22 Vernal (Dinosaur)
23 Vernal ( raften?)
24 ?????
25 ?????
26 Las Vegas
27 Las Vegas
28 ????
29 Phoenix/Scottsdale
30 Phoenix - Amsterdam
31 weer thuis
Er zijn dus tussendoor nog een paar niet ingevulde dagen.
Of we een extra nacht in Cheyenne blijven (dag11) weten we nog niet, misschien overnachten we in de omgeving van Fort Laramie, om die de volgende dag eerst te bezichtigen.
Dag 24 en 25 staan ook nog open. Salt Lake City trekt ons niet (we zijn niet zo dol op steden). Wel zou ik graag nog even een paar uurtjes in Zion doorbrengen.
We hebben geprobeerd om toch steeds 2 of 3 dagen ergens te blijven met dan eventueel een reisdag tussendoor. Is deze route dan een beetje te doen of is het te vol ?
Graag hoor ik julie tips en adviezen.
Marjon
Hieronder een eerste opzetje van onze route:
1 Amsterdam- Phoenix
2 Phoenix
5 Moab (Arches)
7 Denver
8 Denver (Six Flags)
9 Rocky Mountain NP
12 Rapid City
14 Rapid City (Badlands)
16 Cody
18 Yellowstone
19 Yellowstone
20 Grand Teton
21 Grand Teton
22 Vernal (Dinosaur)
23 Vernal ( raften?)
24 ?????
25 ?????
26 Las Vegas
27 Las Vegas
28 ????
29 Phoenix/Scottsdale
30 Phoenix - Amsterdam
31 weer thuis
Er zijn dus tussendoor nog een paar niet ingevulde dagen.
Of we een extra nacht in Cheyenne blijven (dag11) weten we nog niet, misschien overnachten we in de omgeving van Fort Laramie, om die de volgende dag eerst te bezichtigen.
Dag 24 en 25 staan ook nog open. Salt Lake City trekt ons niet (we zijn niet zo dol op steden). Wel zou ik graag nog even een paar uurtjes in Zion doorbrengen.
We hebben geprobeerd om toch steeds 2 of 3 dagen ergens te blijven met dan eventueel een reisdag tussendoor. Is deze route dan een beetje te doen of is het te vol ?
Graag hoor ik julie tips en adviezen.
Marjon
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Phoenix-Moab-Mount Rushmore-Yellowstone-Las vegas-Phoeni
Hoi Marjon,
even een paar opmerkingen van mijn kant. Ik zet ze in het rood.
Eén en ander ter kennisgeving en ik vraag mij af, of de reisdagen met bezoek aan bezienswaardigheden niet te veel/lang worden voor de kinderen.
Het zal in ieder geval een fantastische reis worden. Jullie gaan een lekker lange tijd.
even een paar opmerkingen van mijn kant. Ik zet ze in het rood.
Eén en ander ter kennisgeving en ik vraag mij af, of de reisdagen met bezoek aan bezienswaardigheden niet te veel/lang worden voor de kinderen.
Het zal in ieder geval een fantastische reis worden. Jullie gaan een lekker lange tijd.
vana schreef:Hieronder een eerste opzetje van onze route:
1 Amsterdam- Phoenix
2 Phoenix
afstand Phoenix --> Chinle = 500 km, reistijd vijf en een half uur, zonder stops. Ons bezoek aan de zuidkant + bezoekerscentrum van Canyon de Chelly vergde drie en een half uur.
afstand Chinle --> Moab = 400 km, reistijd bijna vijf en een half uur, zonder stops. Ik raad je aan om Monument Valley bezoekerscentrum en de Valley Drive (17 mijl) te doen. Erg indrukwekkend en ik zou er niet voorbij rijden als ik jullie was. Kost toch minimaal twee uur.
Bedoel je op deze dag het Needles District van Canyonlands? Via wegnr. 211 ( http://www.milebymile.com/main/United_S ... uides.html ) naar het Needles bezoekerscentrum is 57 km, dan het park een stuk in, is ook nog een kleine 10 km, dan nog diverse stops en eventueel een klein stukje wandelen om de sfeer van dit gebied op te snuiven. Bij elkaar, dus in ieder geval 2 x 65 = 130 km.
5 Moab (Arches)
7 Denver
8 Denver (Six Flags)
9 Rocky Mountain NP
12 Rapid City
14 Rapid City (Badlands)
Overnachten in .... ?
16 Cody
probeer daar een dag extra te blijven en bezoek het Buffalo Bill Historical Center ( http://www.bbhc.org/index_flash.cfm ). Dit is een fantastisch mooi museum ( 5 musea onder één dak) en voor de kinderen ook erg interessant. Alle onderdelen zijn interessant, maar ik denk dat de kinderen vooral aantrekkelijk vinden het Draper Museum ( http://www.bbhc.org/dmnh/index.cfm ), waar van alles over de natuur te zien is van het grotere Yellowstone gebied.
18 Yellowstone
19 Yellowstone
20 Grand Teton
21 Grand Teton
22 Vernal (Dinosaur)
23 Vernal ( raften?)
24 ?????
25 ?????
26 Las Vegas
27 Las Vegas
28 ????
29 Phoenix/Scottsdale
30 Phoenix - Amsterdam
31 weer thuis
Ik ben toen wij in Scottsdale waren ook naar zo'n nagemaakt western stadje geweest. Was wel grappig, leuk van die foto's maken in de gevangenis van Sheriff's office29 Phoenix/Scottsdale

Het is niet iets waar je uren voor uit hoeft te trekken, maar wel leuk om te zien, als je dit interesseert en nog nooit bent geweest natuurlijk. Het eten 's avonds was erg gezellig, met western muziek en dansen. Ik heb het even voor je opgezocht: http://www.rawhide.com/
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ziet er geweldig uit Marjon!
Dag 7 t/m 21 hebben wij vorig jaar ook zo gedaan. Vergeet in South Dakota het Custer State Park niet! Wij vonden South Dakota onverwacht leuk, we hadden zelfs te weinig tijd om de Badlands te bezoeken. Voor Cody lijkt me een dag wel genoeg, onze kinderen waren niet erg geinteresseerd in het Buffalo Bill Museum maar dat kwam misschien wel omdat wij er aan het eind van de dag nog naar toe gegaan zijn - het Center is 's avonds ook open.
Hoe rijden jullie van Moab naar Denver? Misschien kun je eerst het Rocky Mountain NP bezoeken en dan vanaf Denver naar Cheyenne?
Ik heb de kaart niet bij de hand maar ik kan me ook voorstellen dat je na Moab naar Vernal gaat en dan vanaf de Grand Tetons direct naar het zuiden rijdt via de Insterstate (niet mooi maar wel snel). Je kunt dan op weg naar Las Vegas nog langs Zion.
Marianne
Dag 7 t/m 21 hebben wij vorig jaar ook zo gedaan. Vergeet in South Dakota het Custer State Park niet! Wij vonden South Dakota onverwacht leuk, we hadden zelfs te weinig tijd om de Badlands te bezoeken. Voor Cody lijkt me een dag wel genoeg, onze kinderen waren niet erg geinteresseerd in het Buffalo Bill Museum maar dat kwam misschien wel omdat wij er aan het eind van de dag nog naar toe gegaan zijn - het Center is 's avonds ook open.
Hoe rijden jullie van Moab naar Denver? Misschien kun je eerst het Rocky Mountain NP bezoeken en dan vanaf Denver naar Cheyenne?
Ik heb de kaart niet bij de hand maar ik kan me ook voorstellen dat je na Moab naar Vernal gaat en dan vanaf de Grand Tetons direct naar het zuiden rijdt via de Insterstate (niet mooi maar wel snel). Je kunt dan op weg naar Las Vegas nog langs Zion.
Marianne
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Aan de hand van jullie tips hebben we het schema iets aangepast.
Dag 2 blijven we niet in Phoenix maar gaan alvast op we richting Chinle.
We overnachten dan in Holbrook. Daardoor hebben we de volgende dag meer tijd om Canyon de Chelley te bezoeken en hebben we op dag 3 meer tijd voor Monument Valley.
Six Flags Denver laten we schieten. Dit park bestaat vooral uit achtbanen en daar durven Joyce en ik toch niet in.
1 dag extra in Cody vinden we niet nodig want onze kinderen hebben een hekel aan musea en zelf zijn we er ook niet echt dol op.
Ons nieuwe schema is nu:
1) do.20/7 - Phoenix
2) vr. 21/7 - Holbrook (via Payson en Show Low)
3) za. 22/7 - Monument Valley (via Canyon de Chelley)
4) zo. 23/7 - Moab ( via Canyonlands)
5) ma.24/7 - Moab (Arches)
6) di. 25/7 - Moab (Dead Horse Point)
7) wo. 26/7 - Rocky Mountain NP
8 )do. 27/7 - Rocky Mountain NP
9) vr. 28/7 - Cheyenne (Frontier Days)
10)za. 29/7 - omg. Fort Laramie
11)z0. 30/7 - Rapid City (Mount Rushmore/ Crazy Horse/Needles)
12)ma.31/7 - Rapid City (Badlands)
13)di. 01/8 - Rapid City
14)wo. 02/8 - onderweg naar Cody via BigHorn Mountain en Devil's Tower
15)do. 03/8 - Cody
16)vr. 04/8 - Yellowstone (via Beartooth Pass)
17)za. 05/8 - Yellowstone
18 )zo.06/8 - Yellowstone
19)ma.07/8 - Grand Teton
20)di. 08/8 - Grand Teton
21)wo. 09/8 - Vernal (Dinosaur)
22)do. 10/8 - Vernal (raften)
23)vr. 11/8 - ????
24)za. 12/8 - ????
25)zo. 13/8 - Zion
26)ma.14/8 - Las Vegas
27)di. 15/8 - Las Vegas
28 )wo.16/8 - Lake Havasu
29)do. 17/8 - Phoenix/Scottsdale
30)vr. 18/8 - Phoenix - Amsterdam
31)za. 19/8 - weer thuis
Marjon
Dag 2 blijven we niet in Phoenix maar gaan alvast op we richting Chinle.
We overnachten dan in Holbrook. Daardoor hebben we de volgende dag meer tijd om Canyon de Chelley te bezoeken en hebben we op dag 3 meer tijd voor Monument Valley.
Six Flags Denver laten we schieten. Dit park bestaat vooral uit achtbanen en daar durven Joyce en ik toch niet in.
1 dag extra in Cody vinden we niet nodig want onze kinderen hebben een hekel aan musea en zelf zijn we er ook niet echt dol op.
Ons nieuwe schema is nu:
1) do.20/7 - Phoenix
2) vr. 21/7 - Holbrook (via Payson en Show Low)
3) za. 22/7 - Monument Valley (via Canyon de Chelley)
4) zo. 23/7 - Moab ( via Canyonlands)
5) ma.24/7 - Moab (Arches)
6) di. 25/7 - Moab (Dead Horse Point)
7) wo. 26/7 - Rocky Mountain NP
8 )do. 27/7 - Rocky Mountain NP
9) vr. 28/7 - Cheyenne (Frontier Days)
10)za. 29/7 - omg. Fort Laramie
11)z0. 30/7 - Rapid City (Mount Rushmore/ Crazy Horse/Needles)
12)ma.31/7 - Rapid City (Badlands)
13)di. 01/8 - Rapid City
14)wo. 02/8 - onderweg naar Cody via BigHorn Mountain en Devil's Tower
15)do. 03/8 - Cody
16)vr. 04/8 - Yellowstone (via Beartooth Pass)
17)za. 05/8 - Yellowstone
18 )zo.06/8 - Yellowstone
19)ma.07/8 - Grand Teton
20)di. 08/8 - Grand Teton
21)wo. 09/8 - Vernal (Dinosaur)
22)do. 10/8 - Vernal (raften)
23)vr. 11/8 - ????
24)za. 12/8 - ????
25)zo. 13/8 - Zion
26)ma.14/8 - Las Vegas
27)di. 15/8 - Las Vegas
28 )wo.16/8 - Lake Havasu
29)do. 17/8 - Phoenix/Scottsdale
30)vr. 18/8 - Phoenix - Amsterdam
31)za. 19/8 - weer thuis
Marjon
Laatst gewijzigd door vana op 14 nov 2005, 22:10, 3 keer totaal gewijzigd.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ben ik het mee eens, Bryce niet over slaan! Fietsen in Red Rock Canyon is ook leuk (daarnaast), zou ik volgende keer willen doen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Marjon,vana schreef:11 Rapid City (Mount Rushmore/ Crazy Horse/Needles)
12 Rapid City (Badlands)
13 Rapid City
14 onderweg naar Cody via Big Horn Mountain en Devil’s Tower
15 Cody
je zou i.p.v. in Rapid City ook dichter bij Mount Rushmore, Crazy Horse en de Needles Highway kunnen gaan overnachten. Ik vond Rapid City nl. nogal duur qua overnachtingen.
Van Marjan kreeg ik begin dit jaar een leuke tip voor een overnachtingsplaats in Hill City, SD: Rafter J Bar Ranch. Ik had daar 2 nachten in een Cabin willen slapen. Helaas was er niet voor beide nachten plek. Ik heb toen gekozen voor Days Inn in Custer, SD. Een prima motel voor een hele nette prijs (incl. ontbijt).
Begrijp ik het goed dat je dag 14 nog niet van plan bent om tot Cody te rijden? Het zou nl. een hele lange rit worden om vanaf Rapid City naar Cody te rijden en dan ook nog Devils Tower (een must om te bezoeken) in het programma op te nemen. Je kunt het allemaal teruglezen bij dag 18 t/m 21 van mijn reisverslag van 2005.
Roland
Aan de hand van jullie programma, vinden wij een antwoord op onze vraag van : welke route zouden we uitstippelen ... Veel van onze wensen vinden we terug. Echter, we zouden de trip wat inkorten door DENVER als start- en eindpunt te kiezen. Graag hadden we venromen in welke periode jullie zullen reizen. Wij plannen te reizen vanaf midden april tot begin mei. Zijn de weersomstandigheden dan optimaal, of vertrekken we te vroeg ? Dank ...
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Dat is voor de hoger gelegen parken (Rocky Mountians NP, Yellowstone) aan de vroege kant, de kans is groot dat een deel van de wegen in deze parken nog afgesloten zijn.FIDEL schreef: Wij plannen te reizen vanaf midden april tot begin mei. Zijn de weersomstandigheden dan optimaal, of vertrekken we te vroeg ? Dank ...
Rob
Ik zou ook zeker minstens een maandje later gaan, wij gaan meestal begin juni en rijden dan vaak over passen die net open zijn.FIDEL schreef:Aan de hand van jullie programma, vinden wij een antwoord op onze vraag van : welke route zouden we uitstippelen ... Veel van onze wensen vinden we terug. Echter, we zouden de trip wat inkorten door DENVER als start- en eindpunt te kiezen. Graag hadden we venromen in welke periode jullie zullen reizen. Wij plannen te reizen vanaf midden april tot begin mei. Zijn de weersomstandigheden dan optimaal, of vertrekken we te vroeg ? Dank ...
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gypsygirl schreef:Als je toch naar Zion NP gaat, moet je Bryce ook niet overslaan, is er "redelijk dichtbij". Prachtige reis die jullie gaan maken!
Wij zijn vorig jaar al ruim 2 dagen in Bryce geweest ( zie onze foto's). We vonden het een geweldig mooi park maar hebben niet de behoefte om het nog een keer te bezichtigen.Petra/VS schreef: Ben ik het mee eens, Bryce niet over slaan! Fietsen in Red Rock Canyon is ook leuk (daarnaast), zou ik volgende keer willen doen.
In Zion daarentegen zijn we maar een half dagje geweest (op weg naar Las Vegas) en ik was er erg van onder de indruk. Ik zou er graag nog even een kijkje willen nemen.
Marjon
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt voor de tip Roland, het hoeft voor ons niet persé Rapid City te zijn, het leek ons gewoon lekker centraal.Coyote schreef: je zou i.p.v. in Rapid City ook dichter bij Mount Rushmore, Crazy Horse en de Needles Highway kunnen gaan overnachten. Ik vond Rapid City nl. nogal duur qua overnachtingen.
