Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Universal studios hollywood , newbee vraagje

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
denkluis
Amerika-ontdekker

Universal studios hollywood , newbee vraagje

Bericht door denkluis »

Hey

We gaan in februari Universal Studios Hollywood bezoeken , nu hadden we 2 vragen voor mensen die er al geweest zijn :)
1) zijn de fast line passen hun geld waard ?

2) Neemt dit een volledige dag in beslag , met fast line passen dan en we zijn jong en snel :) ? Of kunnen we om 6pm buiten staan en andere oorden opzoeken ?
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Universal studios hollywood , newbee vraagje

Bericht door Coyote »

De fastline passen zijn tijdens drukke dagen hun geld absoluut waard. Vraag me alleen af of ze in februari nodig zijn. Lijkt mij dat het in de zomermaanden drukker is als veel jongeren vakantie hebben.

Je kunt natuurlijk op elk gewenst moment het park verlaten. Zelfs met de fastline passen heb ik niet alle attracties gedaan. Als je echt alle attracties wilt bezoeken heb je denk ik wel een volle dag nodig (alles sluit niet op elkaar aan zodat je soms even wachten moet voor een show).

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

Kun je moeilijk voorspellen, drukte varieert van dag tot dag maar in februari kom je ook zonder Front Of Line Pass zeker op een dag rond !

Gebruik de zoekfunctie even, deze vraag komt geregeld terug.

Luc
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
KW1984
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door KW1984 »

Wij waren er op 14sept, dus na de schoolvakanties, en toen waren de fast passen absoluut niet nodig. Nagenoeg nergens hoeven wachten, hooguit 10-15min. In februari lijken me deze dan ook niet nodig. Het kan misschien nog wel verschil maken of je doordeweeks of in het weekend gaat. Wij waren erg blij dat we ze niet hadden.

Een dag heb je al snel nodig in het park. Wij vonden dat veel shows niet optimaal aan sloten. Hierdoor ging er wel enige tijd verloren met het wachten tot de volgende show begon (begonnen de shows bijvoorbeeld ieder heel uur, dan was show 1 om 13.30 afgelopen, en begon de tweede om 14.00, dan had je net niet genoeg tijd tussendoor om nog wat anders te doen, en toch zeker te zijn dat je optijd bent).
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Wij waren ook buiten en hoogseizoen en konden zonder fastpass bijna overal zo doorlopen. Alleen voor de studio tour hebben we een tijdje moeten wachten maar niet meer dan 25 minuten denk ik.

We waren wel in een dagje klaar, vond het niet zo'n heel geweldig park maar ik had wat meer actie verwacht.
Susie one
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Susie one »

Wij hebben vorig jaar in september 2010 de fastpassen voor de Universal Studios gekocht.
In deze periode is het erg druk. We konden bij alle actracties met de pas zo doorlopen.
Als je een dag de tijd heb dan kan met de fastpas veel van de actracties doen.
Reisverslagen
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Masch
Amerikafan

Bericht door Masch »

1) Wij zijn er in 2007 geweest, hebben toen geen fastline pass gekocht en hadden deze ook totaal niet nodig. We hebben de studio tour wel als eerste gedaan.
2) Wij hebben er wel een hele dag voor uitgetrokken, tegen 18:00 uur waren we wel klaar in het park, maar in de straat welke 'erbij ' zit, hebben we ons nog prima vermaakt de gehele avond (er was toen veel live muziek + gegeten in het hardrock café)
2008 & 2009 Rondreis Zuidwesten
2013 -- Rondreis Florida
2015 & 2017 -- Florida - Orlando --> http://floridams2017.blogspot.nl
denkluis
Amerika-ontdekker

Bericht door denkluis »

dank voor de reacties
The Mars Volta
Amerika-ontdekker

Bericht door The Mars Volta »

Wij gaan in april richting L.A.

En zullen normaal gezien op 20 april Universal Studio's bezoeken. Denken jullie dat een front of line pass dan aan te bevelen valt.

IK vind deze eerlijk gezegd erg duur, en als het dan niet echt nodig is....
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

hallo,

wij komen aan in LA op 2 juni. Dit zal pas in de avond zijn.

we zijn dan op vrijdag, zaterdag en zondag in LA om op maandagochtend te vertrekken naar Vegas.

