Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vraag over route vanuit AZ naar Kanab.
vraag over route vanuit AZ naar Kanab.
Hallo allemaal,
Ben bezig met de planning voor onze trip in september,we willen vanuit Las Vegas een paar dagen richting Grand Canyon.We willen dit keer niet zo heel ver rijden en ook geen lange stukken op 1 dag,want we zijn met mijn schoonouders,(70 jr oud)het moeten stukken zijn van ongeveer 3 a 4 uur per dag.We willen de eerste nacht in Williams overnachten,de volgende dag naar GC rijden en daar een dag doorbrengen,mischien een helicopter ritje maken.dan willen we vervolgens in Cameron slapen.De volgende dag willen we naar Kanab,nu zit ik met de volgende vraag,welke route is mooier?is dat de 89 die langs Page gaat?of de 89 die langs Jacob lake en Fredonia gaat?
Waar is de natuur mooier,en waar is meer te zien?
Heel erg bedankt voor jullie tips!!
Fijn weekend nog,Kraaltje.
Ben bezig met de planning voor onze trip in september,we willen vanuit Las Vegas een paar dagen richting Grand Canyon.We willen dit keer niet zo heel ver rijden en ook geen lange stukken op 1 dag,want we zijn met mijn schoonouders,(70 jr oud)het moeten stukken zijn van ongeveer 3 a 4 uur per dag.We willen de eerste nacht in Williams overnachten,de volgende dag naar GC rijden en daar een dag doorbrengen,mischien een helicopter ritje maken.dan willen we vervolgens in Cameron slapen.De volgende dag willen we naar Kanab,nu zit ik met de volgende vraag,welke route is mooier?is dat de 89 die langs Page gaat?of de 89 die langs Jacob lake en Fredonia gaat?
Waar is de natuur mooier,en waar is meer te zien?
Heel erg bedankt voor jullie tips!!
Fijn weekend nog,Kraaltje.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: vraag over route vanuit AZ naar Kanab.
Moeilijk beide routes zijn erg mooi, mijn voorkeur zou uitgaan naar de US-89A je kan dan onderweg de oude brug over de Colorado River bekijken die is na aanleg van de nieuwe (naastgelegen) brug nu alleen toegankelijk voor voetgangers, gelijk na de brug heb je een afslag naar Lees Ferry een mooi gebied wat onderdeel is van het Glen Canyon NRA.
Vermillion Cliffs NM en Marble Canyon zijn ook leuke stops onderweg.
Bij Jacob Lake zou je de afslag naar de northrim van de Grand Canyon kunnen nemen maar daar moet je eigenlijk minimaal een dag voor uittrekken.
Vermillion Cliffs NM en Marble Canyon zijn ook leuke stops onderweg.
Bij Jacob Lake zou je de afslag naar de northrim van de Grand Canyon kunnen nemen maar daar moet je eigenlijk minimaal een dag voor uittrekken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 882 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 2 Reacties