Van Marjan kreeg ik begin dit jaar een leuke tip voor een overnachtingsplaats in Hill City, SD: Rafter J Bar Ranch. Ik had daar 2 nachten in een Cabin willen slapen. Helaas was er niet voor beide nachten plek. Ik heb toen gekozen voor Days Inn in Custer, SD. Een prima motel voor een hele nette prijs (incl. ontbijt).
De link naar Rafter Bar Ranch staat inmiddels bij mijn favorieten, lijkt me erg leuk.
Bij het Days Inn Custer krijg ik "Not Abvailable". Misschien is het nog te vroeg om te boeken.
Dat heb je inderdaad goed begrepen Roland. We willen twee dagen over de rit van Rapid City naar Cody doen.Coyote schreef:Begrijp ik het goed dat je dag 14 nog niet van plan bent om tot Cody te rijden? Het zou nl. een hele lange rit worden om vanaf Rapid City naar Cody te rijden en dan ook nog Devils Tower (een must om te bezoeken) in het programma op te nemen. Je kunt het allemaal teruglezen bij dag 18 t/m 21 van mijn reisverslag van 2005.
Roland
De route zoals jij het gereden hebt lijkt me goed te doen.
Marjon
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Leuk dat jullie wat inspiratie hebben kunnen opdoen met onze route.FIDEL schreef:Aan de hand van jullie programma, vinden wij een antwoord op onze vraag van : welke route zouden we uitstippelen ... Veel van onze wensen vinden we terug. Echter, we zouden de trip wat inkorten door DENVER als start- en eindpunt te kiezen. Graag hadden we venromen in welke periode jullie zullen reizen. Wij plannen te reizen vanaf midden april tot begin mei. Zijn de weersomstandigheden dan optimaal, of vertrekken we te vroeg ? Dank ...
Wij waren in eerste instantie ook van plan om Denver als start-en eindpunt te kiezen, maar de tickets voor Denver bleken dit jaar zo veel duurder te zijn dat we naar Phoenix uitgeweken zijn.
En eigenlijk vinden we het achteraf wel leuk omdat we nu een bezoek kunnen brengen aan Monument Valley en Canyon de Chelly, waar we vorig jaar geen tijd voor hadden.
Ook kunnen we nu weer naar Las Vegas en daar zijn de kinderen (en wij ook

Wij reizen in het hoogseizoen, van 20 juli t/m 18 augustus.
Dus van afgesloten wegen en passen hebben wij geen last, alleen van zinderende hitte

Marjon
Laatst gewijzigd door vana op 14 nov 2005, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij zijn vorig jaar in Bryce én in Zion geweest. Het weer in Bryce was toen niet echt een meevaller (sneeuw) ... Echter, stel dat we ooit opnieuw in de streek zijn, dan kiezen we Zion ! Wat een prachtige natuur in dat park !! En de wandelogelijkheden ... Wauw !vana schreef:Gypsygirl schreef:Als je toch naar Zion NP gaat, moet je Bryce ook niet overslaan, is er "redelijk dichtbij". Prachtige reis die jullie gaan maken!Wij zijn vorig jaar al ruim 2 dagen in Bryce geweest ( zie onze foto's). We vonden het een geweldig mooi park maar hebben niet de behoefte om het nog een keer te bezichtigen.Petra/VS schreef: Ben ik het mee eens, Bryce niet over slaan! Fietsen in Red Rock Canyon is ook leuk (daarnaast), zou ik volgende keer willen doen.
In Zion daarentegen zijn we maar een half dagje geweest (op weg naar Las Vegas) en ik was er erg van onder de indruk. Ik zou er graag nog even een kijkje willen nemen.
Marjon
Marjon, ik zag ook dat jullie de Horseshoe Canyon willen bezoeken.
Kan ik je zeker aanraden maar het is ongeveer tot de canyon zeker 3 uur rijden vanuit Moab. Op zich geen probleem als je om een uur of acht uiterlijk gaat rijden, ben je er om 11 uur en de wandeling naar de Great Gallery is zeker 2 uur. Vergeet ook niet dat je best last van de hitte zal hebben. Het is wel absoluut de moeite waard en als je in een weekend daar bent zijn er rangers en laten ze je dichtbij de tekeningen komen.