Nu willen wij ook Universal bezoeken.

Je zou denken dat we best op vrijdag gaan omdat dit buiten het weekend valt.
MAAR we willen ook graag oa. Warner Bros tour doen maar deze is alleen op weekdagen.

Dus eigenlijk kunnen we maar op zaterdag of zondag naar Universal.

Is dit een afrader of valt dit op 4-5 juni nog wel mee?

Ik wil geen front passes kopen want die vind ik veel te duur.
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
lianne88
Amerika-ontdekker

Bericht door lianne88 »

wij zijn eind juli geweest en dus hoog zomer. Geen fast pass gekocht en weinig moeten wachten. Wel studio tour als eerste gedaan want daarna werd de rij steeds langer. Ook waren wij bij het park toen het open ging. Pas 's middags werd het druk en heter en hadden toen al veel gedaan en konden lekker in de schaduw naar shows kijken.
Afbeelding

http://www.liannedanny.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
gruber
Amerika-ontdekker

Bericht door gruber »

Wij zijn vorig jaar, begin mei, op een zondag in dit park geweest en wij hebben wel een front-of-line pass gekocht (thuis via internet). De reden was dat we er niet op wilde gokken dat we niet alles zouden kunnen zien en wij vonden het ook niet erg om meer te betalen, zodat we overal meteen door konden lopen en we bij shows pas 5min. van te voren aanwezig hoefde te zijn, omdat je altijd zeker was van een plaats.

Ik denk dat wij niet alles hadden kunnen zien, als we geen front-of-line pass hadden.
Chris Maes
Amerika-ontdekker

Bericht door Chris Maes »

Wij zullen eind mei buiten het weekend dit park bezoeken, is het er dan druk denken jullie?
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

is die tour echt de moeite of zozo ?

wij willen voornamelijk voor de tour het park ingaan, of is dat zijn geld niet waard ?
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik vind die tour geweldig, maar om alleen daarvoor naar Universal te gaan? Moeilijk. Als je graag een studio tour wilt doen, maar geen pretpark, dan is de Warner Bos VIP Tour een aanrader.
In 2008 zijn wij ook naar Sony en Paramount geweest, ook allebei erg leuk en interessant, maar die bij WB is de beste keus.

Marianne
gyatso
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door gyatso »

Voor de statistieken: wij zaten er donderdag 10 sep 2009, toegangskaart gekocht in combinatie met kaartje Sea World San Diego, dit met korting van de ANWB. (AAA) Geen Fast Lane en ook niet nodig gehad. Waren gelijk al bij de dagopening aanwezig en gelijk de tour gedaan, daarna de hele dag lekker door het park gegaan. Wachttijden waren er wel, maar als het 10 a 15 minuten was, was het veel. In de middag zo rond 16.00 uur, hadden wij alles wel gezien, sommige attracties zelf twee maal.
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

De WB hebben we vorig jaar gedaan.
Paramount is een tegenvaller hebben we gelezen.

De viptour vind ik toch wel duur hoor... 250 dollar PP ?

We zouden natuurlijk ook wel een paar attracties doen in het park, maar toch niet de ganse dag omdat je dan toch veel tijd kwijt bent.
mhhh we twijfelen nog even verder :thumbup:
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

De VIP tour is 48 dollar, maar die heb je dus al gedaan. Ik weet niet wat er 250 dollar is?
Wij vonden Paramount wel leuk, maar het is erg afhankelijk van welke gids je hebt, en wat er te doen is als je daar bent. En het is fijn als je weet wie Lucille Ball is, voor onze kinderen waren sommige delen minder interessant. :wink:
Sony is ook een mooie tour, meer gericht op technische aspecten.

Marianne
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

nee , we hebben warner gedaan vorig jaar.

universal niks.
waar zie je dat van die 48 dollar?

ik zie alleen de viptour van 250 dollar staan...
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

https://vipstudiotourtickets.warnerbros ... mList.aspx

Jij kijkt misschien naar de Deluxe tour?

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer