Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotels Las Vegas
-
- Amerika-ontdekker
Hotels Las Vegas
Hallo,
De vliegtickets zijn geboekt. 18 juli naar Phoenix en 9 augustus terug vanuit L.A. (Expedia met B.A. met overstap in Londen). Auto geregeld bij usareisen.
De hotels voor de eerste dagen zijn geboekt (Scottsdale, Flagstaff en Page). De Antilope tour is geregeld (op jullie aangerade tijd;11:30 uur).
Maar mijn vraag gaat over hotel in L.V.
Is het slim om die van te voren te boeken of gewoon op de bonnefooi te gaan.
De planning is 3 nachten (van maandag 25 juli tot donderdag 28 juli). Scheelt het in de prijs en in de tijd (inchecken, prijsopgave enz). We zijn met zijn vieren. 2 volwassen en 2 kids (?!) van 17 en 13 jaar.
We willen een beetje centraal op de Strip zitten.
De vliegtickets zijn geboekt. 18 juli naar Phoenix en 9 augustus terug vanuit L.A. (Expedia met B.A. met overstap in Londen). Auto geregeld bij usareisen.
De hotels voor de eerste dagen zijn geboekt (Scottsdale, Flagstaff en Page). De Antilope tour is geregeld (op jullie aangerade tijd;11:30 uur).
Maar mijn vraag gaat over hotel in L.V.
Is het slim om die van te voren te boeken of gewoon op de bonnefooi te gaan.
De planning is 3 nachten (van maandag 25 juli tot donderdag 28 juli). Scheelt het in de prijs en in de tijd (inchecken, prijsopgave enz). We zijn met zijn vieren. 2 volwassen en 2 kids (?!) van 17 en 13 jaar.
We willen een beetje centraal op de Strip zitten.
Re: Hotels Las Vegas
Hey,
je gaat in een goeie periode naar Vegas. Tijdens de week zijn de kamers spotgoedkoop.
Deze site is me aangeraden door mensen op het forum http://www.smartervegas.com
Goeie deals met promocodes.
Christophe
je gaat in een goeie periode naar Vegas. Tijdens de week zijn de kamers spotgoedkoop.
Deze site is me aangeraden door mensen op het forum http://www.smartervegas.com
Goeie deals met promocodes.
Christophe
(Ruim) vooraf vastleggen. Eventueel eerst iets refundable's vastleggen en later op zoek gaan naar koopjes via Priceline, Hotwire of de websites van de hotels zelf.
Tip: via Hotwire voor deze data het Vdara (naast Bellagio) voor $94 per nacht.
Dichter bij je data heb je wellicht meer kans op een nog betere deal. Via Hotwire een kamer bij Ceasars (geen resort fee!) voor nog geen $70 per nacht is een voorbeeld. Maar dat was maar een paar weken van te voren.
Roel.
Tip: via Hotwire voor deze data het Vdara (naast Bellagio) voor $94 per nacht.
Dichter bij je data heb je wellicht meer kans op een nog betere deal. Via Hotwire een kamer bij Ceasars (geen resort fee!) voor nog geen $70 per nacht is een voorbeeld. Maar dat was maar een paar weken van te voren.
Roel.
-
- Amerika-ontdekker
Zoals ik nu bekijk zijn de prijzen niet super duur maar toch wel prijzig. Vooral als je met zijn vieren op 1 kamer ga zijn de prijzen bijna even duur als 2 aparte kamers huren. Er komt namelijk een toeslag voor de vierde persoon bij.
Kan je bij het inchecken regelen dat als je twee kamers neemt deze naast elkaar liggen. Want de een op de Westwing en de andere drie etages hoger is niet echt leuk.
Kan je bij het inchecken regelen dat als je twee kamers neemt deze naast elkaar liggen. Want de een op de Westwing en de andere drie etages hoger is niet echt leuk.
Ik zou absoluut op voorhand boeken. Als er toevallig één of andere beurs is in de periode dat jij wil gaan dan KAN alles uitverkocht zijn en blijven alleen de slechste en de duurste kamers over.
Wat wij gedaan hebben is een hotel uitzoeken wat ons bevalt, inschrijven op hun mailinglist en kijk: we kregen direct een aanbieding voor 35% korting op ons eerstvolgende verblijf. Dat wordt dus drie nachten Tropicana voor nog geen €50 per nacht... (tijdens de week)
Wat wij gedaan hebben is een hotel uitzoeken wat ons bevalt, inschrijven op hun mailinglist en kijk: we kregen direct een aanbieding voor 35% korting op ons eerstvolgende verblijf. Dat wordt dus drie nachten Tropicana voor nog geen €50 per nacht... (tijdens de week)
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Zag net op smartervegas mooie prijzen en promoties staan.
Denk wel dat ik het weet voor de volgende keer, vanavond maar even boeken.
Planet Hollywood voor 50 dollar is niet veel, in mijn ogen.
Denk wel dat ik het weet voor de volgende keer, vanavond maar even boeken.
Planet Hollywood voor 50 dollar is niet veel, in mijn ogen.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
Mirage is een leuk hotel, centraal op de strip, vaak goede promo's (rond de 100 dollar) op smartervegas.
(je kan je best inschrijvenop de nieuwsbrief van smartervegas!)
(je kan je best inschrijvenop de nieuwsbrief van smartervegas!)
Wij zaten twee jaar geleden in Flamingo, ook op de Strip. Prima hotel!
Rates zijn per kamer (2p) en zijn voor de drie nachten die jullie gaan: 115 Dollar (Free cancellation), dus een ruime 38 dollar per nacht.
Bron: Booking.com
Rates zijn per kamer (2p) en zijn voor de drie nachten die jullie gaan: 115 Dollar (Free cancellation), dus een ruime 38 dollar per nacht.
Bron: Booking.com
2005: New York
2008: SF - Yosemite - Sequoia - Death Valley - Las Vegas - Bryce Canyon - Grand Canyon - Lake Havasu - LA - SF
2011:
2008: SF - Yosemite - Sequoia - Death Valley - Las Vegas - Bryce Canyon - Grand Canyon - Lake Havasu - LA - SF
2011:
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Contacteer:
Nu met de code van smartervegas door de week 39 dollar.
-
- Amerika-ontdekker
Hotel is geboekt.
Het is Flamingo's geworden.
Wat opviel bij het boeken dat er voor een vierde persoon bijna een gehele hotelkamerprijs bijkwam. Maakte niet uit of het een kind of volwassenen was. Dit was voor bijna alle hotels van toepassing.
Nu zitten we drie dagen voor 193 euro met twee kamers. Dus ongeveer 34 euro per nacht per kamer.
Het is Flamingo's geworden.
Wat opviel bij het boeken dat er voor een vierde persoon bijna een gehele hotelkamerprijs bijkwam. Maakte niet uit of het een kind of volwassenen was. Dit was voor bijna alle hotels van toepassing.
Nu zitten we drie dagen voor 193 euro met twee kamers. Dus ongeveer 34 euro per nacht per kamer.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1188 Weergaves
-
Laatste bericht door YYZ727
-
- 3 Reacties