Normaal gesproken zit er een touw voor en mag je er niet te dicht bij.
Laten we het kost je zonder een meer een dag maar ik zou het zeker doen.
Kan ik je zeker aanraden maar het is ongeveer tot de canyon zeker 3 uur rijden vanuit Moab. Op zich geen probleem als je om een uur of acht uiterlijk gaat rijden, ben je er om 11 uur en de wandeling naar de Great Gallery is zeker 2 uur. Vergeet ook niet dat je best last van de hitte zal hebben. Het is wel absoluut de moeite waard en als je in een weekend daar bent zijn er rangers en laten ze je dichtbij de tekeningen komen.
Normaal gesproken zit er een touw voor en mag je er niet te dicht bij.
Laten we het kost je zonder een meer een dag maar ik zou het zeker doen.
-
- Amerika-expert
allo,
heel vlug al de berichten bekeken. waarschuwingetje: als jullie (zoals ik vermoed) begin augustus in de black hills ( rapid city, custer) willen logeren zal het niet makkelijk zijn logies te vinden. dan vinden er de sturgis bike days plaats, haast alle motels zijn nu al gereserveerd door de duizenden bikers.
ik heb ooit eens een week lang iedere avond trachten te boeken en uiteindelijk naar een motel getelefoneerd om het ,,no vacancy" raadsel op te lossen. Uiteindelijk ons reisschema herschikt.
De sturgis rally gaat dit jaar door tussen 7 en 13 augustus, en heelwat bikers komen al een paar dagen vroeger toe : http://www.sturgismotorcyclerally.com/
jacques
heel vlug al de berichten bekeken. waarschuwingetje: als jullie (zoals ik vermoed) begin augustus in de black hills ( rapid city, custer) willen logeren zal het niet makkelijk zijn logies te vinden. dan vinden er de sturgis bike days plaats, haast alle motels zijn nu al gereserveerd door de duizenden bikers.
ik heb ooit eens een week lang iedere avond trachten te boeken en uiteindelijk naar een motel getelefoneerd om het ,,no vacancy" raadsel op te lossen. Uiteindelijk ons reisschema herschikt.
De sturgis rally gaat dit jaar door tussen 7 en 13 augustus, en heelwat bikers komen al een paar dagen vroeger toe : http://www.sturgismotorcyclerally.com/
jacques
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bart, ik ben in de war geweest. We willen niet Horseshoe Canyon bezichtigen maar Death Horse PointMarjon, ik zag ook dat jullie de Horseshoe Canyon willen bezoeken.
Kan ik je zeker aanraden maar het is ongeveer tot de canyon zeker 3 uur rijden vanuit Moab.

Bedankt voor de informatie Jacques, maar wij zijn van 30/7 t/m 1/8 in omgeving Black Hills. Ik denk dus niet dat we er last van zullen hebben.jta schreef: waarschuwingetje: als jullie (zoals ik vermoed) begin augustus in de black hills ( rapid city, custer) willen logeren zal het niet makkelijk zijn logies te vinden. dan vinden er de sturgis bike days plaats, haast alle motels zijn nu al gereserveerd door de duizenden bikers.
Jacques
Marjon
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Marjon,
Wij hebben dit jaar een deel van jullie geplande route gedaan. Ook wij waren een nacht in Cody. Wat ik zo snel niet in alle berichten heb gelezen is om 's avonds een bezoek aan de rodeo te brengen. Zeker voor kinderen heel erg leuk om zo'n echt typisch Amerikaanse show met alles-er-op-en-er-aan mee te maken.
Wij hebben dit jaar een deel van jullie geplande route gedaan. Ook wij waren een nacht in Cody. Wat ik zo snel niet in alle berichten heb gelezen is om 's avonds een bezoek aan de rodeo te brengen. Zeker voor kinderen heel erg leuk om zo'n echt typisch Amerikaanse show met alles-er-op-en-er-aan mee te maken.
Jan Gijs
Voor kinderen??JGK schreef:Marjon,

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 33 Reacties
- 6866 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 18 Reacties